Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof wat je wil op 7 weken test e ga je niet veel gainen als je kuurt doe het dan goedVb dat ik gaf was een hypothetisch vb, niet specifiek een vb vzn op.
Test e die na 7 weken pas piekt? Das zotte technologie da en een ongelooflijk stomme![]()
En wat denk je dat er uit die bloedtesten komt? Hij is nu 1,5 week klaar met ze nakuur.
Lijkt me vrij onnodig om hiervoor naar een dokter te gaan
Het duurt minstens 3 maanden vooraleer je testosteron hersteld is.Dat de test vb nog ontregeld is, kijken oft nakuur zijn test weer hersteld heeft, dat kan je zien via de bloedtest
Je had veel beter een lichtere dosis clomid genomen (25mg per dag) en een paar weken langer. Als je 600mg test per week hebt genomen, ben je niks met een nakuur van 2 weken. Het duurt minstens 3 maanden om te herstellen. De laatste keer heb ik 3 maanden een lichte dosis clomid genomen en elke dag een lepel mucuna in water gemend op nuchtere maag. (totdat mijn libido weer normaal was). Bijwerkingen van 25mg clomid? Helemaal niet gehad en ik voelde mij goed tijdens die nakuur. Enkel het libido was veel minder gedurende twee maanden. Ik zou minstens 6 weken een lichte dosis clomid nemen, maar da's mijn mening. Die is niet wetenschappelijk onderbouwd maar eigen ervaring.Ik heb voor 7 weken test-injecties gedaan van rond de 600mg gemiddeld. De eerste injectie was op 17 september en de laatste injectie was op 1 november en ik heb de nakuur van 15 november tot 6 december (3 weken) gelopen, maar ik voelde me vrij depressief door de chlomid, dus mee gestopt.
De laatste week begonnen de ballen pas te krimpen en ze kwamen 2 weken in de nakuur (dus 4 weken na laatste injectie) alweer terug.
Week 2 en 3 van de nakuur waren afschuwelijk, zeker omdat ik een nieuwe baan was gestart en heel veel sociaal contact met mensen moest onderhouden tijdens nakuur.
Ik voel me nog vrij onzeker, angstig, asociaal als in teruggetrokken in dagelijks contact met mensen en heb is inmiddels 4,5 week sinds ik de nakuur ben begonnen.
Ik heb alles gekocht dat zou helpen als in St Janskruid en nu sinds een week Tribulus, maar nog steeds voel ik op momenten zo teruggetrokken en angstig als wat.
Enige tips voor me? De zwarte periode waarin ik me depressief voelde in week 2 en 3 is wel over, maar nog steeds voel ik me ver van de oude.
Dat van eens 500 dan 700 dan 600, is in mijn ogen wat amateuristisch maar gaat echt niets verkloten hoor, ook waarom mag ie geen 600 voor 7 weken pakken? sommige worden hier aangemoedigd als ze tren willen zetten als eerst kuur :s altijd van die veralgemeningen hier op dbb weetje dat de helft hier 15 jarige zen die je eerst advies gaan geven over pct en daarna een pm sturen over wr je je gear koopt want ze willen ook hun eerste doen, echt kkr ditgeloof wat je wil op 7 weken test e ga je niet veel gainen als je kuurt doe het dan goed
Ja of dealers die je achteraf iets aan proberen smerenDat van eens 500 dan 700 dan 600, is in mijn ogen wat amateuristisch maar gaat echt niets verkloten hoor, ook waarom mag ie geen 600 voor 7 weken pakken? sommige worden hier aangemoedigd als ze tren willen zetten als eerst kuur :s altijd van die veralgemeningen hier op dbb weetje dat de helft hier 15 jarige zen die je eerst advies gaan geven over pct en daarna een pm sturen over wr je je gear koopt want ze willen ook hun eerste doen, echt kkr dit