AndroidHealthClinic

Nolva werkt niet, nu Aromasin?

Al Calogero

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik ben nu vandaag m'n 7de week ingegaan met Test 250/Mast 400/Tren 400. Ik ben van plan om door te gaan tot week 10 en dan 4 of 6 weken bridgen op test 125.

Ik zit nu te kloten met een schijf onder mn rechtertepel. Nu woensdag ben ik twee weken bezig met Nolva, eerst 6 dagen op 20mg, 1 dag op 30mg en nu dus bijna een week op 40mg pd. Schijf onder mn rechtertepel is een stukk minder groot, voelt niet meer gevoelig aan en is ook niet meer zichtbaar te zien dat er iets is. Ik wil zo kort mogelijk aan de Nolva zitten tijdens mn kuur dus wou het stoppen na twee weken.

Wat is nu handig. Nu woensdag op twee weken stoppen met Nolva, hopen dat het niet meer wordt dan wat het nu is en kijken dat et minder wordt wanneer ik over drie weken stop met de Tren of aanpakken met Aromasin 25 mg eod, meteen na Nolva totdat het echt helemaal weg is?

Nolva tijdens je kuur kan totaal geen kwaad. En uit je OP is te lezen dat het juist wel werkt?

• Topic Starter Topic Starter
Nolva tijdens je kuur kan totaal geen kwaad. En uit je OP is te lezen dat het juist wel werkt?

Jawel, het heeft tot nu zeker nut alleen ik zat te denken en had gelezen dat na twee weken Nolva gebruiken het niet meer veel beter gaat worden dan wat het nu is. Ik zou het best nog 1 of 2 weken kunnen doortrekken op 40mg, kijken of het NOG minder gaat worden maar is dit wel handig, gaat dit niet teveel de kuur tegenzitten?

20 mg voldoet dan wel, 40 is wel overkill

wat is je vetpercentage?

Ik zou het nu even laten en gedurende de bridge de nolva 4 weken mee laten lopen op 20mg. Als het dan nog niet weg is kan je altijd letro pakken. Aromasin gaat weinig doen

20 mg voldoet dan wel, 40 is wel overkill

wat is je vetpercentage?

Vetpercentage zit nu rond 10/11. Hou op mn hele lichaam nauwelijks nog vet vast behalve zijkant vn mn onderbuik nog lichtjes.

Ik zou het nu even laten en gedurende de bridge de nolva 4 weken mee laten lopen op 20mg. Als het dan nog niet weg is kan je altijd letro pakken. Aromasin gaat weinig doen

Dus nu tot woensdag doorpakken op 40mg, drie weken stoppen tot ik ga bridgen endan oppakken met 20mg pd?

Vreemd, ik dacht altijd twee weken Nolva, helpt het niet dan overgaan op Aromasin endan als final stage op Letro doorgaan

Vetpercentage zit nu rond 10/11. Hou op mn hele lichaam nauwelijks nog vet vast behalve zijkant vn mn onderbuik nog lichtjes.

Dus nu tot woensdag doorpakken op 40mg, drie weken stoppen tot ik ga bridgen endan oppakken met 20mg pd?

Vreemd, ik dacht altijd twee weken Nolva, helpt het niet dan overgaan op Aromasin endan als final stage op Letro doorgaan

Wat je nu doet is dweilen met de kraan open. Daarom kan je beter wachten tot je bridge. Vaak lees je ook dat Tren gyno ook weer wegtrekt zodra je stopt.

Wat je nu doet is dweilen met de kraan open. Daarom kan je beter wachten tot je bridge. Vaak lees je ook dat Tren gyno ook weer wegtrekt zodra je stopt.

Yes je hebt gelijk. Ik had al et gevoel dat het niet minder wordt maar het puur tegenhoudt en niet meer groter laat worden. Ik trek het nog twee dagen door op 40mg en pak het vervolgens tijdens mn bridge met 20mg weer op. Thnx voor je snelle advies

Terug
Naar boven