AndroidHealthClinic

Nog tren bij pakken

Didiani

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hoi,

Ik ben nu met het volgende bezig

Test prop 150 mg om de 2 dagen
Ostarine 50mg ed

Jongen waar die bij mij zet. Zegt dat ik allemaal tren erbij moet zetten voor beter resultaat.

Tren a heeft hij het over.
75 mg ook met de test p erbij zetten.

Gaat dat echt zoveel schelen?

Hoeveelste kuur? hoelang ben je al bezig met deze kuur? hoe ziet je huidige kuur eruit? weken?
Iets meer informatie..

inkakken is bijpakken

ja graag wat meer informatie??

Eerder tren gebruikt? want dat is zeker geen speelgoed, niet dat de rest van de AAS dat wel is maar Tren is wel een zwaar goedje, dus denk er eerst goed over na.

Ja tuurlijk gaan het helpen als je tren ace er bij gaat zetten. Zeker op 100eod bijv. Om de 2 dagen 75mg is wel een stukje minder. De ester van ace is ook beter geschikt om EOD te zetten dan om de 2 dagen.

Los van dat tren natuurlijk je extra gaat opleveren, regelt deze jongen ook de gear voor je (want natuurlijk wil hij je meer gear aansmeren dan)? Hoeveelste kuur is dit (eerste? dan gewoon maar eens rustig kijken wat test voor je doet)? Heb je al eens eerder tren gebruikt (zo niet, dan zou ik nog eens even heel goed nadenken en kijken welke beginners doseringen je wil/kan aanhouden)?

Wat meer info is toch wel noodzakelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Hee ik heb alleen test en 12 weken gedaan met 4 weken winny

Vanavond gaat de 2 de prik erin

Nog nooit tren gebruikt.

Vetpercentage 8 procent. Alleen zijn mijn buikspieren niet zichtbaar alleen daar zit het meeste vet. Ik ben nu 2 weken bezig met ostarine en het is een stuk minder en abs worden steeds meer zichtbaar. Ook omdat ik nu 3300 kcal eet, val ik toch wat af.

Met test p wil ik ervoor zorgen dat mijn gewicht niet omlaag gaat maar Vetpercentage wel ook al eet ik onder onderhoud.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

1-6 week ostarine ( naar de eerste week met dieet viel ik 2 kilo af)
2-7 test p 150 mg om de 2 dagen. Dus 18 prikken I.p.v. 21 als je op de dag doet.

Doel Vetpercentage omlaag en paar kilo winst 4kilo +/-

Als je op 8% zit moet je duidelijk je abs kunnen zien, anders is het gewoon veel hoger.
Je doelen zijn ook wel erg optimistisch.
75mg om de 2 dagen is ook vragen om sides, tren a gewoon lekker elke dag zetten als je het wilt.

Wacht ff.... Je wilt onder onderhoud eten om te cutten maar toch 4 kilo aankomen???

Ik ga de tren lekker achterwege laten. Elke dag prikken daar heb ik totaal geen zin in. Ja onder onderhoud. 200 kcal en aankomen.

Gewoon cutten En Je Huidige Gewicht BEHOUDWN
Waarom zou je anders aas nemen?

Wat wil je nou ? Zwaarder worden of je gewicht behouden...
Reken maar dat het eerste niet gaat lukken als je onder onderhoud zit, laat staan 4kg.

Wat wil je nou ? Zwaarder worden of je gewicht behouden...
Reken maar dat het eerste niet gaat lukken als je onder onderhoud zit, laat staan 4kg.

Dat wil hij dus wel: 4 kilo spiermassa aankomen en 4kilo vet verliezen (=zelfde gewicht blijven) door onder onderhoud te eten.

Good luck with that.

Als je niet eens weet wat het is, moet je het sowieso niet doen.

Ik vind jullie reacties altijd geweldig.

In mijn directe omgeving zijn er meerdere mensen die alleen van ostarine 6 weken tussen de 3 a 5% omlaag zijn gegaan in vet percentage en 1 a 2 kilo zijn bijgekomen. Waarom zou het dan met test P erbij niet kunnen.

In mijn directe omgeving zijn er meerdere mensen die alleen van ostarine 6 weken tussen de 3 a 5% omlaag zijn gegaan in vet percentage en 1 a 2 kilo zijn bijgekomen. Waarom zou het dan met test P erbij niet kunnen.

Nou succes dan en hou maar een log bij met foto's. Geloof die Ostarine claims namelijk niet zo snel.

Haha dat kan wel, dan hadden ze stats als het gemiddelde jochie die op de middelbare school zit.

En hoe serieus moeten wij dit nemen, nadat je zegt dat je op 8% staat maar geen abs ziet. ???

Als ik topic starter was zou ik altijd Ostarine gebruiken, hij heeft speciale ofzo. :p
Doe mij die ook maar [emoji16]

Terug
Naar boven