- Lid sinds
- 24 mrt 2007
- Berichten
- 11.633
- Waardering
- 224
Mensen,
25 juni heb ik jungle warfare en green bulge besteld bij nutrishop.
Ik heb vantevoren gemeelt of de producten op voorraar waren en dat was het geval. Het geld heb ik ook de 25 via telebankieren overgemaakt. Dat hebben ze nu allang ontvangen.
Inmiddels heb ik nog steeds de bestelde producten waar ik zo hard om zit te springen nog steeds niet.
Heb ze al een hele lading meeltjes gestuurd.
Enkele dagen geleden kreeg ik dit mailtje
Beste ***,
Uw bestelling moet al verstuurd zijn.
Ik zal er morgen nog achteraan bellen, zodat u het normaal gesproken de volgende
dag in huis heeft, mocht er iets mis zijn gegaan.
Als ik inlog is de status van mijn bestelling "gereed voor verzenden"
Naar mijn weten betekend dit wat anders dan "uw bestelling is verzonden"
Deze opmerking word genegeerd, evenals de opmerking dat het telefoonnummer op hun website onjuist is en dit niet betrouwbaar overkomt naar klanten toe. Ook zou er normalgesproken op werktijden binnen 24u gereageerd worden op mail. Niet dus.
Nu heb ik een mail gestuurd dat ik wil dat ze me bellen zodat we in goed fatsoen naar een oplossing kunnen zoeken. Ik heb namelijk nog steeds geen idee wat er aan de hand is, en ik hoor verder ook niks van ze terwijl wel heb betaald.
In een van de threads over JW las ik dat mensen het spul binnen 2 dagen in huis hadden vanuit deze nederlandse winkel. Dat was ook de reden waarom ik bij hun heb besteld. Ik baal echt ontzettend van deze situatie.
Mede omdat het toch om een aanzienlijk bedrag gaat begin ik mij nu toch wel zorgen te maken.
Mensen die ervaring hebben me dit soort situaties?
Wat zal ik doen?
25 juni heb ik jungle warfare en green bulge besteld bij nutrishop.
Ik heb vantevoren gemeelt of de producten op voorraar waren en dat was het geval. Het geld heb ik ook de 25 via telebankieren overgemaakt. Dat hebben ze nu allang ontvangen.
Inmiddels heb ik nog steeds de bestelde producten waar ik zo hard om zit te springen nog steeds niet.
Heb ze al een hele lading meeltjes gestuurd.
Enkele dagen geleden kreeg ik dit mailtje
Beste ***,
Uw bestelling moet al verstuurd zijn.
Ik zal er morgen nog achteraan bellen, zodat u het normaal gesproken de volgende
dag in huis heeft, mocht er iets mis zijn gegaan.
Als ik inlog is de status van mijn bestelling "gereed voor verzenden"
Naar mijn weten betekend dit wat anders dan "uw bestelling is verzonden"
Deze opmerking word genegeerd, evenals de opmerking dat het telefoonnummer op hun website onjuist is en dit niet betrouwbaar overkomt naar klanten toe. Ook zou er normalgesproken op werktijden binnen 24u gereageerd worden op mail. Niet dus.
Nu heb ik een mail gestuurd dat ik wil dat ze me bellen zodat we in goed fatsoen naar een oplossing kunnen zoeken. Ik heb namelijk nog steeds geen idee wat er aan de hand is, en ik hoor verder ook niks van ze terwijl wel heb betaald.
In een van de threads over JW las ik dat mensen het spul binnen 2 dagen in huis hadden vanuit deze nederlandse winkel. Dat was ook de reden waarom ik bij hun heb besteld. Ik baal echt ontzettend van deze situatie.
Mede omdat het toch om een aanzienlijk bedrag gaat begin ik mij nu toch wel zorgen te maken.
Mensen die ervaring hebben me dit soort situaties?
Wat zal ik doen?

Laatst bewerkt:




:shoot: