AndroidHealthClinic

nutri-shop.nl

Monster klantvriendelijkheid en service :no:

Ik hoop dat veel mensen dit topic onder ogen krijgen en zich dan wel 100x bedenken voordat ze daar gaan bestellen. Er zijn zoveel andere webshops die een zeer goede klantvriendelijk instelling en service bieden, dat is ook de enige manier op klanten te krijgen/behouden IMO.
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42
Monster klantvriendelijkheid en service :no:

Ik hoop dat veel mensen dit topic onder ogen krijgen en zich dan wel 100x bedenken voordat ze daar gaan bestellen. Er zijn zoveel andere webshops die een zeer goede klantvriendelijk instelling en service bieden, dat is ook de enige manier op klanten te krijgen/behouden IMO.

Dat is ook precies de bedoeling.
Dit zijn gewoon compleet asociale praktijken zeg. Nu moet ik me supplementen dubbel gaan bestellen bij een andere winkel en ondertussen veel moeite doen om me prodructen van nutri te krijgen, of eventueel geld terug. Laat het er echt niet bij zitten. Vind het persoonlijk erg jammer dat het zo moet. Laat liever een positief geluid horen, maarjah.

Goeie shops genoeg inderdaad. De boardsponsors uiteraard en muscletotaal:D
 
Die kerel van nutri-shop.nl maakt reclame voor z'n eigen bedrijf op dit forum, volgens mij is dat tegen de regels(behalve voor de board-sponsors uiteraard).

Het volgende is ook wel grappig, dit postte die kerel van nutri-shop.nl een keer:

Anders bestel je ze gewoon in NL.. Evolution Stack is bij Nutri-Shop.nl verkrijgbaar

Iets duurder, maar geen risico dat het in beslag wordt genomen..

Als er risico is dat het in beslag wordt genomen, is het dus illegaal. Dus hij weet/denkt dat hij illegaal bezig is.

Ben ik de enige die hier vraagtekens bij zet?
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #47
Later vandaag een "niet thuis bericht" in mijn brievenbus gevonden. Afzender nutrishop. Morgen bellen met GLS voor een afhaalmoment. Hoop ontzettend dat mijn JW en vooral de "reeds toegestuurde doch nooit ontvangen" Green Bulge er allebei inzitten:D
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #48
Gisteravond kreeg ik de pm:cool:

Tristan,

Ik lees net je post in het topic over Nutri-Shop.nl

Je bestelling zijn in 2 gedeeltes verzonden. De eerste bestelling met Green Bulge is 05-07-2007 al verzonden met pakketnummer: 2515000300xxxx. Heb je hier geen briefje van in je bus gevonden?

Als ik de Track & Trace bekijk van je product bekijk zie ik dat hij 17-07-2007 weer bij ons is aangeboden. Ik vindt dit zo, erg vervelend voor je, want dit is echt niet normaal meer! Wij zullen hier ook ons beklag over doen bij GLS, want je bent niet de enige bij wie dit mis gaat! Daarom ook de grootste deel van de klachten in dit topic.. helaas. Wellicht dat als je belt met GLS dat je meteen kunt vragen wat er mis is gegaan met je eerste zending. Waarom je geen notititie hebt ontvangen? Het is dat je niet in de buurt woont, want anders had ik het persoonlijk bij je langs gebracht. Ik zal ervor zorgen dat je eerste zending die retour is gebracht morgen met TNT Post wordt verzonden, want die leveren ook op zaterdag aan (GLS niet!). Dan hoef je in ieder geval daar niet op te wachten tot na het weekend en niet bang te zijn dat het weer mis gaat.

Mijn welgemeende excuses voor dit erg vervelende probleem.

Ik zal bij de eerste zending nog iets bijstoppen ivm het ongemak.

Vanmorgen dit antwoord:


Exclamation Re: bestelling Nutri-Shop.nl

He Tristan,

Uiteraard begrijp ik je situatie.

Want wie wil zijn spullen nou niet op tijd ontvangen? Ik zou precies hetzelfde hebben als ik spullen bestel en vooraf betaal (en ook nog eens heb gevraagd of het voorradig is) dat het een paar weken duurt. Studenten hebben het al niet te breed en schaffen niet zo vaak supplementen aan dus daarom ook nog dubbel balen natuurlijk.

Uiteraard balen wij van deze topics, maar geef de mensen eens ongelijk. Het is gewoon schandalig en niet normaal dat sommige mensen zo lang moeten wachten op de spullen. Zoals ik al aangaf ligt dit in95% van de gevallen aan GLS of een van de leveranciers die de beloofde levertijd niet nakomt of spullen niet meestuurt. Dan wordt het erg lastig om mensen goed op de hoogte te houden omdat spullen steeds later worden geleverd.

Over de bereikbaarheid kan ik je geen ongelijk geven; telefonisch zijn wij niet (goed) bereikbaar. Hier wordt aan gewerkt. Wij zullen een soort online helpdesk gaan opstarten in de toekomst en uiteraard dingen worden grondig aangepakt.

Nutri-Shop.nl is een startend bedrijfje wat enorm had is gegroeid door met name het unieke assortiment en de goede prijzen. Iets te hard zelfs en daarom moeten een aantal dingen flink worden aangepast.

Ik vindt het verder geen probleem als je mijn bericht in het topic zal plaatsen.

Laat het mij nog wel even weten of je morgen alles goed ontvangen hebt.

PS: Tips zijn uiteraard altijd welkom!

Toch netjes. Ik ben blij dat het op deze manier opgelost kan worden.
 
wat heb je nu aangekregen???
 
Ben net wakker. Vannacht. Sliep pas heeeel laat en werd steeds om paar uur wakker. Overigens geen deurbel gehoord nog. Maar heb er wel vertrouwen in nu. Momenteel nog niets. Maar TNT doet zn werk wel. Dat komt wel goed:)

ik wacht samen met je af... ;)
 
Ja en dan vervolgens gewoon hier niet meer posten he :rolleyes: Update! :D
 
Iedereen bedankt voor deze informatie , wou er net zo'n stackpack van ALRI bestellen.

samen met wat andere supplementen.

jammer voor degene die nog niks hebben ontvangen hoop ook dat jullie je geld of je producten krijgen.

maar ik bestel er niks.

:eek2:
 
Iedereen bedankt voor deze informatie , wou er net zo'n stackpack van ALRI bestellen.

samen met wat andere supplementen.

jammer voor degene die nog niks hebben ontvangen hoop ook dat jullie je geld of je producten krijgen.

maar ik bestel er niks.

:eek2:

als je niet in amerika kunt/wilt bestellen, kijk dan eens op muscletotaal.nl ;)

Momenteel nog niets. Maar TNT doet zn werk wel. Dat komt wel goed:)
Vandaag verstuurd, morgen in huis dus.

update'je
 
ja goe zit het nu?
Of wacht je er nog steeds op hehe?
 
zou mijn vaste leverancier wel bellen na Bouwvak en even vragen of hij het me viavia kan leveren.


Hoop echt dat jullie het opgelost krijgen , ben 1x opgelicht op internet

was al genoeg ( heeft niks met sporten te maken)
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #58
Gelukkig!

Vandaag is de JW aangeleverd door GLS op een nieuw afgesproken bezorgmoment. De TNT is langs geweest met het andere pakketje met de GB terwijl ik in de gym zat en ligt nu op het postkantoor een paar straten verderop.

Ik heb vandaag pm gehad van nutri met de vraag of ik alles goed heb ontvangen:)
 
Gelukkig!

Vandaag is de JW aangeleverd door GLS op een nieuw afgesproken bezorgmoment. De TNT is langs geweest met het andere pakketje met de GB terwijl ik in de gym zat en ligt nu op het postkantoor een paar straten verderop.

Ik heb vandaag pm gehad van nutri met de vraag of ik alles goed heb ontvangen:)

:thumbs: ik twijfelde er echt aan of je wel iets ging krijgen :D

hoelang heb je nu moeten wachten?
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #60
:thumbs: ik twijfelde er echt aan of je wel iets ging krijgen :D

hoelang heb je nu moeten wachten?

Ja, ik tot enkele dagen terug ook.

+/- maandje. 25 juni --> 23 juli

Uiteindelijk zeer positief en opbouwend contact gehad met nutri.
Heb een sterk vermoeden dat dit topic er ook wel heeft bijgedragen om het
een en ander onder de aandacht te brengen.;)

Nutri is zich bewust van de knelpunten.
Ik hoop voor de klant en voor de shop dat ze hun klanteservice nu snel verbeteren en "gegarandeerd snelle levering" waar gaan maken.
Iedereen blij:)
 
Terug
Naar boven