wobblerfish
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
Klopt, nu nog een winkel vinden waar ik ze eens kan uittesten. Iemand een idee in Belgie?
Kan je er trouwens pdf's opzetten?
in mediamarkt kun je ze normaal testen hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, nu nog een winkel vinden waar ik ze eens kan uittesten. Iemand een idee in Belgie?
Kan je er trouwens pdf's opzetten?
De N8 is een ontzettend slecht toestel wat regelmatig last heeft van vastlopers.
Stabiliteit? Ik snap niet waarom mensen hier een onderscheid maken tussen de stabiliteit van Android en IOS5, beide OS'en zijn stabiel en zullen echt niet vastlopen, wat wel kan vastlopen zijn de applicaties bij Android omdat deze niet altijd goed genoeg zijn door getest.
Allemaal Touch, dan springt de iphone er toch het beste uit.. Heb ze allemaal wel eens in me handen gehad..
Zou niet al te slim zijn om nu een Iphone 4 aan te schaffen..
Paar maanden wachten en dan de Iphone 5..
Jailbreaken en je kan alles.. Alle specialiteiten van overige mobs. kan je er allemaal opzetten..
moet je er een beetje in verdiepen: hier staat alles wat je moet weten Iphoneclub.nl/forum
Verder maakt een iphone echt kwaliteit foto's, zitten meestal rond de 3mb/ea, zit op dezelfde kwaliteit als de gemiddelde (Normale) digitale fotocamera
Van de smartphones heeft de N8 veruit de beste camera. En zelfs die zijn redelijk crap imo. Uiteraard zijn al die camera's goed genoeg voor facebook/twitter of whatever.Mwa is niet zo'n gedoe hoor. Je kunt ook backup maken van al je jailbreak apps, dan heb je binnen 10 minuten alles weer voor elkaar. Maar dan nog ik heb in 10 maand pas 1 keer nieuwe firmware hoeven installeren. En nieuwe firmware maakt veel jailbreakapps weer overbodig omdat ze die gekopieerd hebbenen na het updaten van je firmware kun je helemaal opnieuw beginnen..

voor 8eu oid heb je een hoesje voor je iphone... heb hem nog niet stuk kunnen krijgen
Verder maakt een iphone echt kwaliteit foto's, zitten meestal rond de 3mb/ea, zit op dezelfde kwaliteit als de gemiddelde (Normale) digitale fotocamera

hoezo, dit zegt alleen dat apple leidt qua design, en gezien het kopiën zijn van het design waarom zou je dan een iphone moeten nemen?Mwa is niet zo'n gedoe hoor. Je kunt ook backup maken van al je jailbreak apps, dan heb je binnen 10 minuten alles weer voor elkaar. Maar dan nog ik heb in 10 maand pas 1 keer nieuwe firmware hoeven installeren. En nieuwe firmware maakt veel jailbreakapps weer overbodig omdat ze die gekopieerd hebben
---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 16:15 ----------
S2 is (evenals vele andere smartphones) qua design gewoon een gênante kopie van de iPhone.. Geeft al aan waar je moet zijn
hoezo, dit zegt alleen dat apple leidt qua design, en gezien het kopiën zijn van het design waarom zou je dan een iphone moeten nemen?
Haha daar wordt ik nog steeds niet veel wijzer van.
---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 16:15 ----------
S2 is (evenals vele andere smartphones) qua design gewoon een gênante kopie van de iPhone.. Geeft al aan waar je moet zijn
Om over het OS nog maar te zwijgen.... Heb je die wel is met elkaar vergeleken..hoezo, dit zegt alleen dat apple leidt qua design, en gezien het kopiën zijn van het design waarom zou je dan een iphone moeten nemen?
Ook voor 90% kopie van Apple's iOSOm over het OS nog maar te zwijgen.... Heb je die wel is met elkaar vergeleken..Ook voor 90% kopie van Apple's iOS
---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 18:56 ----------
En men kopieert de beste, de concurrenten geven dus al aan wat het beste is. Soort van XXL vs Body en Fit situatie.
Ze jatten alles dus hoeven veel minder uit te geven aan innovatie. Vandaar dat Apple wat duurder is.
Ben je een blind fanboy ofzow. iOS is gebaseerd op voorgaande mobiele platformen, en nu kopieert iOS 5 de notification systeem van Android. Ze kopieren allemaal van elkaar.
Apple is voornamelijk duur om andere redenen, en niet omdat ze innoveren. Andere merken innoveren ook, maar ze kunnen nooit zulke prijzen vragen.

Je weet zelf ook wel dat Apple de telefoonmarkt helemaal veranderd heeft. Er was geen enkele telefoon vergelijkbaar met de iPhone, compleet vernieuwend. Tegenwoordig ziet alles er zo uitBen je een blind fanboy ofzow. iOS is gebaseerd op voorgaande mobiele platformen, en nu kopieert iOS 5 de notification systeem van Android. Ze kopieren allemaal van elkaar.
Apple is voornamelijk duur om andere redenen, en niet omdat ze innoveren. Andere merken innoveren ook, maar ze kunnen nooit zulke prijzen vragen.