Sabito
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had haar wel geholpen
(stiekem portomonnee pakken, heeft ze toch niet meer nodig)
Machinist moest van de treindienstleider doorrijden.Ik ben zelf machinist in BE en NL. Ik kan niet snappen dat het nog maar in een machinist zen hoofd komt om in zo'n geval verder te rijden. Die jongens moesten trouwens ook eerst toelating hebben gevraagd aan de treindienstleider om verder te mogen zetten...
Volgende trein nemen?
offtopic:
zelf een keer iets bizars meegemaakt. Was weer es een keer aan de late kant om de trein aan de overkant van het spoor te halen. Deuren waren nog wel open, maar hij zou ieder moment vertrekken. Gaan de spoorbomen ook nog es naar beneden, omdat er een intercity van de andere kant doorkomt rijden met volle snelheid. Dus ik gok het erop en steek nog net op tijd het spoor over om mn trein te halen. Zwaaaaar in de fout dus, en wordt ook meteen aangesproken door een conducteur van de vertrekkende trein die het zag gebeuren. Hij zegt dat er een boete op staat voor zoiets, maar ik kan me er gelukkig tussenuit lullen.
Hoor ik de volgende dag op het lokale nieuws , dat er op precies dezelfde plek en precies dezelfde situatie, maar dus een dag later, een vrouw aan gruzelementen is gereden... What are the odds?
Onzin, ze hebben er zelf voor gekozen zijn voorstel op te volgen. Het is geen militaire commandoketen waarbij je orders moet opvolgen of anders de doodstraf riskeert ofzo, en zelfs dan hoef je het niet te doen.Machinist moest van de treindienstleider doorrijden.
Daarom is er in dit geval maar 1 fout.
Onzin, ze hebben er zelf voor gekozen zijn voorstel op te volgen. Het is geen militaire commandoketen waarbij je orders moet opvolgen of anders de doodstraf riskeert ofzo, en zelfs dan hoef je het niet te doen.
Schuld afschuiven is leuk, net als op tijd thuis zijn van het werk, maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden vind ik toch belangrijker.
net zoals je verkeersregels hebt (protocol), en er andere regels gelden wanneer een agent (hogere autoriteit dan standaardprocedure) het verkeer regelt op een kruispuntbewijst weer eens dat vrouwen in de keuken thuishoren
bewijst weer eens dat vrouwen in de keuken thuishoren

kerel, als de centrale zegt dat je moet doorrijden moet je doorrijdennet zoals je verkeersregels hebt (protocol), en er andere regels gelden wanneer een agent (hogere autoriteit dan standaardprocedure) het verkeer regelt op een kruispunt
als een agent zegt dat je van een brug moet springen doe je het ook zeker?

Volgens mij kan de trein prima reiden met 1 van de 3 personen minder, dus zowel het protocol, als de verkeersleider, als de morele juiste actie kon gevolgd worden.kerel, als de centrale zegt dat je moet doorrijden moet je doorrijden net zoals je verkeersregels hebt (protocol), en er andere regels gelden wanneer een agent (hogere autoriteit dan standaardprocedure) het verkeer regelt op een kruispunt