Fitness Seller

Nog sus erbij zetten?

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Hey gasten, ik heb van een vriend nog 5 ampullen sus (organon karachi) gekregen. Zet nu wekelijks 1 ampul testenon (220 test enth en 50 test prop) (en ja ik weet het dat 50 prop wekelijks geen nut huuft).

Nu denk ik om de resterende weken nog een ampul sus erbij te zetten omdat ik geen groei meer ervaar de afgelopen 2 weken.

Zou dit voor erge test schommelingen gaan zorgen? heb namelijk helemaal geen last van extra acne tijdens de kuur en wil het zo houden.

Groetjes Jur :thumbs:

Als je het gebruikt dan kan je nog last krijgen van extra vocht...ik zou het niet doen..want je bent aan het einde van je kuur..

• Topic Starter Topic Starter
Levrone@ zei:
Als je het gebruikt dan kan je nog last krijgen van extra vocht...ik zou het niet doen..want je bent aan het einde van je kuur..

Nog 4 injects levrone dus das nog 4 weken, das nog dik 6 weken roids in mijn systeem. En die vocht kan me gestolen worden, ik ben er ziek van dat ik 3 weken niet heb kunnen trainen door die blessure en daarna me gewicht nog amper gestegen is. ik vind 10 kg op 220 test enth, 200 deca en 4 weken d-boll op 35 mg wel erg matig, zeker gezien mijn lengte van 1.87 m :thumbs:

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Laat de hebzucht niet van je winnen Juriaan. Je was/bent verstandig bezig, laat het niet ten koste van je gezondheid gaan. Heb geduld heb komt allemaal vanzelf. Dit is je eerste kuur en je bent jong, je hebt nog zat tijd om breder te worden.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Peace!

jimbo zei:

Laat de hebzucht niet van je winnen Juriaan. Je was/bent verstandig bezig, laat het niet ten koste van je gezondheid gaan. Heb geduld heb komt allemaal vanzelf. Dit is je eerste kuur en je bent jong, je hebt nog zat tijd om breder te worden.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Peace!

Das waar ik heb me goodies voor over 6 maanden al weer liggen :thumbs:

Juriaan zei:
Nog 4 injects levrone dus das nog 4 weken, das nog dik 6 weken roids in mijn systeem. En die vocht kan me gestolen worden, ik ben er ziek van dat ik 3 weken niet heb kunnen trainen door die blessure en daarna me gewicht nog amper gestegen is. ik vind 10 kg op 220 test enth, 200 deca en 4 weken d-boll op 35 mg wel erg matig, zeker gezien mijn lengte van 1.87 m :thumbs:

Hey bro..10 kg is oké..ik heb 14 weken gezeten (met eerste twee weken FL 1000 mg test) op 500 mg test ent en 400 mg deca...ik ben 14 kilo aangekomen..ik moet nog 1 week nakuren..ik heb al mijn kilo's nog...maar daar zit ook natuurlijk vocht en vet bij..als ik ga cutten dan hou ik de kwalilteit over waar het mij om gaat..

Het draait uiteindelijk toch om kwalititatieve massa...droge spiermassa zonder vet en vocht..

>Je kan de laaste 4 weken ...winny's nemen..hoeft niet perse veel te zijn..bijv 30 mg per dag..je wordt er harder en mooier van..beter dan sust..ik vind persoonlijk sust.. rotzooi...het is een mix van esthers ..die elke een eigen piek hebben..je kan beter altijd ent nemen..dan heb je een gelijke piek over een periode van tijd.

Levrone@ zei:
Hey bro..10 kg is oké..ik heb 14 weken gezeten (met eerste twee weken FL 1000 mg test) op 500 mg test ent en 400 mg deca...ik ben 14 kilo aangekomen..ik moet nog 1 week nakuren..ik heb al mijn kilo's nog...maar daar zit ook natuurlijk vocht en vet bij..als ik ga cutten dan hou ik de kwalilteit over waar het mij om gaat..

Het draait uiteindelijk toch om kwalititatieve massa...droge spiermassa zonder vet en vocht..

>Je kan de laaste 4 weken ...winny's nemen..hoeft niet perse veel te zijn..bijv 30 mg per dag..je wordt er harder en mooier van..beter dan sust..ik vind persoonlijk sust.. rotzooi...het is een mix van esthers ..die elke een eigen piek hebben..je kan beter altijd ent nemen..dan heb je een gelijke piek over een periode van tijd.

Kee, ik heb wel 4 weken d-boll gehad op 35 mg ben nu 4-5 weken van de 17-AA af, kan ik dan nog 3 weken winny's aan op 30 mg?

Juriaan zei:
Das waar ik heb me goodies voor over 6 maanden al weer liggen :thumbs:

Hey stop dan met deze thread en ga dan niet andere middellen voorstellen ... :D

Maak gewoon je kuur af hoe die moest zijn en over 6 maanden poging 2. Vergeet trouwens niet dat je normaal gesproken een paar jaar verder zou zijn om diezelfde 10 kilo massa te halen.

injecteer de winstrol gewoon ben je van dat probleem af elke dag 1 ampul 50 mg per dag

jimbo zei:

Hey stop dan met deze thread en ga dan niet andere middellen voorstellen ... :D

Maak gewoon je kuur af hoe die moest zijn en over 6 maanden poging 2. Vergeet trouwens niet dat je normaal gesproken een paar jaar verder zou zijn om diezelfde 10 kilo massa te halen.

Oke ik heb liggen

2 vails van 10 ml boldenone ( 1ml/200mg) van australian pacific
20 vails Deca van Organon (kon ik voor weinig krijgen)
Hcg
Nolvadex

Ik doe in juli:

Week 1-10: Test Cyp 500 mg
Week 1-10: Boldenone 400 mg
Week 8-11: Hcg
Week 12-15: Nolvadex

Dan tijdje rust 6-10 maanden en:

Week 1-10: Test enth of cyp op 750 mg
Week 1-10: Deca 400 mg
Week 8-11: Hcg
Week 12-15: Nolvadex

Dit heb ik uitgestippeld en dan wil ik daarna voorlopig ff niet meer kuren dan :thumbs:

injecteren is volgens mij bij winstrol 2x zo effectief. en belast de lever een stuk minder. dan nog een aantal week tabletten. tabletten gaan 2x langs de lever injecteren 1x.

!!BarmaN!! zei:
injecteren is volgens mij bij winstrol 2x zo effectief. en belast de lever een stuk minder. dan nog een aantal week tabletten. tabletten gaan 2x langs de lever injecteren 1x.

Ik denk dat ik de winny helemaal weglaat, ik ga toch vrij snel weer kuren en van winny krijg je ook redelijk acne dus denk dat ik me kuur gewoon zo laat aflopen als ie nu is zonder de sus :thumbs:

waarom steeds het zelfde soort kuur test deca ,test eq, probeer eens wat anders zoals tren. l

dat lijkt me een beter id

!!BarmaN!! zei:
waarom steeds het zelfde soort kuur test deca ,test eq, probeer eens wat anders zoals tren. l

Kijk eens goed naar me kuurschema's, dan zieje dat in mijn volgende kuur boldenone/eq staat.

en waarom tren? test is minder heftig en persoonlijk vind ik test een prima basis dus waarom tren nemen

Juriaan zei:
Ik denk dat ik de winny helemaal weglaat, ik ga toch vrij snel weer kuren en van winny krijg je ook redelijk acne dus denk dat ik me kuur gewoon zo laat aflopen als ie nu is zonder de sus :thumbs:

Verstandige keus Juriaan :thumb:

En wat betreft de kuurtjes die je gepland hebt zijn ook goed. Houd de kuurtjes gewoon basis (geen tren dus LOL). Onthoud dat wij maar recreatieve gebruikers zijn :D

Heel misschien de derde keer weer gewoon EQ gebruiken ipv Deca.

jimbo zei:

Verstandige keus Juriaan :thumb:

En wat betreft de kuurtjes die je gepland hebt zijn ook goed. Houd de kuurtjes gewoon basis (geen tren dus LOL). Onthoud dat wij maar recreatieve gebruikers zijn :D

Heel misschien de derde keer weer gewoon EQ gebruiken ipv Deca.

Ja zou ik opzich kunnen doen, maar ja heb die 20 ampullen en zijn tot mei 2005 houdbaar, ik gebruik ze dus wel, maar ik denk na de komende 2 kuren dat ik wel tevreden ben, alhoewel we nooit tevreden zijn :D

en dan bridgen :rolleyes:

Terug
Naar boven