Fitness Seller

Shocking News NS-medewerkers laten stervende vrouw langs spoor achter

epic-fail2.jpg

Zou ze wel een kaartje gekocht hebben.

lekker origineel weer, met de trein. als je aandacht wil doe het dan op een coole manier.

Ik ben zelf machinist in BE en NL. Ik kan niet snappen dat het nog maar in een machinist zen hoofd komt om in zo'n geval verder te rijden. Die jongens moesten trouwens ook eerst toelating hebben gevraagd aan de treindienstleider om verder te mogen zetten...
Machinist moest van de treindienstleider doorrijden.
Daarom is er in dit geval maar 1 fout.

Maar goed...
De machinist die 'iets' gevoeld had, had gewoon moeten stoppen.
De intercity daarna is gestopt na opdracht van de treindienstleider.
Toen de conducteur ging kijken bleek het om een springer te gaan.
Diverse ledematen waren al verdwenen. (Het 'slachtoffer' moest haast wel overleden zijn.)

Aangezien het te lang duurde voordat de KLPD/Ambu te plaatse was heeft de treindienstleider tegen de regels in opdracht gegeven op weer te gaan rijden.

Bron: Diverse spoorwerkers.

Mijn mening.........

Voor de dame in kwestie is het eigen schuld (zelfmoord of niet). Ze hoort daar gewoon niet te zijn. Overal staan gevarenborden waarbij je word gewaarschuwd voor treinen en elektrocutie.
Beetje zelfmoord plegen moet je zelf weten. Maar andere erbij betrekken is kansloos..
Eerst kijk je recht in de ogen van een machinist, daarna moet de conducteur nog eens kijken of je echt dood ben..
2 vliegen in 1 klap. Kansloze mensen..
Ik had gelijk het ballast over je heen gegooid en me trein schoongemaakt..

Laatst bewerkt:
offtopic:

zelf een keer iets bizars meegemaakt. Was weer es een keer aan de late kant om de trein aan de overkant van het spoor te halen. Deuren waren nog wel open, maar hij zou ieder moment vertrekken. Gaan de spoorbomen ook nog es naar beneden, omdat er een intercity van de andere kant doorkomt rijden met volle snelheid. Dus ik gok het erop en steek nog net op tijd het spoor over om mn trein te halen. Zwaaaaar in de fout dus, en wordt ook meteen aangesproken door een conducteur van de vertrekkende trein die het zag gebeuren. Hij zegt dat er een boete op staat voor zoiets, maar ik kan me er gelukkig tussenuit lullen.

Hoor ik de volgende dag op het lokale nieuws , dat er op precies dezelfde plek en precies dezelfde situatie, maar dus een dag later, een vrouw aan gruzelementen is gereden... What are the odds?

offtopic:

zelf een keer iets bizars meegemaakt. Was weer es een keer aan de late kant om de trein aan de overkant van het spoor te halen. Deuren waren nog wel open, maar hij zou ieder moment vertrekken. Gaan de spoorbomen ook nog es naar beneden, omdat er een intercity van de andere kant doorkomt rijden met volle snelheid. Dus ik gok het erop en steek nog net op tijd het spoor over om mn trein te halen. Zwaaaaar in de fout dus, en wordt ook meteen aangesproken door een conducteur van de vertrekkende trein die het zag gebeuren. Hij zegt dat er een boete op staat voor zoiets, maar ik kan me er gelukkig tussenuit lullen.

Hoor ik de volgende dag op het lokale nieuws , dat er op precies dezelfde plek en precies dezelfde situatie, maar dus een dag later, een vrouw aan gruzelementen is gereden... What are the odds?

bewijst weer eens dat vrouwen in de keuken thuishoren

Machinist moest van de treindienstleider doorrijden.
Daarom is er in dit geval maar 1 fout.
Onzin, ze hebben er zelf voor gekozen zijn voorstel op te volgen. Het is geen militaire commandoketen waarbij je orders moet opvolgen of anders de doodstraf riskeert ofzo, en zelfs dan hoef je het niet te doen.

Schuld afschuiven is leuk, net als op tijd thuis zijn van het werk, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden vind ik toch belangrijker.

Onzin, ze hebben er zelf voor gekozen zijn voorstel op te volgen. Het is geen militaire commandoketen waarbij je orders moet opvolgen of anders de doodstraf riskeert ofzo, en zelfs dan hoef je het niet te doen.

Schuld afschuiven is leuk, net als op tijd thuis zijn van het werk, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden vind ik toch belangrijker.

kerel, als de centrale zegt dat je moet doorrijden moet je doorrijden;) net zoals je verkeersregels hebt (protocol), en er andere regels gelden wanneer een agent (hogere autoriteit dan standaardprocedure) het verkeer regelt op een kruispunt

Het heeft geen meerwaarde om te blijven staan. Moreel gezien zou je 100% moeten blijven staan.

kerel, als de centrale zegt dat je moet doorrijden moet je doorrijden;) net zoals je verkeersregels hebt (protocol), en er andere regels gelden wanneer een agent (hogere autoriteit dan standaardprocedure) het verkeer regelt op een kruispunt

als een agent zegt dat je van een brug moet springen doe je het ook zeker?

Treindienstleider Prorail zegt rijden.. Dan ga jij rijden vriend

Ze hadden best nog even haar portemonnee kunnen checken.

Lol. NS moet gewoon aparte spoorbaan aanleggen speciaal voor zelfspringers, waar elk uurtje een trein heen en weer rijdt. Hebben andere mensen er geen last van.

zie het probleem niet.
ze dachten dat ze dood was... wat wou je dan doen dan? gaan knielen en bidden tot allah en wachten op de ambu, en alle passagiers in de trein laten wachten voor een dood lijk?

kom op zeg.
Kijk als door hadden dat ze nog leefde dan snap ik de hele heisa, maar dit is gewoon mierenneukerij.
Maarja wat verwacht je anders van de politie.

kerel, als de centrale zegt dat je moet doorrijden moet je doorrijden net zoals je verkeersregels hebt (protocol), en er andere regels gelden wanneer een agent (hogere autoriteit dan standaardprocedure) het verkeer regelt op een kruispunt
Volgens mij kan de trein prima reiden met 1 van de 3 personen minder, dus zowel het protocol, als de verkeersleider, als de morele juiste actie kon gevolgd worden.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven