Fitness Seller

Nog steeds niet

Zulu

Novice
Waardering
0
een voedingsschema om aan te komen en het af te trainen naar spier.. het lukt me niet .. weet er echt niks vanaf.. daarom wil ik heel graag tips van jullie.. hoe ik het moet indelen en hoe ik mijn voedsel moet uitkiezen?

ik zal jullie eerst vertellen wat mijn dagelijkse eetgewoonte is..
Ontbijt is altijd melk.. dan ga ik na school .. heb om de 2 uur pauze.. eet op een pauze of een broodje sambal of van deeg gemaakte cake van mijn moeder + een pakje drinken.. dit gaat alle pauzes zo door.. soms heb ik er 3 maar eet ik maar 2 pauzes.. savonds.. eet ik van alles en nog wat .. wat er maar voor me komt.. laatste tijd ben ik wel begonnen met veel macaroni eten maar dat is natuurlijk niet het enigste wat erin moet..

Ik zal jullie ook vertellen wat ik niet lust... Ik heb nog nooit bewust kaas,tomaten ofso gegeten.. tenzij het met iets anders gemengd in een toastie ging gebakken worden.. ik lus het niet.. drink wel elke dag melk met honing.. ik eet eigelijk wel van alles wat.. maar volgens mij totaal niet veel en niet de goeie dingen waar je sterk van word.. als iemand me wil helpen met de schema en er moet iets met kaas in dan mag het.. ben bereid het te proberen te eten.. haha..

groetjes,

je eet wel heel weinig...

ik kan je helaas niet helpen want ben zelf een onwetende op dit gebied.
Maar meer eten, fatsoenlijk ontbijten gaat al helpen.

sowieso meer groentes en fruit eten want je zit nog in je groei....

bij mij als volgt;

07.45 : brinta & havermout
4 sneetjes bruinbrood met beleg (kaas, pindakaas, etc.gezonde vetten dus geen choco of iets dergelijks)

09.00 : 4 sneetjesbruin brood met beleg* + 250 ml magere melk

11.00: 4 sneetjes bruin brood met beleg* + 250 ml magere melk

13.00: 4 sneetjes bruin brood met beleg* + thee oid

15.00: brinta ( jaja variatie :p ) of 4 sneetjes brood met beleg*

17.00: voor het trainen een banaantje
na het trainen een banaantje

19.00: avondmaal (meestal bestaande uit aardappelen, veel groenten kipfilet of wat gerookte zalm wat maar net klaargemaakt is of tonijn
(uit het natje hmmmmmm :D )

*beleg is kaas/ pindakaas/ soms wat jam/ vis (gerookte zalm of garnalen)

voor het slapen gaan magere kwark (250 tot 300 gr).

Shoot ! dat er weinig variatie boeit me niet, heb er geen moeite mee gewoon naar binnen smijten.. misschien wat meer fruit?
Drink ook geen wheys oid, wil het eerst zo oppakken..

Thnx alvast

speedyG hou het effen bij je eigen topic
staat ook al een comment op van mij reken me dat eerst effen uit ;)

een voedingsschema om aan te komen en het af te trainen naar spier.. het lukt me niet .. weet er echt niks vanaf.. daarom wil ik heel graag tips van jullie.. hoe ik het moet indelen en hoe ik mijn voedsel moet uitkiezen?

Ontbijt is altijd melk.. dan ga ik na school .. heb om de 2 uur pauze.. eet op een pauze of een broodje sambal of van deeg gemaakte cake van mijn moeder + een pakje drinken.. dit gaat alle pauzes zo door.. soms heb ik er 3 maar eet ik maar 2 pauzes.. savonds.. eet ik van alles en nog wat .. wat er maar voor me komt.. laatste tijd ben ik wel begonnen met veel macaroni eten maar dat is natuurlijk niet het enigste wat erin moet..

Ik zal jullie ook vertellen wat ik niet lust... Ik heb nog nooit bewust kaas,tomaten ofso gegeten.. tenzij het met iets anders gemengd in een toastie ging gebakken worden.. ik lus het niet.. drink wel elke dag melk met honing.. ik eet eigelijk wel van alles wat.. maar volgens mij totaal niet veel en niet de goeie dingen waar je sterk van word.. als iemand me wil helpen met de schema en er moet iets met kaas in dan mag het.. ben bereid het te proberen te eten.. haha..

groetjes,

cake honing geen kaas ?
s'morgens aleen melk......

dat zijn alvast een paar foute dingen

ik kan je hier een heel verhaal opschrijven wat je kan doen maar dit moet je effen op het forum zelf lezen onder voedingschema's

en je moet ook willen he ! !! !
je moet leren dingen te eten ook dingen die je niet graag lust dat went wel na een paar keer eten wennen je smaakpupillen zelfs aan de dingen die jij niet lekker vind.... (btw die van jou zijn nog in ontwikkeling dus is niet gek dat je dat nog niet allemaal lust)

maar als je wilt groeien moet je er zelf wel wat voor doen !

?????laatste tijd ben ik wel begonnen met veel macaroni eten ??????
sorry maar het komt over dat je tot je 15de op melk/honing en cakjes hebt geleeft.

in het kort je schema

Brood/rundvlees/kip/zuivel-melk-kwark yogh enz enz/brinta/havermout/groente/fruit/pindakaas/

een aantal dingen waar je van groeit. je moet zelf echt je schema gaan maken. een voorgekouwd schema hou je je toch niet aan

mvg fuji

Ga eerst eens normaal ontbijten. Melk noem ik geen maaltijd. Havermout of Brinta erbij en je bent al een stap verder, brood mag ook.

Broodje sambal?? Die sambal mag best blijven, maar doen dan ook iets eiwitrijks tussen je broodje zoals kip of vis. Om de 2 uur eten is prima, maar het mag wel iets meer zijn dan 1 broodje. En cake vreten doe je maar op je junkdag, dat zou ik niet in mijn doordeweekse schema zetten.

'S avonds eet je maar wat raak, dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dan dat zomaar wat vreten meestal niet echt effectief is. Als ik jou was zou ik eerst eens een tijdje gaan lezen hier over voeding en dan met een echt schema terugkomen. Dan kunnen mensen gericht commentaar geven. Nu zal het bij wat algemene tips blijven.

groetjes,

Wat ik doe om aan te komen wijkt totaal van het (bodybuildingprincipe af) aankomen= bulken
droger worden = cutten

cutten ben ik nu mee bezig maar bulken doe ik wel op mijn manier en die werkt perfect, simpel gezegd, ik eet wat ik zie, chocolade, brood, tosti frieten, snoep, gehaktballetjes van het avondeten eet ik alles wat er te krijgen is, shakes gebruik ik, en ik kom gewoon simpel aan, ik wordt niet dik omdat je tijdens het vele eten ook gewoon hard moet blijven trainen, minsten 3x per week krachttraining, tijdens mijn eetperiode doe ik geen cardio, bij mij werkt dit perfect, ben sinds ik dit doe 10 kilo aangekomen waar ik nu weer een deel vanaf ben aan het cutten, misschien helpt dit:D

Brinta,havermout,bruin brood,rijst,macaroni,beschuiten,crakcers,fruit,groenten,zalm,tonijn,kipfilet,biefstuk,kalkoenfilet,kaas,pindakaas,ongezouten nootjes,witte kwark,water,groene thee,melk.

Dat is wel heel wat meer, en heel wat beter dan broodjes sambal en plakjes cake he brother ;)

Terug
Naar boven