Fitness Seller

Noodles

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik eet dit meestal na de training , en is vlug klaar.

Je kent ze wel zo van die kleine pakje s Aykido .
Er zitten nog twee kleine pakjes bij in één met kruiden , en het ander lijkt echt wel puur vet.
Dat laatse doe ik er dus niet in .

Wat denken jullie hiervan ?

Ja ik ken ze... de smaak is altijd een beetje verdacht vind ik zelf, maar verder wel lekker. Lijken me snelle KH, aardig voor na de training, ook niet echt slecht ergens in een refeed ofzo.

Ook lekker als je er zelf groente en kipfilet bij doet (als is het geen volkoren uiteraard), maar voor een keertje.

Ik at ze in de bulk wel eens ja. Vind het wel lekker spul. Alleen die harde rode stukjes tussen die kruiden :mad:

Maaruh, denk dat het in de cut niet echtgeschikt voedsel is.

Zowiezo niet echt goed.. veel sodium.

na de training bedoel je uur na de postworkoutshake? Dan eet ik ze ook regelmatig

Gisteravond nog eentje gehad, met kipfilet en verse groente... best lekker. (ik zit in een bulk, tijdens een cut had ik alleen de groente en de kipfilet genomen)

Dat vet was trouwens palmvet zag ik op de verpakking (nou ja, die van mij dan)

Gooi er 6roereieren door :) en een xtra uitje +wat extra knoflook :)

Hahahaha, ik dacht dat ik de enige was die zich helemaal klem vreet aan dat spul. Dat valt dus wel mee.
Ik heb altijd die goedkope zooi van de Xenos. Dat zakje poeder gebruik ik nooit, ik breng het zelf op smaak met kruiden en spul (knoflook, zout, peper, nasikruiden, oregano, etc).
in een cut kan je het beter niet gebruiken, na de training is een stuk beter want volgens mij vallen noodles nogal in de categorie snelle KH.

gadverdamme 1 x gegeten kreeg t met moeite weg

ken je het ook in de refeed eten in de cut? en dan zonder dat vet zakje natuurlijk.

Terug
Naar boven