Fitness Seller

Nr. 1, magnificent of TMS?

Jmba

Cool Novice
Waardering
0
Welk supplement is nou het best te gebruiken als post-workout? Ik heb hieronder allen(Nr. 1, magnificent en Total Muscle Solution) met de ingrediënten naast elkaar gezet in een exel bestandje maar ik kan niet kiezen welke ingrediënten nou de belangrijkste zijn???. Alvast bedankt!

Bijlagen

Tsjah met zo'n zooi/rij aan verschillende ingredienten wordt het echt lastig om het verschil te merken aangezien veel ingrediënten vergelijkbare effecten hebben. Persoonlijk vind ik TMS meer iets voor vóór een training, mede ook door de beta alanine en de verschillende NO supplementen zoals arginine en citruline. Er zit dan alleen geen stimulanten in. Maar het is niet veel verschil eigenlijk. Nr1 zitten veel extra dingen in, waarvan nog niet duidelijk is of het werkelijk veel nut heeft en de vraag is of dat ten koste gaat van de hoeveel wel duidelijk werkzame stoffen die erbij zitten. Dus 5 euro extra voor zoveel extra ingredienten lijkt weinig maar ik zou toch gaan voor meer van werkzame stoffen dan minder en meer kleine stofjes erbij met onduidelijk effect.

Dus gewoon kwestie van uitproberen en kijken welke smaak je het beste vindt.

NR1 is wel een mooi product, echter zijn redelijk veel ingredienten laag gedoseerd.
Zou als Post workout gewoon Magnificent nemen, niks mis mee.

En waarom dan magnificent? Omdat er niks mis mee is? Of omdat nr1 ondergedoseerd is?
Kun je het vergelijken met de werking van een banaan?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, als ik het beetje bekijk is de Nr. 1 dus niet de ultieme post work out wellicht meer voor de preworkout. En idd zoals Redfish al zegt zitten er meer NO producten in TMS wat het ook meer een prework out maakt, daarbij komend is de magnificent dosering veel hoger(70 gr vs 30 gr) wat waarschijnlijk door het aantal gram dextrose en wms. Wat opzich niet verkeerd is want dan hoef ik dit er niet bij te kopen. Dus dan toch maar voor magnificent gaan?

En waarom dan magnificent? Omdat er niks mis mee is? Of omdat nr1 ondergedoseerd is?
Kun je het vergelijken met de werking van een banaan?

Magnificent is ook specifiek bedoelt als Post workout, het aantal carbs wat erin zit is hoger dan bij NR1. Daarnaast zitten er in NR1 meer ingredienten die je NO zouden moeten verhogen.

Ehm, wat betreft die vergelijking met een banaan, beide zorgen ervoor dat je snelle carbs binnen krijgt, dat is het enige wat de overeenkomst is.

Zelf had ik ook vragen over Nr1 & Magnificent en heb hierover een mail gestuurd naar Body&fitshop..

Mij was aangeraden om Nr1 als preworkout en Magnificent als postworkout.
Wat je inderdaad zelf ook aangeeft, als je magnificent pakt als postworkout dan is dextrose overbodig.

Magnificent (orange juice) als post-workout, goede verhouding van stoffen en ook nog is lekker om op te drinken :)

Terug
Naar boven