Fitness Seller

Nog sus erbij zetten?

Juriaan zei:
Ja zou ik opzich kunnen doen, maar ja heb die 20 ampullen en zijn tot mei 2005 houdbaar, ik gebruik ze dus wel, maar ik denk na de komende 2 kuren dat ik wel tevreden ben, alhoewel we nooit tevreden zijn :D

Ghehe heb je weer teveel ingekocht LOL :D

Sjah de keus is aan jezelf. Of doorverkopen (met winst) of voor die paar centjes nogmaals je eigen HPTA onderdrukken. It`s up to you ....

Juriaan zei:
Anders koop ik weer nutteloze dingen voor me geld :D

Ik zou toch rekening houden met een nieuwe garderobe. ;)

Voor die prijs zou ik die Deca ook niet laten liggen. Zelf zou ik het niet zo snel nog een keer gebruiken. Winny nu links laten liggen lijkt me een goed idee. Voor je 't weet is het alweer juli, hoewel je misschien beter kunt wachten tot september (ivm het weer)?

Ik ben iig benieuwd naar de resultaten.

PS: op dit moment 10kg erbij en je hebt nog 4 weken te gaan lijkt me niks om ontevreden over te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Ik zou toch rekening houden met een nieuwe garderobe. ;)

Voor die prijs zou ik die Deca ook niet laten liggen. Zelf zou ik het niet zo snel nog een keer gebruiken. Winny nu links laten liggen lijkt me een goed idee. Voor je 't weet is het alweer juli, hoewel je misschien beter kunt wachten tot september (ivm het weer)?

Ik ben iig benieuwd naar de resultaten.

PS: op dit moment 10kg erbij en je hebt nog 4 weken te gaan lijkt me niks om ontevreden over te zijn.

Daarom na mijn kuur 6 maand rust dan boldenone na 6 maanden dan weer 6 maanden rust en dan 400 deca voor 10 weken en dan een hele tijd van de roids afblijven, dus dan zou het wel moeten gaan :thumbs:

Waarom de kuurtjes niet beter spreiden ?
Want je twijfelde toch lang (en terecht) of het niet te vroeg was om al aan de anabolica te gaan en nu heb je direct kuur 2 en 3 al klaarliggen :)

Moen zei:
Waarom de kuurtjes niet beter spreiden ?
Want je twijfelde toch lang (en terecht) of het niet te vroeg was om al aan de anabolica te gaan en nu heb je direct kuur 2 en 3 al klaarliggen :)

Dat is het probleem als je eenmaal kuurt moen, je hebt nergens last van en voelt je goed en je wilt gewoon niet wachten tot je een jaar verder bent voor je weer wilt kuren, time on - time off vind ik ook te kort, dus gewoon een half jaar tussen de kuren nemen

is toch te kort voor deca....
vanwaar die haast, wacht gewoon een jaar een be-achboy ben je nu toch al. Oké je hebt je doel veranderd, maar waarom wil je dan per sé binnen 2jaar huge zijn?
zou eerst eens kijken of je die massa lange tijd weet vast te houden!

Juriaan zei:
Anders koop ik weer nutteloze dingen voor me geld :D
ff offtopic vraagje: hoe kom je in godsnaam aan het geld? zo'n kuurtje kost al wat, maar ook al die honderden euro's die besteedt had aan supplementen, en ik zag je ook alweer posten over een of andere dure jas die je gaat kopen.
ok, misschien heb je een bijbaan, maar je moet toch ook nog naar school en minstens 4x per week trainen, en eten etc.

damn bro, ik wilde dat ik het zo luxe had :)

boogie zei:
ff offtopic vraagje: hoe kom je in godsnaam aan het geld? zo'n kuurtje kost al wat, maar ook al die honderden euro's die besteedt had aan supplementen, en ik zag je ook alweer posten over een of andere dure jas die je gaat kopen.
ok, misschien heb je een bijbaan, maar je moet toch ook nog naar school en minstens 4x per week trainen, en eten etc.

damn bro, ik wilde dat ik het zo luxe had :)

Me ouders betalen me eten, school, sportschool en telefoon.

Ik betaal voedingssups, kleding en verder is het persoonlijk hoe ik aan mijn geld kom :thumbs:

Juriaan zei:
Me ouders betalen me eten, school, sportschool en telefoon.

Ik betaal voedingssups, kleding en verder is het persoonlijk hoe ik aan mijn geld kom :thumbs:

Hey Hey bro..je bent toch niet aan het loverboyen of telen hé :D

Jur> 10 kg. is echt geen verkeerd resultaat, te meer nemende het feit dat je amper groeide en veel moeite moest doen voor elke kilo. Laat je niet verleiden tot stommiteiten, de verleiding is heel groot om zoveel mogelijk en zo snel achter mekaar weer te kuren, maar bro, hou het koppie erbij he :) je lichaam is een tempel en behandel die ook zo :) good luck verder nog :D

soulreaver zei:
Jur> 10 kg. is echt geen verkeerd resultaat, te meer nemende het feit dat je amper groeide en veel moeite moest doen voor elke kilo. Laat je niet verleiden tot stommiteiten, de verleiding is heel groot om zoveel mogelijk en zo snel achter mekaar weer te kuren, maar bro, hou het koppie erbij he :) je lichaam is een tempel en behandel die ook zo :) good luck verder nog :D

Thanx soul, ja je hebt helemaal gelijk, ik twijfelde ook vandaar de post, als je kuur wordt je te gretig he. Maar 6 maanden rust tussen de kuren in is toch voldoende of vind jij het veel te kort?

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Laatste onderzoek dat ik onder ogen had stond dat iemand na 7 maanden was hersteld van de Deca :eyebrow:

:mier:

Juriaan zei:
Thanx soul, ja je hebt helemaal gelijk, ik twijfelde ook vandaar de post, als je kuur wordt je te gretig he. Maar 6 maanden rust tussen de kuren in is toch voldoende of vind jij het veel te kort?

Als jou nakuur in orde is jur, dus een combi van HCG, nolva en clomid, wat momenteel in de medische wereld met succes gebruikt wordt, dan vind ik 6 maanden voldoende tijd. Maar bezuinig niet op je nakuur, het is net zo, zo niet belangrijker als je kuur. In je kuur win je toch wel massa, maar erna de massa behouden, dat is de echte kunst van het kuren. En idd. de verleiding is groot, je voelt je super, je bent niet moe, je wordt niet ziek, je trainen gaat geweldig, je ziet er groot en vol uit, de pomp is onbeschrijfelijk, maar hou je koppie erbij bro :)

Je hebt inmiddels voldoende kennis en brains genoeg om te weten wanner je over de scheef gaat :) laat je verstand voor je spreken, dan komt het helemaal goed :D

Terug
Naar boven