Fitness Seller

Noxipro of Jack3d?

Jack3d geeft mij meer pomp en minder crash

Make your own pre-workout ;)

impotentie van Noxipro, schrok er wel erg door.
over op jack3d dan maar

de ingredienten van jack3d en noxipro zijn exact hetzelfde.
Tzit alleen in een ander potje met een ander smaakje.

Als jullie niet bekend zijn met het fenomeen stim d*ck dat begrijp ik dan weer niet. Dat doet nou eenmaal shitloads caffeine en geranimine met je bloedvaatjes..samenknijpen. Dus ook die van je genotsknots.

met elke upper heb je kans dat je banan niet meer omhoog wil. Nooit gehoor van de speedjunkies uit de buurt:P?

Laatst bewerkt:
nou ik heb er gelukkig nooit last van,gebruik al 2maanden noxipro,daarvoor jack3d gebruikt en zelfs net na de training krijg ik em makkelijk omhoog.

Uit m'n eigen ervaring - jacked.

noxi ! gister ng eens geprobeerd na een lange tijd, ik pakte gelijk 15 kg meer bij bor, sq, dl, bp (srs) ofwel zowiezo een goeie dag + goeie pwo, had ook tunnelvisie etc. geen 1 werkt zo goed bij mij als noxi & niet eens een heftige crash, een heel kleine maar.

ik heb wel eens gehad dat ik em na het trainen niet omhoog kreeg / met moeite na een preworkout genomen te hebben

van Jack3d voel ik nauwelijks wat, Noxi werkt beter bij mij... Raar dat de ingredienten hetzelfde zijn dan, merk degelijk verschil.

Noxi doet het goed, maar idd die crash kan onwijs zijn. Met wat snelle koolhydraten/dextro o.i.d. verminder ik dat stukke gelukkig :)

IDEM!!! echt no shit... sample gekregen van body & fit, voelde me na de training wat wazig, savonds niet kunnen presteren

dan was de dosis gewoon te hoog voor je. als ik dexaprine neem en op de zelfde dag ook nog 2 scheppen noxipro heb ik het zelfde. als ik alleen noxi of dexa neem niet. bij jou zal die grens dus gewoon iets lager liggen.

Ik vind persoonlijk dat noxipro beter werkt maar dat is natuurlijk weer mijn mening! :p gewoon uitproberen die shit en zelf ervaren! :D

ik heb goede dingen gehoord over jack3d

IK zou voor de noxipro gaan, en ik krijg van allebei de pre workouts me banaan niet omhoog helaas :(:(

Er zijn meer zeer goede pre workout's No-Xplode,Myo Blitz (is zonder cafeïne),Hard! van B&F om er maar een paar te noemen

als ik noxipro neem werkt mn lul niet meer (srs) duurt een dag of 2 voordat die weer stijf kan worden

Terug
Naar boven