- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nutri-Shop is een vrij nieuw bedrijf, en omdat ze de enige zijn in nederland die bepaalde producten verkopen hebben ze het een stuk drukker dan ze hadden verwacht.
Ze kunnen de grote vraag gewoon niet aan.

huuu, krijg net een smsje van nutri shop,
dat mijn bestelling morgen word verzonden....
nog nooit meegemaakt
had zeker mijn gsm ingevuld bij het bestellen dan..

,als ik over het gerecht begin,dan is er warempel reactie,en nog in een super snel tempo.hier heb ik een week op moeten wachten.dankzij dit forum ben ik weer maar eens geholpen.ene goede raad,laat ze maar zijn die van nutrishop,ander en beter!

moetje hier nou mee? ja hoor,heb hier hetzelfde aan de hand.heb morgen al een week geleden,besteld en betaald,omdat rembours naar belgie niet kon.nu had ik nog altijd geen mail of niks ter registratie dat ze m'n geld hebben gehad (wat bij bardolino en nutriplaza wel gebeurd)ik begon me toch af te vragen als ze al wat gekregen hadden,en ik krijg gewoon geen antwoord,al een hele week niks.ik heb denk ik een stuk of 5 mails gestuurd en geen reactie(zonder mijn telefoons meegerekend naar een onbestaand nr en ne voicemail)(het gaat toch over zo'n 170euro).en vandaag dacht ik van eens te kijken op dit forum omdat er mss iets van "nutrishop" te lezen zou staan.en ja hoor;"NUTRISHOP"stond ineens op mijn scherm na het zoeken en las de vele ontevreden reacties.ik las ook dat er iemand dreigde met gerechtelijke stappen,en dat ze ineens reageerde,awel heb het zelfde gedaan en kreeg ineens deze mail:
Ten eerste wil ik je mededelen dat een mailtje meer dan genoeg is voor een antwoord!
Ten tweede: de betalingen zijn nog niet verwerkt omdat wij vandaag niet bij de rekening konden.
De laatste check is op vrijdag geweest en toen is de betaling nog niet binnen gekomen.
Op dbb forum staat inderdaad een topic over een aantal klanten die problemen hebben gehad.
Helaas worden de andere honderden positieve klanten niet gehoord.
Wij snappen natuurlijk dat je graag wilt weten wat de status van je bestelling is maar meteen dreigen met gerechtelijke stappen,
voordat je ook maar een reactie hebt ontvangen gaat zelfs ons te ver. U krijgt nog een bericht wanneer de betaling verwerkt is.