XXL Nutrition

Nog sus erbij zetten?

Juriaan zei:
Me ouders betalen me eten, school, sportschool en telefoon.

Ik betaal voedingssups, kleding en verder is het persoonlijk hoe ik aan mijn geld kom :thumbs:

w00000t !!!

.... mijn ouders betalen me nix... ik moet álles zelf betalen.. behalve me school en moet ik alles zelf betalen...

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
w00000t !!!

.... mijn ouders betalen me nix... ik moet álles zelf betalen.. behalve me school en moet ik alles zelf betalen...

Dat verschil zul je altijd houden, ik ken ook jongens die krijgen van hun vader een nieuwe mercedes :(

Nou heb ik het voordeel dat ik altijd zijn 5 serie kan pakken met stappen etc :D

soulreaver zei:
Als jou nakuur in orde is jur, dus een combi van HCG, nolva en clomid, wat momenteel in de medische wereld met succes gebruikt wordt, dan vind ik 6 maanden voldoende tijd. Maar bezuinig niet op je nakuur, het is net zo, zo niet belangrijker als je kuur. In je kuur win je toch wel massa, maar erna de massa behouden, dat is de echte kunst van het kuren. En idd. de verleiding is groot, je voelt je super, je bent niet moe, je wordt niet ziek, je trainen gaat geweldig, je ziet er groot en vol uit, de pomp is onbeschrijfelijk, maar hou je koppie erbij bro :)

Je hebt inmiddels voldoende kennis en brains genoeg om te weten wanner je over de scheef gaat :) laat je verstand voor je spreken, dan komt het helemaal goed :D

He soul, hoe zit het ook alweer met de doseringen hcg, ik heb nu hcg liggen en ga dinsdag week 10 van mijn kuur in en de kuur duurt 11 weken. dan begin ik in week 10 met hcg 2500 of 5000 iu om de 5 dagen ofzo?

p.s. die hcg van me is van profasi geloof ik, het zijn steeds 2 amps, 1 met bolletje poeder en een met steriel water, het lijkt me dat je ze beiden openbreekt, het steriele water opzuigt met de zuignaald dan in de ampul met het poeder injecteerd dat het een substansie wordt, dan opzuigen, injectienaald erop en gewoon met 0.8 * 38 in de bil prikken?

Juriaan zei:
He soul, hoe zit het ook alweer met de doseringen hcg, ik heb nu hcg liggen en ga dinsdag week 10 van mijn kuur in en de kuur duurt 11 weken. dan begin ik in week 10 met hcg 2500 of 5000 iu om de 5 dagen ofzo?

p.s. die hcg van me is van profasi geloof ik, het zijn steeds 2 amps, 1 met bolletje poeder en een met steriel water, het lijkt me dat je ze beiden openbreekt, het steriele water opzuigt met de zuignaald dan in de ampul met het poeder injecteerd dat het een substansie wordt, dan opzuigen, injectienaald erop en gewoon met 0.8 * 38 in de bil prikken?

Ik zou max. 2500 iu zetten per 5 dagen. En idd. je opent beide ampullen en zuigt de vloeistog op en die spuit je bij dat bolletje poeder, dat lost onmiddelijk helemaal op en dan zet je hem I.M. zoals je gewend bent. Zet je de laatste injectie in week 11? Dus je begint met de nolva/clomid in 13?? Zo ja, dan zou ik in week 12 beginnen met de HCG. Dus 2500 iu in week 12, dan 5 dagen later weer 2500 iu.

soulreaver zei:
Ik zou max. 2500 iu zetten per 5 dagen. En idd. je opent beide ampullen en zuigt de vloeistog op en die spuit je bij dat bolletje poeder, dat lost onmiddelijk helemaal op en dan zet je hem I.M. zoals je gewend bent. Zet je de laatste injectie in week 11? Dus je begint met de nolva/clomid in 13?? Zo ja, dan zou ik in week 12 beginnen met de HCG. Dus 2500 iu in week 12, dan 5 dagen later weer 2500 iu.

Oke thanx voor de info bro, ik kuur na met alleen nolva vanag week 13-16: 50/25/25/25

En dus vanaf week 12 de hcg :thumbs:

Bewaar je de hcg in de koelkast of is dat alleen met HGH?

Als ik jou was zou ik de hcg in kleinere hoeveelheden verdelen dus niet 2500iu per 5 dagen maar 500 iu per dag.....bij grote hoeveelheden stijgen je oestrogenen ook heel erg

en als je het gemengd hebt dan natuurlijk wel in de koelkast bewaren!!

4cc

4CC zei:
Als ik jou was zou ik de hcg in kleinere hoeveelheden verdelen dus niet 2500iu per 5 dagen maar 500 iu per dag.....bij grote hoeveelheden stijgen je oestrogenen ook heel erg

en als je het gemengd hebt dan natuurlijk wel in de koelkast bewaren!!

4cc

Ja mengen en dan in de koelkast bewaren kan me moeder het door het eten doen :D

Dat wordt dus gewoon 2500 om de 5 dagen :cool:

Je hebt nu nog geen last van acne tijdens het kuren... maar dat gaat waarschijnlijk nog wel komen. Ik heb namelijk in de puberteit ook last gehad van acne en tijdens mijn kuur test/deca had ik nergens last van.

Ben nu net 2 maand gestopt met de kuur en heb er nu wel behoorlijk last van.... het begint trouwens nu al wat minder te worden. Maar had vooral last van acne op m'n schouders en nek.

Maar goed ieder mens reageert anders.....

Veel succes nog met je volgende kuren :thumbs:

tinus82 zei:
Je hebt nu nog geen last van acne tijdens het kuren... maar dat gaat waarschijnlijk nog wel komen. Ik heb namelijk in de puberteit ook last gehad van acne en tijdens mijn kuur test/deca had ik nergens last van.

Ben nu net 2 maand gestopt met de kuur en heb er nu wel behoorlijk last van.... het begint trouwens nu al wat minder te worden. Maar had vooral last van acne op m'n schouders en nek.

Maar goed ieder mens reageert anders.....

Veel succes nog met je volgende kuren :thumbs:

Thanx bro, ja ik denk wel dat de meeste acne na mij kuur zal komen als mijn lichaamseigen testo zelf weer in de aanmaak is

Terug
Naar boven