XXL Nutrition

'Noord-Nederland als autonome regio'

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13

SIBRANDABUORREN - Friesland, Groningen en Drenthe moeten zich afscheiden van Nederland en samen als autonome noordelijke regio binnen Europa verder gaan. Dat vindt de Fryske Nasjonale Partij (FNP).

Fractievoorzitter Johannes Kramer van de Friese nationalisten vindt dat de drie noordelijke provincies serieus over zo'n afscheiding moeten nadenken. "Maar het moet dan wel heel veel voordeel ten opzichte van de huidige situatie opleveren", verklaarde Kramer dinsdag.

De Friese politicus zegt het geen probleem te vinden als de stad Groningen in zo'n autonome regio de hoofdstad is.

De poppen aan het dansen.
Als het waarheid wordt verhuis ik naar 1 van die drie regio's.
Daar is, om de één of andere raaaare reden, e.e.a. iets meer geregeld dan in de allochtone kermis die Randstad heet.

Het schijnt dat de rebellen al zijn opgerukt tot Delfzijl, welke stad ze hebben omgedoopt tot 'Freetown'.

hehe, er zijn al zo vaak geluiden te horen over een afscheiding van het noorden, lol. Dan moet overig nederland zich weer een scheel betalen aan "ontwikkelingsgeld". Hahaha, laat me niet lachen.

Lijkt me tijd om Friesland weer terug te veroveren en Nederlands weer als taal in te voeren. Rare jongens, die Friezen.

Hahahaha

Heb je wel eens gekeken naar de economische cijfers van die provincies..

Wat een idioten.

Zonder steun van de rest van NL zou dit deel al snel verklaard kunnen worden tot ontwikkelingsland.

*Woont tussen groningen drenthe in.

IK WIL NIKS MET FRIESLAND TE MAKEN HEBBEN! ARGH :D

Mooi zo!
Afsteken die zooi en de noordzee op slepen. Dahaag! Doeihoei! :cool:

De Friezen die ik in “real-life” heb ontmoet waren stuk voor stuk contactgestoorde autisten.

Nou weet ik dat ik een heel belerende post heb geplaatst over dat je niet mag generaliseren, maar de Friezen maken het me wel heel moeilijk.

Ik als brabander merk er toch niks van. Blijft even gezellig hier in het Zuiden :D

Achterlijke boeren daar ook met hun belachelijke ideeen, beerputluchten stijgen naar hun koppen. Ze moeten t proberen dan nuken we hun belangrijke steden...oh wacht ff ze hebben helemaal geen belangrijke steden...oh wacht ff ze hebben helemaal geen steden alleen dorpjes.. Hahaha en dan een eigen landje binnen Europa, right... die zullen veel zeggenschap hebben binnen de EU, EU zal ze gebruiken om t mestoverschot daar te dumpen.

Ben benieuwd of dit de Yugo's hier bekend voorkomt.

hmmm.. aardig idee. We betalen in het Noorden meer belasting dan we terug zien uit Den Haag. We hebben best wel wat inkomsten (gas en olie) en we zijn van dat gezeik van die provinciale randstedelingen verlost... Inkomsten uit toerisme, een eigen vliegbasis en oefenterreinen, ruimte genoeg voor het ontplooien van initiatieven.

Och, ik zou dat best wel eens uitgerekend willen zien.

Nou Nou wat hoor ik in deze topic kwaad bloed over ons volk :D

De huizen zijn daar heel goedkoop en je kan daar heeeeerlijk varen.
En geloof me,.. er zijn ook mensen in friesland en omgeving die uit de randstad komen.
En die zijn natuurlijk aardig en niet als die droge friese :rolleyes:

Jullie moeten niet zo de gek hebben met friezen...

De gek hebben? Jij moet zelf de gek hebben!
En je moet niet zo enorm idioot halen!
JULLIE ALLEMAAL!!!!!
Jullie kunnen van mij allemaal de gek hebben! ALLEMAAL!!!! :mad:

En de Friezen het meest! Daar moeten ze hoognodig wat Brabantse gezelligheid in slaan. :mad:

Altijd weer die k*t Friezen.

Er gaat geen dag overheen of ze zijn wel negatief in het nieuws! Bah. :mad:

Toch?

Bij mij in de buurt wonen ook vrij veel Friezen, en er gaat geen dag voorbij zonder overlast. Zodra ze een geul zien van meer als 10 cm trekken ze als gekken verkeersborden uit de grond om mee te “fierljeppen”.

Woeoeoeohahahahahahaha :D :D :D

Zie je wel, ze zijn zo gek nog niet. ;)

Hoe luidde het spreekwoord ook alweer....

Het kan friezen en het kan dooien
maar de enige goede Friezen benne dooie.

Terug
Naar boven