MuscleMeat

Iemand ervaring met Primobolan only ?

• Topic Starter Topic Starter
Nee geen antwoorden meer ???

1-6 anavar 50mg/ed
1-12 primo 600mg
14-17 20mg/ed novladex

Probeer het zou ik zeggen, libido killer volgens mij.

Zit nu op 500mg primo en 250mg test zo een 16 weken. Werkt perfect. Zit nu op 123 kilo dus zwaarder worden is op primo goed mogelijk!

Wat je er niet bij verteld is dat je nooit OFF gaat en er constant HGH bij zet, want hoe je nu doet is makkelijk praten natuurlijk.

Okee, nou ja ik wilde gewoon even achterhalen waarom primo only niet vaak gedaan wordt.
antwoord is dus:
Libido laag dus test erbij volgens de reacties, maar ik ben juist zo geintreseerd in primo only omdat het leuke kwaltiet gains geeft. Niet net als test e+diana kuur, waarbij je veel vocht aankomt ( ligt aan voeding weet ik, maar 9/10 op de sportschool heeft een vochtkop). Ik vind de harde droge look veel mooier, vandaar+ dat primo een veel milderdere soort is.

Okee, nou ja ik wilde gewoon even achterhalen waarom primo only niet vaak gedaan wordt.
antwoord is dus:
Libido laag dus test erbij volgens de reacties, maar ik ben juist zo geintreseerd in primo only omdat het leuke kwaltiet gains geeft. Niet net als test e+diana kuur, waarbij je veel vocht aankomt ( ligt aan voeding weet ik, maar 9/10 op de sportschool heeft een vochtkop). Ik vind de harde droge look veel mooier, vandaar+ dat primo een veel milderdere soort is.

Met 250mg test e zal het vocht echt wel meevallen denk ik.

antwoord is dus:

Dan kun je beter gaan voor trenbolone. Dan pak je bijvoorbeeld 400-600mg trenbolone en dan low test erbij op 125-250mg. Word je nog wel een stukje harder van dan primo;)

Ik heb ook interesse in een primokuur. Hoor goede verhalen van permanente spiergroei op 20 weekse cycles @ 1000 mg HG Schering Primobolan. Het kost een godsvermogen maar doe liever 1 goede kuur dan 3 net-niet kuren.

Merken hier niet noemen.
En tja, probeer het he, zou er alleszinds minimaal test bij zetten.

Terug
Naar boven