Fitness Seller

nutri-shop.nl

schavuit

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
224
Mensen,

25 juni heb ik jungle warfare en green bulge besteld bij nutrishop.
Ik heb vantevoren gemeelt of de producten op voorraar waren en dat was het geval. Het geld heb ik ook de 25 via telebankieren overgemaakt. Dat hebben ze nu allang ontvangen.

Inmiddels heb ik nog steeds de bestelde producten waar ik zo hard om zit te springen nog steeds niet.
Heb ze al een hele lading meeltjes gestuurd.

Enkele dagen geleden kreeg ik dit mailtje

Beste ***,

Uw bestelling moet al verstuurd zijn.
Ik zal er morgen nog achteraan bellen, zodat u het normaal gesproken de volgende
dag in huis heeft, mocht er iets mis zijn gegaan.

Als ik inlog is de status van mijn bestelling "gereed voor verzenden"
Naar mijn weten betekend dit wat anders dan "uw bestelling is verzonden"
Deze opmerking word genegeerd, evenals de opmerking dat het telefoonnummer op hun website onjuist is en dit niet betrouwbaar overkomt naar klanten toe. Ook zou er normalgesproken op werktijden binnen 24u gereageerd worden op mail. Niet dus.

Nu heb ik een mail gestuurd dat ik wil dat ze me bellen zodat we in goed fatsoen naar een oplossing kunnen zoeken. Ik heb namelijk nog steeds geen idee wat er aan de hand is, en ik hoor verder ook niks van ze terwijl wel heb betaald.

In een van de threads over JW las ik dat mensen het spul binnen 2 dagen in huis hadden vanuit deze nederlandse winkel. Dat was ook de reden waarom ik bij hun heb besteld. Ik baal echt ontzettend van deze situatie.

Mede omdat het toch om een aanzienlijk bedrag gaat begin ik mij nu toch wel zorgen te maken.

Mensen die ervaring hebben me dit soort situaties?
Wat zal ik doen?:o

Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens iets besteld met Nutri-shop en mijn goede raad is: NOOIT bestellen bij nutri-shop!!!
Ik heb het uiteindelijk gekregen nadak ik dreigde met gerechtelijke stappen als ik mijn producten binnen de week niet kreeg (ik wachte er toen al 2weken op). Ze namen dan wel op

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net een 06 nr weten te achterhalen via nummerinformatie.
He nummer op hun website is niet in gebruik.
De dame die mij hielp snapte er ook al niks van.

Nu kijken of ze een keer opnemen. Krijg nu een voicemail.

Ik heb ook eens iets besteld met Nutri-shop en mijn goede raad is: NOOIT bestellen bij nutri-shop!!!
Ik heb het uiteindelijk gekregen nadak ik dreigde met gerechtelijke stappen als ik mijn producten binnen de week niet kreeg (ik wachte er toen al 2weken op). Ze namen dan wel op

jemig:eek:

ik ben al 6weken op mn bestelling aan't wachten, gelukkig rembours

ik ben al 6weken op mn bestelling aan't wachten, gelukkig rembours

Als ik jou was had ik mijn bestelling allang gecancelled. Zou lekker ergens anders bestellen!

pfffffff. nou, ben niet van plan 6 weken op mijn bestelling te gaan wachten.
Ga morgenochtend even verhaal halen. Als ik geen bevredigend antwoord krijg onderneem gerecherlijke stappen.

Blijf het vreemd vinden dat ze zeggen dat mijn bestelling al is verzonden en als ik inlog er toch echt staat bestelling gereed voor verzending. En dat terwijl op dag van bestellen nog een mail heb ontvangen waar in staat dat de producten op voorraad zijn. Dit zaakje stinkt.

Laatst bewerkt:
gast ik raad je aan en ook iedreen niemand bij nutrishop te bestellen het is 1 klere bende daarzo

De bank kan mits binnen bepaalde tijd, geld terug halen. Ik heb ook wel eens iets besteld bij een soort nutrishop. was binne de tijd en de bank het verhaal uitgelegt bla bla met ene paar dagen geld terug. Helaas geen produkt maar dat boeide de me niet

Beste ***

Uw bestelling van maandag, 25 juni 2007 is in ons systeem aangepast en heeft nu de status in bestelling. Het commentaar voor uw order is Uw bestelling wordt vandaag aangeleverd door GLS Transport. Uw zending is in twee gedeeltes verzonden. De Jungle Warfare wordt een deze dagen nagestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Sales support
Nutrition Shop VOF

Nu wel een reactie op me laatste boze mail:rolleyes:

NOOIT bestellen daar.

Alleen maar slechte verhalen over hun gehoord. Hou het lekker bij de boardsponsors of zo...

NOOIT bestellen daar.

Alleen maar slechte verhalen over hun gehoord. Hou het lekker bij de boardsponsors of zo...

Inderdaad. Toen ik later ging googlen op nutrishop+ervaringen schrok ik me ook rot. Op adere forums (o.a promoteus) staan ook de nodige verhalen. Ik hoop dat dit nog eens een waarschuwing is naar andere forumgebruikers. Voortaan iets meer research doen naar de betrouwbaarheid van webshops.

Me bam kop ik strakjes via muscletotaal, daar heb ik in mijn ongeduld inmiddels ook JW besteld.
Ik vind het jammer dat bijna alle zaken geen Alri leveren omdat er verboden stoffen inzitten ofzo.
Vreemd als enkele andere shops dit dan wel doen.

Sportfood lijkt me een superbetrouwbare webshop.
Alleen vind ik het nog steeds jammer dat ook zij geen producten van Alri verkopen.

Inderdaad. Toen ik later ging googlen op nutrishop+ervaringen schrok ik me ook rot. Op adere forums (o.a promoteus) staan ook de nodige verhalen. Ik hoop dat dit nog eens een waarschuwing is naar andere forumgebruikers. Voortaan iets meer research doen naar de betrouwbaarheid van webshops.

Me bam kop ik strakjes via muscletotaal, daar heb ik in mijn ongeduld inmiddels ook JW besteld.
Ik vind het jammer dat bijna alle zaken geen Alri leveren omdat er verboden stoffen inzitten ofzo.
Vreemd als enkele andere shops dit dan wel doen.

Alleen vind ik het nog steeds jammer dat ook zij geen producten van Alri verkopen.

Alri is verboden in Nederland. Je bent dus strafbaar als je het verkoopt. De ene shop waagt zich er wel aan, de andere niet. Met Alri supps moet je sowieso uitkijken, want het zijn gewoon prohormonen, verkapte anabolen...

Dank u, dank u.:thumb:
Ik durf gerust te beweren dat we dat ook zeker zijn.
Alle sponsoren hier op DBB krijgen trouwens erg goede feedback van klanten in hun threads.
Je kunt hier op DBB met een gerust bestellen.

Beste ***

Uw bestelling van maandag, 25 juni 2007 is in ons systeem aangepast en heeft nu de status in bestelling. Het commentaar voor uw order is Uw bestelling wordt vandaag aangeleverd door GLS Transport. Uw zending is in twee gedeeltes verzonden. De Jungle Warfare wordt een deze dagen nagestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Sales support
Nutrition Shop VOF

Update!

Tot op heden nog steeds niks ontvangen.
Dus ook niet mijn Green Bulge die vooruitgestuurd zou worden.
De winkel is onbereikbaar. Via dat 06 nr krijg ik voicemail.

Hopelijk kan ik op deze manier in ieder geval een aantal mensen ellende besparen!:mad:

update

beste,

Uw bestelling van donderdag, 31 mei 2007 is in ons systeem aangepast en heeft nu de status afwachting betaling. Het commentaar voor uw order is Helaas moeten wij u mededelen dat wij het verstuurde pakket retour hebben gekregen. Met de notitie dat u niet aanwezig was. Normaliter moeten ze een briefje achterlaten als ze zijn geweest. Naar geen reactie wordt het pakket naar ons retour gestuurd. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag

Wilt u alsnog de bestelling ontvangen, dan verzoeken wij u het bedrag vooraf over te maken op onze rekening. De rekeninggegevens kunt u vinden op onze pagina Verzenden & Retourneren. Als de betaling binnen is gekomen wordt uw bestelling verzonden. U word hiervan op de hoogte gehouden via de mail en sms (als uw mobiele nummer bij ons bekend is).

Met vriendelijke groet

Sales support
Nutrition Shop VOF

i don't think so! :mad:

mmm heb ook slechte ervaringen

heb 2x diesel test 2040 besteld, was nog maar een kreeg ik later te horen
(wel vooraf 2x diesel test betaald)

nu zou ik een animal pak daarvoor in de plaats krijgen,
tot op heden nog niet gezien, en is al 4-5 weken geleden,
al medere keren gemailt:mad:

iemand suggesties??

mmm heb ook slechte ervaringen