AndroidHealthClinic

Nooit meer honger

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel betaal je ervoor? :o

Mijn moeder koopt het alleen, koken doet ze echt niet. Ja voor het avondeten, maar al die extra maaltijden die ik neem doet ze helemaal niks (logisch ook).

Ga diep cutten, youll feel hunger :D

Mijn mama koopt al mijn eten:)

Behalve whey enzo.

Ik zit nu ook even in zo'n periode.
Wat ik doe is een aantal maaltijden vervangen met een gruwelijke weightgainer (serious mass) die ik dan aanmaak met 0,5 liter melk, 175 gram havermout, paar handjes nootjes en een beetje cacao poeder om het extra op smaak te brengen.
Zo zit ik al aan 2000 kcal, 70gram eiwitten, 300+ kh's, de nodige vitamines en wat nodige vetten per shake.
Het smaakt lekker al zeg ik het zelf.
Natuurlijk wel in de blender maken! :p

En ik weet dat weightgainers niet bedoeld zijn om je maaltijden mee te vervangen, maar het kan wel als je wil. xD
Ik gain eigenlijk meer dan toen ik 9 maaltijden op een dag at.

Ga diep cutten, youll feel hunger :D

Ik wil niet cutten.. laat staan heel diep cutten :o

Mijn mama koopt al mijn eten:)

Behalve whey enzo.

Mijne ook :)
Zit wel af en toe te zeuren dat ze zoveel geld aan me uitgeeft, maar dat maak ik altijd wel goed met andere dingetjes.

niet doordenken

Ik zit nu ook even in zo'n periode.
Wat ik doe is een aantal maaltijden vervangen met een gruwelijke weightgainer (serious mass) die ik dan aanmaak met 0,5 liter melk, 175 gram havermout, paar handjes nootjes en een beetje cacao poeder om het extra op smaak te brengen.
Zo zit ik al aan 2000 kcal, 70gram eiwitten, 300+ kh's, de nodige vitamines en wat nodige vetten per shake.
Het smaakt lekker al zeg ik het zelf.
Natuurlijk wel in de blender maken! :p

En ik weet dat weightgainers niet bedoeld zijn om je maaltijden mee te vervangen, maar het kan wel als je wil. xD
Ik gain eigenlijk meer dan toen ik 9 maaltijden op een dag at.

Ja vaak vul ik het ook zo aan, pak ik m'n pot whey, pot micellar cassein en m'n zak oats en maak ik ff een lekkere dikke shake. Gebruik alleen geen cacaopoeder of nootjes of andere extra dingen, vind het zo opzich wel prima, gaat me niet echt om de smaak, als ik maar wat extra kh's en eiwitten binnenkrijg.

Vroeger had ik ALTIJD honger, maar de laatste maand(en) echt totaal niet. Elke maaltijd kijk ik weer tegenop en ik moet mezelf echt ertoe zetten om wat klaar te maken. Gaat steeds meer tegenwerken, en soms resulteert dit ook in veel te weinig eten op een dag.

Iemand tips of middeltjes om die honger weer te stimuleren?

Aanvullende info (kan misschien van belang zijn). Ik neem per dag:
- 3x 2000mg vitamine b5
- 1x 500mg vitamine b100 complex
- 1x 250mg multivitamine
- 2x 500mg zink

Bedankt,
Lars

1 gram zink per dag?

Ik wil niet cutten.. laat staan heel diep cutten :o

Mijne ook :)
Zit wel af en toe te zeuren dat ze zoveel geld aan me uitgeeft, maar dat maak ik altijd wel goed met andere dingetjes.

niet doordenken

Ja vaak vul ik het ook zo aan, pak ik m'n pot whey, pot micellar cassein en m'n zak oats en maak ik ff een lekkere dikke shake. Gebruik alleen geen cacaopoeder of nootjes of andere extra dingen, vind het zo opzich wel prima, gaat me niet echt om de smaak, als ik maar wat extra kh's en eiwitten binnenkrijg.

Je zegt zelf in bf aangekomen te zijn, het enige wat ik nu zou doen is eens een weekje cutten. Dan ga je echt wel weer verlangen naar eten? :)

Uuh nee, 100mg, foutje.

:o

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 21:36 ----------

Je zegt zelf in bf aangekomen te zijn, het enige wat ik nu zou doen is eens een weekje cutten. Dan ga je echt wel weer verlangen naar eten? :)

Zou kunnen ja.. maar ben nu laatste dagen eigenlijk al beetje aan het cutten omdat ik niks door m'n strot krijg. Kan het even zo aanhouden en kijken of ik meer honger krijg..

;)

1000mg zink?:eek:

Heb je geen onwijze buikkramp?

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 17:42 ----------

Edit: post hierboven niet gelezen:D

rustig maar :o
leef nog

Uuh nee, 100mg, foutje.

:o

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 21:36 ----------

Zou kunnen ja.. maar ben nu laatste dagen eigenlijk al beetje aan het cutten omdat ik niks door m'n strot krijg. Kan het even zo aanhouden en kijken of ik meer honger krijg..

;)

Denk het niet...

Misschien moet je frequenter eten, of juist minder frequent.

Ik weet niet hoe veel je in een keer eet, maar je maaltijden meer spreiden over de dag?

Terug
Naar boven