XXL Nutrition

nu 13 weken of na zeer zwaar kuren

ja stop er volledig mee, mischien ooit nog wat provrion only:o haha maar heb er de drive niet meer voor, boelde me op den duur echt opgebrand.

zag er ook niet bepaald gezond meer uit, maar was wel de grootste en jongste:p @ de gym

Hahaha het beest van de sportschool!!! Zou het knap van je vinden als je er helemaal mee kunt stoppen. Ook als je weer veel kilo's gaat inleveren. Succes ouwe...

He ouwe ik vroeg me ook af hoe je 25 kilo heb kunnen verliezen terwijl je dik aan het kuren bent gebleven?

ja stop er volledig mee, mischien ooit nog wat provrion only:o haha maar heb er de drive niet meer voor, boelde me op den duur echt opgebrand.

zag er ook niet bepaald gezond meer uit, maar was wel de grootste en jongste:p @ de gym
No offence, maar waar slaat dit op? Eerst kuur je als een gek en dan ineens stoppen omdat je opgebrand bent. tjah... begrijp dit niet goed hoor, maar zal wel weer aan mij liggen dan??

Waarom neem je geen normale dosissen en normale off perioden? Je komt bij mij nu eerder over als iemand die flink op het verkeerde pad is gegaan en straks zegt 'ja het was allemaal de schuld van die klote anabolen' of heb ik het mis?

Opnieuw ik wil je hiermee niet aanvallen /beledigen of wat dan ook maar het is gewoon wat ik denk.

No offence, maar waar slaat dit op? Eerst kuur je als een gek en dan ineens stoppen omdat je opgebrand bent. tjah... begrijp dit .

rare is heb zelf hetzelfde gehad...deed eerst fietsen op 'hoog nivo' op een gegeven moment sluipt het erin...minder trainen, geen wedstrijden meer enzenz....best raar eigenlijk...echter toen gebruikte ik wel minder test dan topicstarter hahahahaha

@ts:zou heel cardio is niet goed voor je hormonale stelsel...duursport is funest voor je eigen productie...laat staan als ie moet opstarten

neem je daarnaast veel fatty acids..die zijn erg belangrijk voor je lijf en je herstel van je hormonale stelsel

elke dag zwaar trainen is ook niet goed voor je herstel...dus mss ff gas terug nemen en goede pct doen;)

No offence, maar waar slaat dit op? Eerst kuur je als een gek en dan ineens stoppen omdat je opgebrand bent. tjah... begrijp dit niet goed hoor, maar zal wel weer aan mij liggen dan??

het is vreemd maar ik heb het zelf ook van tijd tot tijd. dan komt het kuren en injecteren echt me neus uit, zelfs mijn TRT shot vind ik dan al teveel.

gelukkig duurd het nooit al te lang, meestal een maand of drie :D en dan beginnen we toch weer :p

-rodge

Dat begrijp ik. Maar dit is echt van teveel naar helemaal niets. Hoe komt iemand uberhaupt aan zulke dosissen? Nergens voor nodig. Maargoed, als hij vanaf nu naturel wilt gaan trainen heb ik daar respect voor, zolang het geen haat tegen aas wordt, want als het misgaat heb je zelf 100% verantwoordelijkheid imo.

Dat begrijp ik. Maar dit is echt van teveel naar helemaal niets. Hoe komt iemand uberhaupt aan zulke dosissen? Nergens voor nodig. Maargoed, als hij vanaf nu naturel wilt gaan trainen heb ik daar respect voor, zolang het geen haat tegen aas wordt, want als het misgaat heb je zelf 100% verantwoordelijkheid imo.

correct.

-rodge

rare is heb zelf hetzelfde gehad...deed eerst fietsen op 'hoog nivo' op een gegeven moment sluipt het erin...minder trainen, geen wedstrijden meer enzenz....best raar eigenlijk...echter toen gebruikte ik wel minder test dan topicstarter hahahahaha

@ts:zou heel cardio is niet goed voor je hormonale stelsel...duursport is funest voor je eigen productie...laat staan als ie moet opstarten

het is vreemd maar ik heb het zelf ook van tijd tot tijd. dan komt het kuren en injecteren echt me neus uit, zelfs mijn TRT shot vind ik dan al teveel.

gelukkig duurd het nooit al te lang, meestal een maand of drie :D en dan beginnen we toch weer :p

-rodge

Join the club... ben nu een jaar off en ruim 10 kg vvm lichter, niettemin voel ik me prima en gaat de spuit er voorlopig niet in :) Change of priorities... o ja en de chicks weten mijn beachboylook wel te waarderen :gay:

@TS: idd voldoende vet eten, verzadigd vet helpt overigens ook prima. Ga anders gewoon lekker een poosje flink junken, niet echt goed voor je BF maar des te beter voor je test :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
jaa idd, ik geloof er HELEMAAL niks van

ik snap je opmerking niet helemaal, je gelooft niet dat ik 25kg verloren ben?

In de kuur woog ik rond de 120, ben toen met de kuur gestopt en ben letro en t3 25mcg gaan nemen, de t3 heb ik 8 weken geleden gelaten voor wat het was, en ben verder gegaan met alleen de letro.

Tijdens de kuur nam ik een 8000kcal per dag, nu tussen de 2500 en 4000, heb verder niets tegen kuren of AS, heb er zelf gewoon geen zin meer in, heb ook verder geen medische klachten, en weet niet wat mijn test waardes zijn.

mijn enige vraag was, hoe kan ik met die letro stoppen (want het killed mijn coïtusleven) en hoe voorkom ik een estro rebound effect.

PS

Neem zo nu en dan nog wel igf-1 een week voordat er bijvoorbeeld ergens een schuimfeest is oid:o sta ik er ff wat voller bij. de reden dan ik er dan mee stop is omdat ik het spuiten verschrikkelijk beu ben

zal alleen nooit meer aan de AS gaan, zit wel te twijfelen aan provi gewoon als lifestyle drug. maar dat ter zijde

Ik wil je niet veroordelen maar ik denk dat de shizzle door je kop zal blijven spoken als ik je verhaal zo lees, oftewel je zult nooit helemaal stoppen;)

Terug
Naar boven