Fitness Seller

nu 13 weken of na zeer zwaar kuren

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ik ben nu inmiddels al 13 weken of, zat op 2625mg test E per week 200 winny ED enz, heb toen besloten volledig met de juice te stoppen.

neem nu nog steeds letro op 2,5 mg EOD en zoals jullie begrijpen is mijn coïtusdrive volledig weg, de letro nam ik als PCT, nu ben ik bang ermee te stoppen vanwege het rebound effect (gyno etc), heeft er iemand suggesties hoe ik dit kan beperken? nolvadex? of mischien zelfs proviron op 25 mg ED? dit wordt naar verluid vaker voorgeschreven aan mannen met lage test waardes

2625mg test per week en 200 winny elke dag :eek:
waarom zo rare getal bij test?

En niet wetend dat je moet nakuren?

Belachelijke hoge doseringen voor iemand die wss nog kan groeien op minder dan de helft.

Stop je volledig met kuren?

starten met nolva bro en zou dit nog een aanzienlijke tijd doorslikken.

je cholesterol zal nu ook niet echt goed zijn dmv de Letro..
zou verlopig 20mg ed nemen.

succes bro!

zet eens voo de zekerheid elke week hcg en daarbij 40 mg nolva 2 weken daarna 2 weken 20 mg. ga de volgende kuur eens starten met een nakuur voordat je stopt en zeker meteen daarna. ga eens nadenken om gyno tegen te gaan met orimeten!!!!

• Topic Starter Topic Starter
voor de duidelijkheid, ik kuurde normaal gesproken altijd na, echter werden de tussen pauzes tussen de kuurtjes zo kort dat het geen zin had om in die paar weken na te kuren. ik zal dus stoppen met de letro en beginnen op 20mg nolva.

ja stop er volledig mee, mischien ooit nog wat provrion only:o haha maar heb er de drive niet meer voor, boelde me op den duur echt opgebrand.

zag er ook niet bepaald gezond meer uit, maar was wel de grootste en jongste:p @ de gym

ja stop er volledig mee, mischien ooit nog wat provrion only:o haha maar heb er de drive niet meer voor, boelde me op den duur echt opgebrand.

zag er ook niet bepaald gezond meer uit, maar was wel de grootste en jongste:p @ de gym

Wat zijn je stats dan? Waarschijnlijk ben je nu wat depri. Straks als je weer opknapt zal je er vast anders over denken;)

ben nu 13 weken of was rond week 7 wat depri maar vole me nu juist erg goed

ben ook wel eens benieuwd naar je stats ?

120+ staat er in z'n handtekening;)

Terug
Naar boven