XXL Nutrition

Non toxic Oral Stack?

Logan Elite

Cool Novice
Waardering
0
Hey allen,

Ik kan weinig informatie vinden over de NON TOXIC stack uit “het” handboek....dus ik vroeg me af wat jullie mij hier over kunnen bijpraten?

Ik heb het over de 8 weekse stack van
8 capsules Andriol+ 50 mg Primobolan

Werkt dit? Is het ook echt? En in hoeverre is dit “NON TOXIC”?

Reacties alleen over het topic en niet over de search function of de awesomness van jou kennis en het vervolgens niet delen........

Laatst bewerkt door een moderator:
ze bedoelen hier denk ik mee dat het geen 17aa-methyl orals zijn. Dus niet tot weinig schadelijk voor de lever.

• Topic Starter Topic Starter
Aaaah...ok maar...dat zou natuurlijk kunnen...maar t staat zo omschreven alsof het een asprine setje is haha. Weet ook niet of het echt zoden aan de dijk zet....maar het leek mij wel wat omdat ik 1x heb geprikt en dat echt NIET fijn vind haha

forget it, now get back to the needles!

Andriol werkt goed, echter is het héél duur en je moet er veel van nemen.

Dude...nee!!! Geen naalden meer voor mij. Niet goed bevallen, te veel gedoe (combinatie werk etc.) en te veel scare dus nee.....Dus ik pak wel de "sissy" way ok!!!

yep andriol wordt via een andere weg opgenomen buiten de lever en primobolan is niet gealkyleerd.Dus vrij veilig voor de lever.Het gaat nog wel altijd via het bloed erlangs na opname.

De sissy way is ook de sissy gains way..

Idd veel geld voor weinig (tijdelijke) resultaten...

Daar zal hij vast allemaal wel bij stil hebben gestaan, dus het lijkt me onnodig om hem nu te proberen overtuigen de spuit er gewoon weer in te zetten. Stel dat ik naalden angst zou hebben (en dan heb ik het niet over de eerste paar keer zetten, maar over echte angst) dan zou ik het ook snel gezien hebben.

Daar zal hij vast allemaal wel bij stil hebben gestaan, dus het lijkt me onnodig om hem nu te proberen overtuigen de spuit er gewoon weer in te zetten. Stel dat ik naalden angst zou hebben (en dan heb ik het niet over de eerste paar keer zetten, maar over echte angst) dan zou ik het ook snel gezien hebben.
Er wordt niet geopteerd om er de spuit erin te krijgen eerder om de orals te droppen...

Er wordt niet geopteerd om er de spuit erin te krijgen eerder om de orals te droppen...

Ik denk dat je die reacties dan nog maar eens moet lezen. Het wordt vergeleken met spuiten want dit zou goedkoper zijn en orals zou sissy zijn vergeleken met spuiten. Of denk je dat ze het over drop eten hebben?

heerlijk andriol,ging er als een waanzinnige op.
Zeer goed te doen,wel prijzig,maar ok.

Ik denk dat je die reacties dan nog maar eens moet lezen. Het wordt vergeleken met spuiten want dit zou goedkoper zijn en orals zou sissy zijn vergeleken met spuiten. Of denk je dat ze het over drop eten hebben?
Ts is zelf over het 'sissy' onderwerp begonnen. Miss moet jij eens beter lezen.
Back on topic aub

te duur, maar als je geld genoeg hebt leuk alternatief voor eerste kuur.
maar de naald is imo het beste.

Laatst bewerkt:
Goed ik ga het wel eens proberen.....alleen kon ik t niet bij mijn dealer krijgen dus ik ga ff wat rond informeren...blijkt nogal tricky te zijn om te krijgen.

Daarbij vroeg ik mij af (heb nog wat rond gesnooped) is er echt NIKS aan side effectS?

Grtz

Dude...nee!!! Geen naalden meer voor mij. Niet goed bevallen, te veel gedoe (combinatie werk etc.) en te veel scare dus nee.....Dus ik pak wel de "sissy" way ok!!!

teveel gedoe? Nee 6 keer per dag die caps wegvreten is geen gedoe??

De sissy way is ook de sissy gains way..

Yep, wat denk je dan...primo en andriol...schiet voor geen meter op.

Word een ander verhaal als je er 20 of meer per dag eet.

Prijs van andriol valt wel mee hoor. Anavar range. Je moet die generieke uit India hebben (HG)

Terug
Naar boven