MuscleMeat

Nooit meer honger

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Vroeger had ik ALTIJD honger, maar de laatste maand(en) echt totaal niet. Elke maaltijd kijk ik weer tegenop en ik moet mezelf echt ertoe zetten om wat klaar te maken. Gaat steeds meer tegenwerken, en soms resulteert dit ook in veel te weinig eten op een dag.

Iemand tips of middeltjes om die honger weer te stimuleren?

Aanvullende info (kan misschien van belang zijn). Ik neem per dag:
- 3x 2000mg vitamine b5
- 1x 500mg vitamine b100 complex
- 1x 250mg multivitamine
- 2x 500mg zink

Bedankt,
Lars

Harder trainen?

meer lichaamsbeweging idd..
Dat kan van alles zijn, sporten, werken...

Meer dingen eten die je lekker vindt..

IIFYM, dus gewoon lekker chocolade/ijs/pizza eten.. Althans,, zo doe ik 't :o

Ben je verliefd?

• Topic Starter Topic Starter

Train al hard genoeg :o

meer lichaamsbeweging idd..
Dat kan van alles zijn, sporten, werken...

Hier heb ik ook al zat van, krijg ook geen honger van bewegen. Na een training, of paar uur werken heb ik alsnog geen honger.

Meer dingen eten die je lekker vindt..

IIFYM, dus gewoon lekker chocolade/ijs/pizza eten.. Althans,, zo doe ik 't :o

Ik probeer het wel zo clean mogelijk te houden, aangezien ik al teveel ben gestegen in bf. Daarnaast merk ik dat ik van suikers en shit last krijg van puistjes, en dat heb ik niet zo graag.

Ja :heart:

Nee

Whut?!

larrson houd het nog geheim

:trollface:

Train al hard genoeg :o

Hier heb ik ook al zat van, krijg ook geen honger van bewegen. Na een training, of paar uur werken heb ik alsnog geen honger.

Ik probeer het wel zo clean mogelijk te houden, aangezien ik al teveel ben gestegen in bf. Daarnaast merk ik dat ik van suikers en shit last krijg van puistjes, en dat heb ik niet zo graag.

Ja :heart:

Nee

Whut?!

Minder eten misschien?

doe alles in een blender en drink het op ! :D

Google: eetlustbevorderend

niet zoveel x gebruiken

vitamine B12 perhaps?

:kiss:

Eerst vrat ik altijd heel veel, toen ben ik gestegen in bf. Nu dus al een stuk minder. Denk dat ik elke dag welk onder onderhoud zit.

doe alles in een blender en drink het op ! :D

No way :o

Will do

Doe ik niet :o

Dat kwam ik ook tegen op google inderdaad, maar daar krijg ik niet zo gek veel van binnen. Slik 1 tab vitamine b 's ochtends (moet, omdat ik b5 slik) en 1 kleine tab multi.

Heb ik ook gehad, tijdje cutten (3 weken was voldoende voor mij) daarna hunker je wel weer naar moar food!
Even je lichaam rusten zo hard gainen in korte tijd is niet echt normaal, heb ik ook ervaren.
Ik at ook met tegenzin tot aan kotsen toe. Nu ben ik er bijna vanaf en ik eet nu ook om de 2uur in plaats van elk uur lol.

En biergist !!! Dat vermeerdert je eetlust ;) Dan ging ik ook supplementeren tijdens cut.

Denk dat het eerder komt omdat je altijd hetzelfde eet. Dan gaat het niet meer met honger erin maar gewoon automatische piloot. (mijn situatie dan) Als gaat er makkelijk in zonder honger behalve brood:rolleyes:

Stress?

Heeft ook een grote invloed op je etenslust.

Dingen gebeurt in je prive situaties?

Indd, cutten. Of 1 dag vasten per week.

Heb ik ook gehad, tijdje cutten (3 weken was voldoende voor mij) daarna hunker je wel weer naar moar food!
Even je lichaam rusten zo hard gainen in korte tijd is niet echt normaal, heb ik ook ervaren.
Ik at ook met tegenzin tot aan kotsen toe. Nu ben ik er bijna vanaf en ik eet nu ook om de 2uur in plaats van elk uur lol.

En biergist !!! Dat vermeerdert je eetlust ;) Dan ging ik ook supplementeren tijdens cut.

Biergist heb ik ooit eens gebruikt, kan wel weer een potje kopen, is toch niet duur :)

Cutten zie ik nog niet zitten, aangezien ik nog totaal niet tevreden ben met m'n massa.. en bf is nou ook weer niet zo hoog dat ik echt moet cutten.

Denk dat het eerder komt omdat je altijd hetzelfde eet. Dan gaat het niet meer met honger erin maar gewoon automatische piloot. (mijn situatie dan) Als gaat er makkelijk in zonder honger behalve brood:rolleyes:

Ja, ik eet wel veel brood. Brood krijg ik ook echt amper door m'n strot meer.. Ik zeg wel even tegen m'n ma dat ze meer rijst en kip moet halen :o

M'n moeder doet dat ja.. :)

:trollface:

Stress?

Heeft ook een grote invloed op je etenslust.

Dingen gebeurt in je prive situaties?

Hmmm, volgende week wel tentamenweek, maar heb geen stress ofzo. Misschien onbewust?

Indd, cutten. Of 1 dag vasten per week.

1 dag vasten per week.. gaat dat niet wat ver :eek:

Mijn moeder ook hoor. Die giet de rijst ook af :trollface:

Terug
Naar boven