Gisteravond kreeg ik de pm
Tristan,
Ik lees net je post in het topic over Nutri-Shop.nl
Je bestelling zijn in 2 gedeeltes verzonden. De eerste bestelling met Green Bulge is 05-07-2007 al verzonden met pakketnummer: 2515000300xxxx. Heb je hier geen briefje van in je bus gevonden?
Als ik de Track & Trace bekijk van je product bekijk zie ik dat hij 17-07-2007 weer bij ons is aangeboden. Ik vindt dit zo, erg vervelend voor je, want dit is echt niet normaal meer! Wij zullen hier ook ons beklag over doen bij GLS, want je bent niet de enige bij wie dit mis gaat! Daarom ook de grootste deel van de klachten in dit topic.. helaas. Wellicht dat als je belt met GLS dat je meteen kunt vragen wat er mis is gegaan met je eerste zending. Waarom je geen notititie hebt ontvangen? Het is dat je niet in de buurt woont, want anders had ik het persoonlijk bij je langs gebracht. Ik zal ervor zorgen dat je eerste zending die retour is gebracht morgen met TNT Post wordt verzonden, want die leveren ook op zaterdag aan (GLS niet!). Dan hoef je in ieder geval daar niet op te wachten tot na het weekend en niet bang te zijn dat het weer mis gaat.
Mijn welgemeende excuses voor dit erg vervelende probleem.
Ik zal bij de eerste zending nog iets bijstoppen ivm het ongemak.
Vanmorgen dit antwoord:
Exclamation Re: bestelling Nutri-Shop.nl
He Tristan,
Uiteraard begrijp ik je situatie.
Want wie wil zijn spullen nou niet op tijd ontvangen? Ik zou precies hetzelfde hebben als ik spullen bestel en vooraf betaal (en ook nog eens heb gevraagd of het voorradig is) dat het een paar weken duurt. Studenten hebben het al niet te breed en schaffen niet zo vaak supplementen aan dus daarom ook nog dubbel balen natuurlijk.
Uiteraard balen wij van deze topics, maar geef de mensen eens ongelijk. Het is gewoon schandalig en niet normaal dat sommige mensen zo lang moeten wachten op de spullen. Zoals ik al aangaf ligt dit in95% van de gevallen aan GLS of een van de leveranciers die de beloofde levertijd niet nakomt of spullen niet meestuurt. Dan wordt het erg lastig om mensen goed op de hoogte te houden omdat spullen steeds later worden geleverd.
Over de bereikbaarheid kan ik je geen ongelijk geven; telefonisch zijn wij niet (goed) bereikbaar. Hier wordt aan gewerkt. Wij zullen een soort online helpdesk gaan opstarten in de toekomst en uiteraard dingen worden grondig aangepakt.
Nutri-Shop.nl is een startend bedrijfje wat enorm had is gegroeid door met name het unieke assortiment en de goede prijzen. Iets te hard zelfs en daarom moeten een aantal dingen flink worden aangepast.
Ik vindt het verder geen probleem als je mijn bericht in het topic zal plaatsen.
Laat het mij nog wel even weten of je morgen alles goed ontvangen hebt.
PS: Tips zijn uiteraard altijd welkom!
Toch netjes. Ik ben blij dat het op deze manier opgelost kan worden.