AndroidHealthClinic

nolvadex

budowudo

Cool Novice
Waardering
0
hallo, heb een kuurtje klaarliggen met deca, sustanon en winstrol... heb er ook een potje nolvadex bij voor het nakuren, heb bij mij in de gym al een aantal verschillende methoden gehoord hoe, wanneer en hoeveel nolvadex je moet slikken voor de nakuur, daarom wou ik het hier nog eens vragen hoe je het best gebruikt?

alvast badankt!

week 1 nakuur 40mg per dag
week 2 en 3 20mg per dag

Eventueel doorgaan met 20mg per dag tot odol hehe

Meestal gebruikt men de eerste 2wkn 40mg per dag en vervolgens 2wkn 20mg elke dag.

Hoe gaat je kuur eruit zien?

Heb al van verschillende mensen gehoord dat meer dan 20mg nemen per dag onzin is.

Zou gewoon 4 weken 20mg/dag doen

• Topic Starter Topic Starter
en wanneer na de "laatste shot" mag je ermee beginnen???? weekje of 2?

stop met deca een week eerder voor de sustanon en 2 weken na laatste shot van sustanon nakuren:)

20mg ed is voldoende imo. Maar wat hierboven wordt aangeraden mag ook.

" The administration of tamoxifen, 20 mg/day for 10 days, to normal males produced a moderate increase in luteinizing hormone (LH), follicle-stimulating hormone (FSH), testosterone, and estradiol levels, comparable to the effect of 150 mg of clomiphene citrate (Clomid). "

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=640052

Nolvadex rullllleed, mwaahaha

Infinity zei:
week 1 nakuur 40mg per dag
week 2 en 3 20mg per dag

Eventueel doorgaan met 20mg per dag tot odol hehe

Niet hoger doseren dan 20 mg per dag.
Bij 20 mg bezet het je receptoren al dusdanig dat meer nemen simpelweg geen zin heeft

Kan theoretisch mischien zo zijn maar denk dat het persoonsgebonden is wat de mening daarover betreft

Ik vind gewoon de combi nolva/clomid op 20mg/50mg een betere nakuur.

maakt met nolvadex niet zo heel veel uit. verdelen kan zo ie zo geen kwaad

Zag effe over het hoofd dat je deca gebruikt en dat is nolva als nakuur niet aan te raden net zoals met andere progestins

4cc

4CC zei:
Zag effe over het hoofd dat je deca gebruikt en dat is nolvadex als nakuur niet aan te raden net zoals met andere progestins

4cc
Hoezo dat dan beetje vreemd antwoord weer iedereen hier op het board nakuurt met nolva na een deca kuurtje.

Terug
Naar boven