Fitness Seller

Noten

noten = vetten

vetten vertragen de opname van de voedingsstoffen.

Je wil namelijk heel de nacht bevoorraad zijn met energie, dus een geleidelijke afgave is perfect. Dit creëer je door vetten aan je kwark toe te voegen.

In de supermarkt kies je degene die ongebrand en ongezouten zijn.

en aminozuren
ik koop altijd ongezoute cashew van de dirk van de broek. als iemand goedkoper opties heeft hoor ik het graag..ben nog altijd zoekende

koop altijd ongezote Markant pinda's.. 80 cent voor 250 gram.
markt kan je ze denk k het goedkoopst halen.

• Topic Starter Topic Starter
hoezo wil ik eiwitten voor de hele nacht?
hoeveel gr noten heb ik nodig bij mn kwark?
wat zijn / doen amminozuren?

dit wou ik nog weten als t kan :D

Als je een makro pas hebt / kan lenen: Ik haal daar altijd noten. Ze hebben alle soorten, ongezouten. Meestal heb ik een mix van hazelnoten, amandelen, pecans, para's en walnoot. Kosten € 5 per pond.

Ik heb wel eens gelezen dat amandelen (met vlies) de beste noten zijn om te eten, maar ik weet niet meer waar ik dat gezien heb of waarom... Zal wel met de hoeveelheid eiwit te maken hebben.

Volgens mij wordt het tijd dat je eerst eens de sticky's gaat lezen. Je stelt allemaal vragen die terug te vinden zijn op het forum.

Je wil toch herstellen en dus groeien ? Dan moet je je lichaam voedingsstoffen geven om te groeien, en deze aanvoer moet zo constant mogelijk blijven om zo goed mogelijk te groeien.

25gr noten is mooi, maar je hebt echt een voedingsschema nodig om te zien hoeveel vetten je uit noten wil halen etc.

eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren; ze bouwen je spieren op. Een deel kan je zelf aanmaken, een andere deel zijn essentiële aminozuren (= 8, ergens 9 gelezen maar dat snapte ik niet :/), die moet je uit je voeding halen. Vandaar de naam EAA (essentiel amino acids) en BCAA (branch chain amino acids).

Walnoten bevatten beste omega3/6 verhouding

Terug
Naar boven