MuscleMeat

Nou, hier zijn ze :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betere foto's maken.

Je ziet wat grijs kerel.

>? verwijderd? welke fotos?

Post ze ff in dit topic dan, ben wel ff benieuwd man.

Jezus, is het nou echt zo moeilijk allemaal?

Tenzij hier reply's verwijderd zijn zie ik hier nergens geflame. Ik heb jou foto's ook bekeken en ik was niet echt onder de indruk maar heb niet gereageerd. Als je niet goed genoeg bent w8 dan nog een beetje met foto's posten.

@Diabolic: mogen we dan alleen maar foto's posten als we een monsterfysiek op tafel kunnen leggen, waar iedereen enkel en alleen ooh's en aah's op kan antwoorden?

De bedoeling als ikzelf een foto post is om de meningen van anderen te horen, om te weten of de vorderingen goed zijn, om te weten of er bepaalde spiergroepen eens wat extra aandacht zouden moeten krijgen, ...
Kortom we posten foto's om te kunnen verbeteren, niet enkel om ons te laten bewonderen.

niet kijken naar dat gelul

gewoon posten die hap .

ik word KKwoedend van kerels die nooit een foto posten en zelf een minimum aantal posts hebben op het forum die zomaar zeer lage getallen gaan uitdelen bij iemand die het zwaar verdient .daar word ik nijdig van .

Zou ze ook gewoon posten....je moet tegen een beetje kritiek kunnen hoor...

Bannen die gasten met 3 posts en die dan een 1 gaan geven zonder reden.

koetje zei:
niet kijken naar dat gelul

gewoon posten die hap .

ik word KKwoedend van kerels die nooit een foto posten en zelf een minimum aantal posts hebben op het forum die zomaar zeer lage getallen gaan uitdelen bij iemand die het zwaar verdient .daar word ik nijdig van .
Ja idd, bokken die gasten of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Laat maar allemaal .. ik zet er geen foto's weer op .. dit forum begint dezelfde klachten te krijgen als dat engelse forum ... Goede info, maar in de gallerij en fototopics alleen maar geflame ... jammer

De pest is dat ik gewoon nooit goed uitkom op foto's .. Volgens bepaalde mensen die mij tegenkomen in de gym zie je op de foto lang niet wat er in real life ziet ..

Laat dit topic dan locken.

Ik zie hier eigenlijk weinig geflame, en de enige post die verwijderd is, is die van jezelf.

Maargoed, geen foto's geen topic, jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven