Fitness Seller

nu 13 weken of na zeer zwaar kuren

Geef die gozer nou is gewoon serieus antwoord ipv al die onzin hier te posten.

• Topic Starter Topic Starter
mijns stats waren 120 kg 13 BF bank 200+ squat deadlift kon ik nooit zwaar uitvoeren vanwege knieblessure en licht gescheurde quad. (is nu weer herstelt op de knieen na)

stats nu.. 95 kg :o bf rond de 7 (loop bijna elke dag 1 a 2 uur hard) kcal inname schommelt zo tussen de 2500 en 4000 (let er weinig op) krijg wel altijd 200gram + proteine binnen (daar let ik dan weer wel op)

mijn trainingen zijn er wat raar uit maar gaat als volgt:

train 2 tot 5 dagen in de week met altijd de volgende oefeningen:

Benchpress of dumbelpress 140+/50kg+
BORow of deadlift 130+/180+ (kapotte knieen)
squat of legpress
staande military press 100+kg
dippen tot failure
crunch met zoveel mogelijkgewicht rond de 10-20 herhalingen

nu komt het dus weleens voor dat ik 5 dagen op rij exact dezelfde oefeningen doe.. echter sinds ik dit doe gaat het trainen veel lekkerder en zelfs mijn conditie schijnt er op vooruit te gaan, overtrainen vind ik dus overrated en op het moment is dat wel 1 van de laatste dingen waar ik me zorgen om maak :D

wat is uw lengte dan?

mijns stats waren 120 kg 13 BF bank 200+ squat deadlift kon ik nooit zwaar uitvoeren vanwege knieblessure en licht gescheurde quad. (is nu weer herstelt op de knieen na)

stats nu.. 95 kg :o bf rond de 7 (loop bijna elke dag 1 a 2 uur hard) kcal inname schommelt zo tussen de 2500 en 4000 (let er weinig op) krijg wel altijd 200gram + proteine binnen (daar let ik dan weer wel op)

mijn trainingen zijn er wat raar uit maar gaat als volgt:

train 2 tot 5 dagen in de week met altijd de volgende oefeningen:

Benchpress of dumbelpress 140+/50kg+
BORow of deadlift 130+/180+ (kapotte knieen)
squat of legpress
staande military press 100+kg
dippen tot failure
crunch met zoveel mogelijkgewicht rond de 10-20 herhalingen

nu komt het dus weleens voor dat ik 5 dagen op rij exact dezelfde oefeningen doe.. echter sinds ik dit doe gaat het trainen veel lekkerder en zelfs mijn conditie schijnt er op vooruit te gaan, overtrainen vind ik dus overrated en op het moment is dat wel 1 van de laatste dingen waar ik me zorgen om maak :D

dus je bent 25 kg afgevallen? begrijp best dat j deprie word, of was dat ej bedoeling?

voor de duidelijkheid, ik kuurde normaal gesproken altijd na, echter werden de tussen pauzes tussen de kuurtjes zo kort dat het geen zin had om in die paar weken na te kuren. ik zal dus stoppen met de letro en beginnen op 20mg nolvadex.

Stel je hebt 10 weken gekuurd (test en deca) en komt dan 3 weken off met nakuur (HCG, nolva en clomid). Had jij nog gains in de kuur na die 13 weken of bijna niet.

Wil zelf namelijk ook (tegen beter weten in maar ben op de hoogte van de risico's) sneller 'on' gaan. Heb 10 weken test en deca + eerste 4 weken dianabol @ 30 mg. Heb al met meer gekuurd maar wilde zien of ik hier nog op gainde. Ik heb goede gaisn gehad maar wil nu 3 weken na de kuur (wel nakuur met hcg nolva en clomid) mijn nieuwe kuur in namelijk test prop, tren ace en masteron voor 6 weken.

Mijn vraag is wat ik kan verwachten met deze (eigenlijk te snel gestartte) kuur?

Als je echt wedstrijdambities hebt kan ik het begrijpen dat je zo snel weer on gaat. Maar als je dit niet hebt en alleen voor jezelf kuurt, sorry maar dan vind ik het dus echt dom (en zwaar onverantwoordelijk) om zo lang on te gaan. Kijk een kuurtje per jaar (of zelfs 2) zal schadelijk zijn, maar wel in beperkte mate. Als je met die hoeveelheden wat jij gebruikt zo lang on gaat vraag je om problemen en wordt het zeer riskant. Ik ken een prof bb'er persoonlijk en die gebruikt niet eens de helft van wat jij gebruikte, en geloof mij dat die nog vele malen groter als jou is.
Ik wil je echt niet bashen maar ik vind het echt niet slim van je. Helaas ben je daar zelf ook achter gekomen. Iig succes de komende tijd kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt wedstrijdambities hebt kan ik het begrijpen dat je zo snel weer on gaat. Maar als je dit niet hebt en alleen voor jezelf kuurt, sorry maar dan vind ik het dus echt dom (en zwaar onverantwoordelijk) om zo lang on te gaan. Kijk een kuurtje per jaar (of zelfs 2) zal schadelijk zijn, maar wel in beperkte mate. Als je met die hoeveelheden wat jij gebruikt zo lang on gaat vraag je om problemen en wordt het zeer riskant. Ik ken een prof bb'er persoonlijk en die gebruikt niet eens de helft van wat jij gebruikte, en geloof mij dat die nog vele malen groter als jou is.
Ik wil je echt niet bashen maar ik vind het echt niet slim van je. Helaas ben je daar zelf ook achter gekomen. Iig succes de komende tijd kerel.

de vraag was dus, hoe ik zo goed mogelijk van die letro af kan komen zonder een sterke rebound effect te bemerken, of het al dan niet slecht was en of jij al dan niet mensen kon die groter waren doet er verder weinig toe

ik zou zeker stoppen met de letro en gewoon een goede pct doen waarmee je gelijk de rebound van de letro tegen gaat.

nou ben ik geen expert op het gebied van pct's aangezien ik zelf op hrt zit, maar wat ik hoor van gasten op de amrikaanse boads is een pct van aromasin/hcg/nolva helemaal top.

-rodge

pct die top is.....hmmmm lijkt me lastig

verder zou ik tegen iedereen wil zeggen, baseer je mening en visie niet op wat stats...mijn stats zijn naturel te behalen maar mijn look niet ;)
hahah

dus je bent 25 kg afgevallen? begrijp best dat j deprie word, of was dat ej bedoeling?

Nou ik ben ver van een expert in die zaken maar ik interesseer er mij enorm voor en ken ook al heel veel mensen die gekuurd hebben (zwaar of licht), wel iedereen maar dan ook iedereen die ik ken is gesmolten als sneeuw voor de zon als ze stoppen met kuren! en denk dat dit ergens wel normaal is...
volgens mij ga je gewoon natuurlijk vooruit met kuren en alles wat meer is smelt toch weer weg na de kuur... Dit weekend was ik in "FIBO" en sta op de foto met "dorian yates", wel ik ben geen bodybuilder als je mij ziet lopen en ben aan beide zijden een vuist breder dan dorian (doet wel deugd) :D man die kerel is pas gesmolten!!!! wat geeft het een goed gevoel om groter te zijn dan ex- Mr olympia!!!;) :D

dus om te reageren op de vraag of het de bedoeling was om 25 kg kwijt te spelen na zo'n zeer zware kuur?? Denk dat dit vroeg of laat toch zou gebeuren...

Nou ik ben ver van een expert in die zaken maar ik interesseer er mij enorm voor en ken ook al heel veel mensen die gekuurd hebben (zwaar of licht), wel iedereen maar dan ook iedereen die ik ken is gesmolten als sneeuw voor de zon als ze stoppen met kuren! en denk dat dit ergens wel normaal is...
volgens mij ga je gewoon natuurlijk vooruit met kuren en alles wat meer is smelt toch weer weg na de kuur... Dit weekend was ik in "FIBO" en sta op de foto met "dorian yates", wel ik ben geen bodybuilder als je mij ziet lopen en ben aan beide zijden een vuist breder dan dorian (doet wel deugd) :D man die kerel is pas gesmolten!!!! wat geeft het een goed gevoel om groter te zijn dan ex- Mr olympia!!!;) :D

dus om te reageren op de vraag of het de bedoeling was om 25 kg kwijt te spelen na zo'n zeer zware kuur?? Denk dat dit vroeg of laat toch zou gebeuren...

Verkapt: ' Kijk mij eens breder dan ex- Mister O zijn ' :rolleyes:

De vraag was niet, of het de bedoeling was 25kg 'kwijt te spelen' hoor..
De vraagstelling van de TS, was richting zijn herstel/PCT!

pct die top is.....hmmmm lijkt me lastig

verder zou ik tegen iedereen wil zeggen, baseer je mening en visie niet op wat stats...mijn stats zijn naturel te behalen maar mijn look niet ;)
hahah

:D..nice post bro..

de glycogeenretentie/stikstofretentie etc. is gewoon velen malen beter bij mensen die "on" zijn. dit geeft ze volle spiercellen, waardoor iemand met dezelfde stats die naast hem/haar staat 5-10 kilo lichter lijkt...

:D..nice post bro..

de glycogeenretentie/stikstofretentie etc. is gewoon velen malen beter bij mensen die "on" zijn. dit geeft ze volle spiercellen, waardoor iemand met dezelfde stats die naast hem/haar staat 5-10 kilo lichter lijkt...

ook een van de redenen waarom ik niet graag off ga :D

sorry voor de offtopic, maar dit vraagt om een foto :D

Terug
Naar boven