AndroidHealthClinic

'nutral' Igf1

Status
Niet open voor verdere reacties.
DvO zei:
Lage bloedsuiker spiegel die je door de igf-1 krijgt

dit dacht ik eerst ook maar na het controleren van mijn bloedsuiker spiegel en die door het eten van veel complexe koolhydraten gelijk te houden(ongeveer) aan wat het normaal is bij mij viel het me op dat dit niet de enige oorzaak is/kan zijn.

-rodge

rodge zei:
dit dacht ik eerst ook maar na het controleren van mijn bloedsuiker spiegel en die door het eten van veel complexe koolhydraten gelijk te houden(ongeveer) aan wat het normaal is bij mij viel het me op dat dit niet de enige oorzaak is/kan zijn.

-rodge

Hmm.. Heb je nog meer geexperimenteerd? Of ben je dingen tegengekomen die weer voor een beetje extra energie zorgen :p

DvO zei:
Hmm.. Heb je nog meer geexperimenteerd? Of ben je dingen tegengekomen die weer voor een beetje extra energie zorgen :p

nee niet echt,gewoon veel eten en af en toe ff de oogjes dicht.

-rodge

Hmm, las net iets over het stikstof gehalte in je lichaam.
Als die erg laag is, is de drang om te slapen ook erg groot.

BCAA's krikken dat vaak wel op, toch eens experimenteren

DvO zei:
Hmm, las net iets over het stikstof gehalte in je lichaam.
Als die erg laag is, is de drang om te slapen ook erg groot.

BCAA's krikken dat vaak wel op, toch eens experimenteren

igf zorgt juist voor een positieve stikstofbalans

Laatst bewerkt:
Ik snap die vermoeidheid dan niet...
Kan er ook niks over vinden ???

copypaste van anabolicminds.com

Why IGF Makes you Tired?
Anyone know why? And why it gives you that lathargic feeling? I usually take a nap about and hour after I shoot up, then I wake up and feel great? Any thoughts?

It does resemble insulin, and insulin can make you go hypoglycemic, one of the symptoms of which is lethargy.

ManBeast

How do I prevent hypo glycemia

Carbs. You really shouldn't be using this stuff if you don't know about this already.

ManBeast

Man I am eating a lot of carbs!! Jeese! I am probbably taken doen 400 carbs a day or more. How the hell am I supposed to get lean! lol. Ah well I will eat more!

Originally Posted by Supra
Man I am eating a lot of carbs!! Jeese! I am probbably taken doen 400 carbs a day or more. How the hell am I supposed to get lean! lol. Ah well I will eat more!
There is more to the equation than just eating "A lot of Carbs". Timing, type and amount come into play as does protein and good fats (EFA's) timing, type and amount.

Lethargic is defined as; "the quality or state of being lazy, sluggish, or indifferent". I have not felt that on my cycle, at least not induced by IGF, now March Madness had a mild lethargic affect but not the IGF.

Supra, don't mean to chide on you, but all your recent "new threads" seem to be going in different directions, you need to read, re-read & re-read the stickies and other info on the board, most of your questions will be answered and some answers will pop up without a question.

Good luck brother in arms!

Is IGF-only iets om te beginnen? Mischien direct na een kuur met AS?
Of is het alleen rendabel in een stack met AS?
Welke AS stackt IGF1 het best mee?
Ik heb nog zoveel vragen...

Er is een stickie in de leerzame threads sectie met veel info over igf-1 mocht je die gemist hebben,

Igf-1 only iets om mee te beginnen, die is wat moeilijker
Het voordeel is dat het niet je eigen hormoon huishouding (test) onderdrukt dus dat is wel plezierig. Echter het is wel elke dag of meerdere keren per dag injecteren.

Het is natuurlijk altijd het meest rendabel in een stack wegens de synergie voordelen.

Echter het is ook ideaal voor de PCT, omdat tijdens het herstellen je lichaam zo wel een extra dosis groeihormoon krijgt. Het komt zelf voor dat mensen extra gewicht aankomen in de pct met igf-1 op hogere doseringen. Maar in ieder geval het terug val minimaliseren.

:thumbup: thnx IKKE , dit is bruikbare info!

rodge zei:
met zulke kleine hoeveelheden is het zeker wel de moeite waard.gewoon de igf erin trekken dan een luchtbelletje en dan de BW,laat de lucht bel de boel mengen door hem heen en weer te bewegen.

-rodge

Heb ik vanavond dus ook gedaan, maar ik hoor genoeg verhalen dat het BW de IGF-1 degradeert.

Hoop dat iemand met een goed onderbouwde verklaring kan komen of dit nu ook werkelijk zo is?

Leviathan zei:
Heb ik vanavond dus ook gedaan, maar ik hoor genoeg verhalen dat het BW de IGF-1 degradeert.

Hoop dat iemand met een goed onderbouwde verklaring kan komen of dit nu ook werkelijk zo is?

igf-1 degradeerd sneller in bw, daarom moet je zo voorzichtig zijn met igtropin als het gemixed is, ik weet alleen niet wanneer en onder welke omstandigheden gaat degradered, maar waarom zou je enig risico nemen als het helemaal niet nodig is met goede slin pins, dan blijft er toch niks achter!!

seeker zei:
igf-1 degradeerd sneller in bw, daarom moet je zo voorzichtig zijn met igtropin als het gemixed is, ik weet alleen niet wanneer en onder welke omstandigheden gaat degradered, maar waarom zou je enig risico nemen als het helemaal niet nodig is met goede slin pins, dan blijft er toch niks achter!!

Ik moet nog een dagje wachten ongeveer op mn nieuwe slinpins van 0,3ml u100. :(

Afgelopen Zaterdag besteld, dus voor morgen hoef ik ze niet te verwachten.

eff zomaar vraagje , zijn de bijwerkingen van igf het zelfde als as , androgeen etc

mooie bump op een topic van 2 jaar oud

Noem het maar een totaal onnodige bump.

Kijken mensen nu echt nooit naar de datum v/d laatste post?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven