SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:Achterlijke boeren daar ook met hun belachelijke ideeen, beerputluchten stijgen naar hun koppen. Ze moeten t proberen dan nuken we hun belangrijke steden...oh wacht ff ze hebben helemaal geen belangrijke steden...oh wacht ff ze hebben helemaal geen steden alleen dorpjes.. Hahaha en dan een eigen landje binnen Europa, right... die zullen veel zeggenschap hebben binnen de EU, EU zal ze gebruiken om t mestoverschot daar te dumpen.
maar geef je grootgelijk als een aantal mensen hier in de buurt op klompen naar een discotheek gaat... jah dan snap ik dat je ze niet serieus neem! Volgens mij lopen ze hier wel 10 jaar achter! Maar volgend jaar gelukkig eindelijk weg uit dit boeren gat!!! 
haahah hahahaah leuk gezegd!ben vroeger door een ****ing hel gegaan, heb surinaamse moeder, en nederlandse vader.
MrJ zei:Altijd weer die k*t Friezen.
Er gaat geen dag overheen of ze zijn wel negatief in het nieuws! Bah.![]()
Toch?
MrJ zei:Krijg ik toch potverdomme negatieve karma voor deze post?!
De heer heeft zelf nu ook al wat terug gekregen en doet er zeer goed aan mijn eerdere posts omtrent negatieve karma goed door te lezen.
Stakker.

of was dat cynisch bedoelt?SageFrancis zei:Owh.. sorry.. ik weet niet eens hoe dat zit met karma? waar kan ik er wat meer info over vinden. Dom van me, maar ik vond die opmerking niet zo geplaatst, en ik wist ook niet hoe ik je post moest intepreteren![]()
' als PI vergeten.trouwens.. je gaf positieve karma terug..of was dat cynisch bedoelt?

MrJ zei:Als sarcastische humor refererend aan de talloze standaard reacties hier de laatste tijd. Was een een '' als PI vergeten.
Meer info over wel/geen negatieve karma: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=472519&postcount=52
Nee, was vergeten het om te zetten naar negatieve karma.![]()
Komt omdat ik dat dus nooit geef.![]()
DBC01 zei:De poppen aan het dansen.
Als het waarheid wordt verhuis ik naar 1 van die drie regio's.
Daar is, om de één of andere raaaare reden, e.e.a. iets meer geregeld dan in de allochtone kermis die Randstad heet.