MuscleMeat

Norditropin transport

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Kan het kwaad om deze per post te bestellen?
Deze hgh is al gemixt en normaal hoort deze hgh toch altijd in koelkast?
Wat denken jullie?

Ik denk dat er geen echte meer in omloop zijn. Thats what I think haha.

hmm.. hoor er zoveel verhalen over denk idd dat 90% wel nep is. Veel jongens bij de NK zaten er aan dus er zijn heus wel echte nordi's te vinden maar is heel moeilijk.

hmm.. hoor er zoveel verhalen over denk idd dat 90% wel nep is. Veel jongens bij de NK zaten er aan dus er zijn heus wel echte nordi's te vinden maar is heel moeilijk.

Dus omdat veel jongens op het NK erop zaten moeten ze wel echt zijn? Goede redenatie ;)

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Hoe weet ik of ze echt zijn?
Is er ergens een serienr?

Zolang je originele hebt uit bv. Nederlandse of Belgische apotheek zit je goed.
Degene met Roemeense tekst moet je iig ver vandaan blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Dus omdat veel jongens op het NK erop zaten moeten ze wel echt zijn? Goede redenatie ;)

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Zolang je originele hebt uit bv. Nederlandse of Belgische apotheek zit je goed.
Degene met Roemeense tekst moet je iig ver vandaan blijven.

Het zijn deense.
En is van mijn betrouwbare supplier die mij hiervoor ook goede hygetropin heeft geleverd.
... Hopelijk zijn ze echt want ze zijn een stuk duurder dan de hyge

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Lotnr is WY91775 Iemand die deze gebruikt heeft?

Ik heb nog nooit origineel in Denemarken geleverde Nordi in omloop gezien dus dat lijkt me heel sterk.
Durf te wedden dat het die Roemeense zijn die volgens de verpakking in Denemarken gemaakt zijn. In de echt/nep sectie staat ook weer zoiets meen ik. In dat geval, niet kopen.

Ik heb nog nooit origineel in Denemarken geleverde Nordi in omloop gezien dus dat lijkt me heel sterk.
Durf te wedden dat het die Roemeense zijn die volgens de verpakking in Denemarken gemaakt zijn. In de echt/nep sectie staat ook weer zoiets meen ik. In dat geval, niet kopen.

Exact dit, die roemeense worden als deense aangepraat of verkocht. Ze zijn helemaal niet deens.
Enkel nordi nemen uit be/nl/spanje/polen/duitsland zulke landen.

Er zit gh in maar het is zn geld niet waard. Je supplier kan zelf zo eerlijk zijn als wat , ze weten vaak zelf niet dat die nordi nep is.
Heel de wereld is overspoeld met die nordi. Je ziet ze ook op elke webshop staan.

Bedankt voor je reply! Ik had al een raar voorgevoel. Ik hou mij bij de hygetropin

Hoe weet ik of ze echt zijn?
Is er ergens een serienr?

weet de nummer zelf niet maar word flink meegekloot. ligt eraan hoe je ze geleverd krijgt en wat er op staat. gebruik zelf geen nordi's en vind het te riskant maar sommigen jongens gaan er toch op dus moeten wel echte in de omloop zijn. ;)

Ik zet gewoon paar iu meer van mijn hyge.
Heb ik meer kans op resultaat denk ik :D

Ik vraag mij af.
Ik ken ook een dwerg.
Kan ik dit via hem regelen?
Haha

Terug
Naar boven