Fitness Seller

Nr 1 creatine hoeveel?

Marcbb

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik ben net begonnen met het gebruiken van creatine.
Op mijnpot staat dat ik per dag één dosering van één maatschep moet nemen.
Maar nou heb ik hier gelezen dat er wordt aangeraden om 2 doseringen per dag te gebruiken.
Ik wil graag jullie meningen over wat nou aan te raadde is???

Groetjes

1 dosering van 5 gram is genoeg

• Topic Starter Topic Starter
Is het beter omdat dan voor of na je training in te nemen?

30 min voor de training, 1 scoop :)

Oke heel erg bedankt :)

Bron om het voor de training te nemen?

Bron om het voor de training te nemen?

Ik kan je verzekeren dat voor de training beter is. Ten eerste stond het op de gebruiksaanwijzing en ten tweede kon ik meer herhalingen uit mijn training persen dan normaal, en dit bij de eerste keer dat ik creatine innam.

Ik kan je verzekeren dat voor de training beter is. Ten eerste stond het op de gebruiksaanwijzing en ten tweede kon ik meer herhalingen uit mijn training persen dan normaal, en dit bij de eerste keer dat ik creatine innam.

Nou dat klinkt veel belovend ik zal het vanavond proberen :D

ik geloof niet in bro-sience, en wat op de verpakking staat slaat 9/10 al helemaal nergens op.

Bedoel je nou je NR1 of je creatine?

In nr1 zit per dosering zo'n 3 gr creatine. Ik vind dat ietwat weinig ik denk dat ik zo'n 5 gr moet hebben per dag. Raadden jullie dan een dubbele dosering aan of wordt dat teveel ivb de andere substaties die er in nr 1 zitten?

In nr1 zit per dosering zo'n 3 gr creatine. Ik vind dat ietwat weinig ik denk dat ik zo'n 5 gr moet hebben per dag. Raadden jullie dan een dubbele dosering aan of wordt dat teveel ivb de andere substaties die er in nr 1 zitten?

Als ik jou was zou ik er nog een apparte pot creatine bij kopen. Want NR1 is bedoeld als pre-workout en niet als creatine kuur.

Gr:)

Gewoon 1 portie Nr.1 is ruim zat ;)

Terug
Naar boven