XXL Nutrition

Nu op tv: undercover in de illegale steroidenhandel

Hmja, kan dit ook niet zijn omdat je niet kan hard maken dat iemand gestorven is door "anabole androgene steroïden">AAS?
Men kan met autopsie precies de doodsoorzaak vaststellen en dit is niet alleen verplicht, maar wordt ook exact bijgehouden in dossiers en statistieken.

:roflol: ja hoor alsof de hele wereld ook de spuit erin zet, niet echt te vergelijken he met alcohl op tabak
Natuurlijk zet niet heel de wereld AAS. Dat is ook geen excuus om deze stoffen niet te vergelijken.

AAS worden in een duister hoekje geplaatst, gedemoniseerd als levensgevaarlijke middelen, behandeld als rattenvergif, etc. Ondertussen gaan diezelfde types die AAS in dat slechte daglicht plaatsen na het werk een sigaretje roken, een pintje drinken, en in het weekend een pilletje slikken.

DAT is de hypocrisie van de zaak.

En AAS worden door aanzienlijk wat mensen gebruikt, dus men kan natuurlijk wel prima statistisch gaan vergelijken. En de statistieken zijn duidelijk genoeg.

zelf zou ik graag onafhankelijke studies zien waar ze intensief het effect testen van verschillende soorten roids op muizen oid maar niemand houdt zich er zo mee bezig te bewijzen wat nou werkelijk de effecten en gevolgen zijn

Laatst bewerkt:
Men kan met autopsie precies de doodsoorzaak vaststellen en dit is niet alleen verplicht, maar wordt ook exact bijgehouden in dossiers en statistieken.

Natuurlijk zet niet heel de wereld "anabole androgene steroïden">AAS. Dat is ook geen excuus om deze stoffen niet te vergelijken.

"anabole androgene steroïden">AAS worden in een duister hoekje geplaatst, gedemoniseerd als levensgevaarlijke middelen, behandeld als rattenvergif, etc. Ondertussen gaan diezelfde types die "anabole androgene steroïden">AAS in dat slechte daglicht plaatsen na het werk een sigaretje roken, een pintje drinken, en in het weekend een pilletje slikken.

DAT is de hypocrisie van de zaak.

En "anabole androgene steroïden">AAS worden door aanzienlijk wat mensen gebruikt, dus men kan natuurlijk wel prima statistisch gaan vergelijken. En de statistieken zijn duidelijk genoeg.

hey T,weet jij wie die bodybuilder is in die bewegende reclame-advertentie bovenaan de site??

Ieder mens wil zich bijzonder voelen, soms ten koste van andere.
Dat deze FBI agenten zich als held presteren laat dit maar weer is mooi zien.

Iedereen moet natuurlijk gewoon zelf weten wat hij/zij slikt of in zijn reet spuit.

ach heb helemaal geen zin om te gaan discussiëren

Laatst bewerkt:
elke docu over aas is het zelfde.
telkens weer het zelfde gezeur.

Ik ben er dus voor gaan zitten. Alles behalve interessant.

jongens, neem de oude ron1-troll toch niet zo serieus... Je gaat toch ook niet met je demente opa discussieren.

Aantal doden wereldwijd per jaar, als gevolg van gebruik:

- tabbak: 4.9 miljoen
- alcohol: 1.8 miljoen
- drugs: 223.000

"anabole androgene steroïden">"anabole androgene steroïden">AAS: 0

Deze cijfers moeten toch een beetje gerelativeerd worden hoor. Zo ziet het er een beetje te positief uit voor "anabole androgene steroïden">AAS. Iedereen kent de negatieve effecten van "anabole androgene steroïden">AAS op de cardiovasculaire gezondheid en dat dit op termijn fatale gevolgen kan hebben.

Bovendien zijn er geen betrouwbare statistieken over "anabole androgene steroïden">AAS gebruik omdat over "anabole androgene steroïden">AAS systematisch wordt gelogen. "anabole androgene steroïden">AAS gebruik is een VEEL grotere taboe dan tabak, alcohol of zelfs drugsgebruik.

Van tabak is er ook nog nooit iemand ter plaatse doodgevallen. Het is ook niet te bewijzen dat tabak echt dé oorzaak is als iemand sterft door longkanker of door een cardiovasculaire aandoening.

Deze cijfers zijn een oversimplificatie van de zaak en zijn de wereld ingestuurd door pro-"anabole androgene steroïden">AAS gezinden. Dit zijn geen eerlijke cijfers. En het aantal tabak en alcohol gebruikers ligt wellicht 1000-maal hoger dan het aantal "anabole androgene steroïden">AAS gebruikers wereldwijd.

elke docu over "anabole androgene steroïden">aas is het zelfde.
telkens weer het zelfde gezeur.
Je hebt nog de docu "Bigger Stronger Faster". Over een gast die z'n broers volgt die allemaal aan de AAS zitten. Die docu is redelijk objectief en laat ook mooi zien hoe gek die Amerikanen zijn. Je ziet dan een vader die vertelt hoe z'n depressieve probleemzoon zelfmoord pleegde, maar wat natuurlijk aan de aas lag ???.

Ik denk dat iemand zoals arnold daar toch heel anders over denkt. Zelfs met die hart problemen.

Kijk een hoop mensen voelen zich direct aangevallen,allemaal prima, maar ik blijf beleefd en correct, als iemand dit wil gebruiken prima,maaar kom niet met mooi weer verhalen over anabole steroiden aanzetten bij mij svp.
En arnold heb ik nooit gemogen, oostenrijker en ook nog een republikein, dat KAN niet goed zijn hahaha

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

jongens, neem de oude ron1-troll toch niet zo serieus... Je gaat toch ook niet met je demente opa discussieren.

Waarom dan wel met jouw oma.Das wel vreemd.:D:D

Wou hier eigenlijk een Ron1 diss neerzetten, maar heb helemaal geen zin in die discussie. Cortisol is per slot van rekening katabool.

Kijk een hoop mensen voelen zich direct aangevallen,allemaal prima, maar ik blijf beleefd en correct, als iemand dit wil gebruiken prima,maaar kom niet met mooi weer verhalen over anabole steroiden aanzetten bij mij svp.
En arnold heb ik nooit gemogen, oostenrijker en ook nog een republikein, dat KAN niet goed zijn hahaha

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Waarom dan wel met jouw oma.Das wel vreemd.:D:D

Voor het leven dat arnold leeft/geleefd heeft, zou ik zonder moeite een paar spuiten in mijn reet drukken hoor :D.

Ongeacht wat ene "ron1" van hem vindt :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Voor het leven dat arnold leeft/geleefd heeft, zou ik zonder moeite een paar spuiten in mijn reet drukken hoor :D.

Ongeacht wat ene "ron1" van hem vindt :rolleyes:

Idd, niet veel komen waar hij nu zit.

s5fdao.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven