XXL Nutrition

Anavar + Winstrol oral stack, Hulp

Bezoekers in dit topic

Melikin

Novice
Lid geworden
18 feb 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo, dit is me eerst post hier dus ik weet niet hoe alles precies werkt maar ik heb een vraag over Anavar + Winstrol oral stack.

Mijn stats zijn,
22J - 1,68 - 82KG - 12%.

Ik train al heel me leven op hoog niveau met sporten worstelen en judo, helaas kan ik dat niet meer doen door een blessure, dus ben overgestapt naar de krachtraining op me 17tiende.

Ik train vanaf me 17tiende al minimaal 3x in de week en geprobeerd met voeding erbij wat toen goed was en waar ik nu om moet lachen.
Vanaf rond de 18 train ik nu serieus 4-5x krachtraining in de week met voedingsschema's.
Soms train ik 4x krachtraining omdat ik dan de 5e dag boxen erbij pak.

Ik heb zelf op het cios gezeten en fitnesbegeleider gedaan dus mijn trainingschema is nooit hetzelfde ik train hoe ik me op dat moment voel.

Maar zou gemiddeld mijn training erop zetten

Maandag - Borst (+triceps als ik ga boxen die week)
Incline dumbel press. 4 sets 8-12 reps.
Bankdrukken. 4 sets 8-12 reps
Decline pres. 4 sets 8-12 reps
Incline fly. 4 sets 8-12 reps
Cabelcross + opdrukken (superset) 4 sets 8-12 reps

Triceps pulldown, 4 sets 8-12 reps
Skull crushers. 4 sets 8-12 reps
Tricep Rope Push Down. 4 sets 8-12 reps
Meestal nog als laatste oefening of Dips of Tricepsdip machine.

Dinsdag - Rug (+biceps als ik ga boxen die week)
Breed optrekken 4 sets, 8-10 reps
Lat pulldown. 4sets, 8-12 reps
Sealted cabel rows, 8-12
Sealted machine rows 8-12 reps
Barbell Bent Over Row 8-12 reps
Deadlift 4 sets 6-8 reps

Sealted bicep curl 4 sets 8-12 rep each arm.
Barbel curl 4 sets 8-12 reps
Hammer curl 4 sets 8-12 reps
Preacher Machine Curl 4 sets 8-12 reps


Woensdag - Schouders/Buik

Schoulder dumbel press 4 sets 8-12
Front raise 4 sets 8 - 12
Side raise 4 sets 8 - 12
Reverse Pec Decks 4 sets 8- 12
Machine shoulder press 4 sets 8-12
Barbell Shrug 5 sets 8-15

Hanging reverse crunch 4 sets 15-20 reps
Crunches 4 sets 15-20
Leg Raises (Reverse crunches) 4 sets 15-20

Donderdag - Boxen of Armen van maandag en dinsdag.

Vrijdag - Benen

Seated Calf Raises 10 sets 8-15 reps
Standing Calf Raises 4 sets 8-15 reps
Squats 5 sets 20 reps
Leg press 4 sets 8-10
Hack squat 4 sets 8-10 reps
Lying Leg Curls 4 sets 8-12 reps
Leg Extensions 4 sets 8-12 reps

Zaterdag en zondag vrij!

Mijn voeding

Meal 1 - Shake in blender

Whey eiwit suplement 40g
Banaan
Havermout 60g
Halvollemelk 300ml

Meal 2 - Tussendoortje

Kipfilet 150g (grillen)

Trainen ( ik train ochtend )

Meal 3 - Avond eten.


Rijst 150g
Biefstuk (meestal duitsbiefstuk) 200g (grillen)
Groene groente, 150-200g

Meal 4 - Tussendoortje


Walnoten 50g

Meal 5 - Shake in blender

Whey eiwit suplement 40g
Banaan
Havermout 60g
Halvollemelk 300ml'

Meal 6 - Voor het slapen

Magere Kwark 250ML
Pindakaas van de lepel 50G

Uiteindelijk betekend dit eten.

2908 Kcal - 282G eiwit - 206,9 Koolhydraat - 103,1g Vet - 25,7 verzadigd vet - 25.5 Vezels

Dit eten is om te cutten, ik wil naar de 8-10%vet.
Dan drink ik nog rond de 3-4 liter water per dag.

Oke nou nu ik alles erop gezet heb kwa trainen en voeding heb ik een vraag over Anavar + Winstrol stack orals.

Laat ik beginnen met dat ik al een keer eerder gekuurd heb ik heb toen wel injects gedaan.

Dbol kickstart 1-4 Week
Sustanon week 1-8 Week
Boldenone 1-8 Week
Armixdex 1-4 week
Aromasin 4-8 week

Ik had me eigen er eigenlijk nog niet zo in verdiept toen maar dat komt omdat mijn oom bodybuilder is geweest en hij mij dit voorgeschreven had. ik ben op die 1e kuur heel hard gegaan. van 72kg - 8% naar 87kg - 17-20%. Ik heb hiervan 80kg overgehouden toen met 12% vet. Een jaar volgas doorgetraint met suplementen en goede voeding zit ik nu op 82kg op 12% vet.

Nu wil ik naar de 8-10% vet, ik heb op internet goed op alle sites gekeken over de werking van anavar en winstrol. en dit ik precies wat ik wil. dus nu heb ik het besteld en ben ik nu erna pas op gaan zoeken wat andere mensen hiervan vinden. Alleen nu staat heel het internet vol negatieve meningen over deze stack.
De reden waarom ik geen inject wil doen, is omdat het toch geen fijne gedachte is om een spuit in je been te zetten. de eerste paar weken gingen makkelijk maar daarna kijk je er tegenop om weer te prikken, en als je klaar ben was ik ook echt blij dat ik er vanaf was. dus daarom heb ik gekozen dit jaar voor oral only. ik wil 1x per jaar kuren. volgend jaar doe ik weer injects ik doe het nu gewoon niet.

Het kuurschema wat ik nu wil doen is

Anavar 40mg/ Ed Week 1-6
Winstrol 40mg/ Ed Week 1-6
Nolvadex 20-30mg/Ed Week 7-10

Kan iemand die er verstand van heeft mij helpen wat ik nu wel en niet moet geloven van wat er op internet staat van meningen van mensen. want ik heb het gevoel dat er ook veel papegaaien tussen zitten die wat lezen en gelijk roepen. Mijn oom heel zoveel AS gebruikt in ze leven dat als je alles moet geloven wat je op internet vind hij allang 5x dood had moeten zijn. Hij heeft laatst ze lichaam laten meten op waarders en lever functie enzo en hij is kerngezond. hij zeg je moetje niet bang laten maken door dingen die op internet staan.

Mijn vraag is nu dus is deze stack mogelijk zonder je lever helemaal naar de klote te helpen?
Ik heb het al gekocht dus het is al een beetje laat eigenlijk.
Ik heb me eigen ingelezen over LIV52 of liverguard.

Je hoeft me niet te vertellen dat het 2 orals zijn en lever toxic is dat weet ik.
Ik weet wat de werking van anavar is en werking van winstrol en wat het doet met je cholesterol.

A.u.b kom niet met antwoorden zoals pak test E enzo, ik ga niet aan de injects.

Ik zou graag van iemand willen weten die er echt verstand van heeft of deze stack mogelijk is met deze dosis. en hoe ik het zo veilig mogelijk kan doen door middel van liverguards of andere supelementen.

(ik heb zelf gekozen voor deze stack, me oom raad injects aan) mochten jullie denken wat voor bodybuilder schrijft zo stack voor.
 
Hahaha dat ga ik niet allemaal lezen als de titel zegt anavar en winstrol stack
 
slechter als de dbol die je hebt genomen word het vast niet voor je lever.
 
ps. zal naar je oom luisteren
 
Ik zoek iemand die serieus antwoord kan geven op me vraag, overal waar je zoekt over deze stack staan er alleen maar van zulke antwoorden, maar niemand die je duidelijk kan helpen of kan adviseren.
 
Heb echt geen letter van je hele post gelezen behalve de titel maar anavar winstrol samen word meestal 50 anavar 40 winstrol gedaan voor 6 weken, 20 anavar 20 winstrol in de ochtend en 30 anavar 20 winstrol 1,5 uur voor het trainen
Direct na die kuur 2 of 3 weken 20mg nolvadex
Trainen als een malle, eten als een varken en slapen als snorlex
 
1-6 50 mg ed anavar
1-6 40mg ed winstrol
7-8 25 mg ed clomid

Zo te zien heeft het geen zin om een heel verhaal bij jou op te hangen dat je toch injects moet gaan gebruiken, dat doe je toch niet. Je weet dat dit voorstel hartstikke slecht voor je lichaam is dus ik ga daarover ook geen verhaal maken. Je voedingsschema zit wel goed. Liverguard of liv52 heeft geen zin tijdens een kuur, daarmee help je je lever de aas af te breken en dat is juist niet de bedoeling. Leverbeschermers kun je na je kuur nemen. Succes.
 
Mijn vraag is nu dus is deze stack mogelijk zonder je lever helemaal naar de klote te helpen?
Oke je hebt dus bijna de da vinci code herschreven met deze lap text voor deze ene vraag..?

Ksal je een kort antwoord geven: stack is sowieso slechter voor je lever dan injects. Maar voor een kuur van 1-6 weken kan het wel.
 
Zou je gewoon over die geestelijke barrière zetten.

Je weet zelf al dat het slecht is en je gaat sowieso toch meer willen en aan de injects moeten.

Evt kun je ook gaan kijken naar sarms kijken (lgd 4033 bijvoorbeeld) als je echt geen injects wilt. Maar goed, injects zetten is puur geestelijk. Pijn stelt niets voor.
 
En mensen verwachten het verkeerde van een injectie, had ik zelf ook. Eenmaal bezig weet je pas waarom
 
Als je er al bij zet dat we niet over test mogen beginnen , dan weet je het dus als.

Als je dat toch niet wilt horen moet je dit misschien ook niet plaatsen.
 
Je lever gaat niet na de klote van een stack..

Het is natuurlijk wel een uitdaging om 'echte' Anavar te krijgen.
Het kan in een cut een goeie duw in de rug geven, maar het is uiteindelijk je dieet wat het meeste gaat opleveren.

Oh, en dat 'hard' staan van var en win is na een week weer weg.
 
Dit is zo een typische post van iemand die een kuur wil doen (welke geen goed idee is) en achter goedkeuring vraagt zodat hij met een gerust hart kan beginnen en tegelijk zegt dat hij geen kritiek wil horen.

On topic: voor zes weken kan je orals doen, langer is niet aangeraden. Beter ga je aan de injects, oepsssss dat mocht ik niet typen zeker? Het is nochtans waar.
 
Oke je hebt dus bijna de da vinci code herschreven met deze lap text voor deze ene vraag..?

Ksal je een kort antwoord geven: stack is sowieso slechter voor je lever dan injects. Maar voor een kuur van 1-6 weken kan het wel.
hahahah hardop lachen
 
En mensen verwachten het verkeerde van een injectie, had ik zelf ook. Eenmaal bezig weet je pas waarom
dat verhaal van ''ik wil een oral cycle doen om kennis te maken met anabolen''. :roflol: ik wil graag auto leren rijden en daarom ga ik een potje schaken.
 
Je wilt 8-10% vet staan bij 82kg? Ga eens wat met je voeding spelen. Hier heb je helemaal geen verdomde kuur voor nodig man. En al helemaal geen 2 orals. Ja, dit zul je het gehele topic gewoon blijven horen van iedereen. Je kuurt nu voor jan lul, zeker op dat gewicht. Straks ben je gewoon weer terug bij af.
 
50mg dbol
50mg tbol
50mg clomid nakuur, let op op 50mg clomid kan je nog een grotere jankerd worden als je al bent.
 
Back
Naar boven