MuscleMeat

nokia n73,n93,n95

Ano_43562

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Oke ik moet een nieuw mobieltje en weet niet goed welke te kiezen en wat de prijs is.

nokia n73
nokia n93
nokia n95 8gB

welke zou je kiezen en waarom en wat is de prijs

• Topic Starter Topic Starter
ik wil gewoon een vet mobieltje tussen de 200-400euro en moet goeie camera,video opnaame,mp3,foto,mp4 en goed design kweenie welke :(

Ik heb zelf N73. Hij is best fijn;) Tot nu toe niet veel gezeik gehad. Als ik jou was zou ik N95 nemen. Niet vanwege bepaalde redenen.

n73 is 235€
n95 is 406€
(www.pdashop.be)

die n93 vind ik niet zo direct :P

wrm geen nokia jumper? zijn toch stevige dingen vind ik. ik heb een 3100 gehad voor een paar jaar, dat ding overleefde toch menig valpartij. :P verder vind ik samsung ook een goed merk (heb ik nu).

Ik heb sinds vorige week de Nokie N95 8GB. Ik had eerst de Iphone, maar heb die omgeruild voor deze telefoon. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb!
Het enige nadeel is dat de N95 ietswat traag is. Maar daar kies je dan ook voor met al die opties. Het is werkelijk een zakcomputer. Bijna alles wat je tegenwoordig op een telefoon kan pleuren, kan je er mee.
En de foto's die hij maakt zijn echt geweldig!

Samsung is inderdaad mijn voorkeur.

Nokia n73 is vergelijkbaar met Sony-Ericsson K800i .
Ook geen klachten over Ericsson.

• Topic Starter Topic Starter
alhoewel die samsung x830spreekt me ook wel aan

is wel een klein dingetje, en hoe het openschuift is ook wel cool maar het lijkt me onhandig. ten eerste is het scherm zeer klein en ten tweede staan de toetsen per twee ipv per drie. maar dat laatste zal wel een kwestie van wennen zijn.

is wel een klein dingetje, en hoe het openschuift is ook wel cool maar het lijkt me onhandig. ten eerste is het scherm zeer klein en ten tweede staan de toetsen per twee ipv per drie. maar dat laatste zal wel een kwestie van wennen zijn.

Scherm van N73 is erg groot:) Had eerst Nokia 6230i. Dus hele vooruitgang:P Camera van N73 is ook erg goed vind ik!

heb 3110 aanrader vind ik hehe

Vind N95 best vet. Alleen redelijk dik.

Ik heb zelf N73. Hij is best fijn;) Tot nu toe niet veel gezeik gehad. Als ik jou was zou ik N95 nemen. Niet vanwege bepaalde redenen.

ik vind de knopjes van de n73 ronduit te klein en te diep
maybe als je chinese kleine piep vingertjes heb maar constant druk ik 2 knopjes tegelijk in

ik vind de knopjes van de n73 ronduit te klein en te diep
maybe als je chinese kleine piep vingertjes heb maar constant druk ik 2 knopjes tegelijk in

Sms met de 'top' van je duim zegmaar. Niet met je hele klauw. Ik ben nog jong. Heb kleine poten. Of tenminste, geen dikke vingers.

Handig voor mensen met grote poten:
Nokia_3310.jpg - 140447

Sms met de 'top' van je duim zegmaar. Niet met je hele klauw. Ik ben nog jong. Heb kleine poten. Of tenminste, geen dikke vingers.

Handig voor mensen met grote poten:
http://www.germes-online.com/direct/dbimage/50177253/Nokia_3310.jpg

je zit het nu ook echt uit te leggen alsof ik een bejaarde kerel ben van 65 ofzo

met top ram ik ook soms 2 knopjes in
met de n95 geen problemen mee overigens
alleen irritante n73. heel wat irritaties aan die phone gehad

je zit het nu ook echt uit te leggen alsof ik een bejaarde kerel ben van 65 ofzo

met top ram ik ook soms 2 knopjes in
met de n95 geen problemen mee overigens
alleen irritante n73. heel wat irritaties aan die phone gehad

Je bent 5 jaar ouder als mij.. dus bejaard.

Hmm oke. Grote klauwen dus. Ik moet toegeven de toetsen zijn ook wel klein hoor.

Vind hem wel fijn. Kreeg hem bij me abo, was de beste telefoon toen in omloop;) N95 moest ik bijdokken.

Heb de nokia n95 leuk ding, aar ik irriteer me dr wel aan dat ie langzaam is n soms vastloopt met samsung had ik dat probleem niet.

Je bent 5 jaar ouder als mij.. dus bejaard.

Hmm oke. Grote klauwen dus. Ik moet toegeven de toetsen zijn ook wel klein hoor.

Vind hem wel fijn. Kreeg hem bij me abo, was de beste telefoon toen in omloop;) N95 moest ik bijdokken.

:fire: ik voel me al oud genoeg zonder dat jij het er nog is inwrijf hoor :(

n95 vind ik overigens ook vlotter dan de 73

Terug
Naar boven