MuscleMeat

Nu op tv: undercover in de illegale steroidenhandel

• Topic Starter Topic Starter
ik weet ook niet of het interessant is hoor :S

Maximale straffen er op zetten, in het belang van een ieder.

Kan, maar dat is zo onmenselijk. Beter gewoon grenscontrole door een paar agressieve honden.

:D

OT: Weer zo´n typische discovery shit uit het jaar krik.Al die undercoverdocu´s gaan over zaken van 30 jaar ofzo terug.

edit: whahahahahaha undercoveragent verkondigt vol trots: ik had een borstomvang van 117 cm.!!![afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
gare docu

wou net hier een topic over maken :P

Tis opzich wel een beetje aangedikt heb ik het idee.. zo'n Reportage-stem en allemaal van die anonieme figuren en duistere filmpjes. Benieuwd of ik de hele uitzending uit zit.

Het leukste vind ik nog die gefilmde stukjes die nagespeeld zijn, waar ze dan zogenaamd "samen trainen"

Die gasten zijn echt niks in vergelijking met die juicer :rolleyes:

Ik trek het nou al niet meer :P wat slecht zeg. Ik keur steroiden niet goed, maar dit geeft echt een compleet vertekent beeld aan de gewone burger.

Zijn gewoon was gassies die wat illegale spierpompers verkopen en gebruiken.. ze doen net alsof het terroristen zijn :P

"er werd niet veel waarde aan gehecht op het bureau, want het waren 'maar' steroiden"

Kijk die lui op het bureau snappen het tenminste.. ga èchte boeven vangen please

• Topic Starter Topic Starter
vind er ook geen reet aan, ik kan beter spice gaan kijken

Aantal doden wereldwijd per jaar, als gevolg van gebruik:

- tabbak: 4.9 miljoen
- alcohol: 1.8 miljoen
- drugs: 223.000

AAS: 0

:roflol: Wat een overdreven zooi allemaal, alsof het de Steroid Cowboys zijn.

"anabole androgene steroïden">AAS: 0

Hmja, kan dit ook niet zijn omdat je niet kan hard maken dat iemand gestorven is door AAS?

"anabole androgene steroïden">AAS: 0

:roflol: ja hoor alsof de hele wereld ook de spuit erin zet, niet echt te vergelijken he met alcohl op tabak

Ik heb een deel gezien toen ik aan het cardio'en was.
Weeral dik overdreven propaganda..

Terug
Naar boven