AndroidHealthClinic

nutri-shop.nl

• Topic Starter Topic Starter
Krijg nog steeds die voicemail van Jeffrey Scholten.
Heb ze vanaf vanmorgen zo'n beetje om het uur gebelt.

Laatst bewerkt:
Nutri-Shop is een vrij nieuw bedrijf, en omdat ze de enige zijn in nederland die bepaalde producten verkopen hebben ze het een stuk drukker dan ze hadden verwacht.

Ze kunnen de grote vraag gewoon niet aan.

Nutri-Shop is een vrij nieuw bedrijf, en omdat ze de enige zijn in nederland die bepaalde producten verkopen hebben ze het een stuk drukker dan ze hadden verwacht.

Ze kunnen de grote vraag gewoon niet aan.

Toch vind ik het geen excuus een onjuist telefoonnummer op je website te hebben en dit na opmerkingen van de klant ook niet te veranderen.

Daarbij zou je toch mogen verwachten dat ze klanten die al weken wachten op hun producten en herhaaldelijk contact zoeken even fatsoenlijk te woord staan.

Ik heb zelf geconstateerd dat ze voor de klant onbereikbaar blijken te zijn. Dat vind ik een erg kwalijke zaak waardoor je toch slechte dingen gaat denken. Al wil je dat natuurlijk niet.

nutrishop sucks punt

Ik heb (denk van een klein jaartje geleden) zo'n 3 keer besteld bij Nutrishop. Telkens op voorhand betaald en alles netjes binnengekregen (binnen een normale termijn na mn bestelling)...
Heb wel 1 maal gehad dat ik van een bepaald product een andere smaak kreeg, dan ik besteld had. Maar verder geen noemenswaardige problemen gehad met dit bedrijf. Zou misschien kunnen dat hun service momenteel, om één of andere reden, heel wat minder is ???
Maar na zoveel negatieve reacties hier, weet ik niet of ik mij in de toekomst nog zal wagen aan een bestelling bij deze shop :o???

krijg nu een mailtje dat mijn bestelling nu status verzonden heeft.....

vast door mijn lieve mailtje:D

ben benieuwd, de rest van de bestelling duurde ook 2-3 weken, en die had ook status verzonden....

huuu, krijg net een smsje van nutri shop,
dat mijn bestelling morgen word verzonden....
nog nooit meegemaakt

had zeker mijn gsm ingevuld bij het bestellen dan..

huuu, krijg net een smsje van nutri shop,
dat mijn bestelling morgen word verzonden....
nog nooit meegemaakt

had zeker mijn gsm ingevuld bij het bestellen dan..

Nee. Gaat vanzelf.
Had ook even een lief voicemailberichtje en lieve mailtjes achtergelaten.
Ik kreeg ook net een smsje.

Beste ***,

Uw bestelling van maandag, 25 juni 2007 is in ons systeem aangepast en heeft nu de status klaar voor verzending. Het commentaar voor uw order is Jungle Warfare

Met vriendelijke groet

Sales support
Nutrition Shop VOF

Dat is dus deel 2 van mijn bestelling. Deel 1 (green bulge) is op 6-7 verzonden en moet ik nog ontvangen.

Er is weer hoop.
Met een beetje mzzl eind deze week de shizzle binnen whoohoo:cool:

IK heb op 29 juni de alri evo stack bij hun besteld en 4 juli stond de koerier aan de deur. Ze heebn toen een berichtje achtergelaten en heb et vandaag opgehaald. dus ik begrijp dat zegmaar mazzel gehad heb. Begin trouwens aankomende maandag met de JW

Verzonden is verzonden,,, bij iedere pakket leverancier waar ik mee verstuur zelfs de post is het met max 2 werkdagen bij de klant..

ik vind het een k*tbedrijf!

heb vandaag nog nix gekregen, ff morgen afwachten,
anders nog maar eens een mailtje:mad:

Probeerde net te bellen naar het nummer... krijg ik niet in gebruik whaha juist :rolleyes:

Ja ik ben er ook niet tevreden over!

heey,

heb net mijn pakketje gekregen!!
zucht, eerste en meteen laatste keer dat ik daar bestel!
had wel wat goodies verwacht als compensatie, maar aleen een
dxl boekje (waar ik al 3 van heb)

ja hoor,heb hier hetzelfde aan de hand.heb morgen al een week geleden,besteld en betaald,omdat rembours naar belgie niet kon.nu had ik nog altijd geen mail of niks ter registratie dat ze m'n geld hebben gehad (wat bij bardolino en nutriplaza wel gebeurd)ik begon me toch af te vragen als ze al wat gekregen hadden,en ik krijg gewoon geen antwoord,al een hele week niks.ik heb denk ik een stuk of 5 mails gestuurd en geen reactie(zonder mijn telefoons meegerekend naar een onbestaand nr en ne voicemail)(het gaat toch over zo'n 170euro).en vandaag dacht ik van eens te kijken op dit forum omdat er mss iets van "nutrishop" te lezen zou staan.en ja hoor;"NUTRISHOP"stond ineens op mijn scherm na het zoeken en las de vele ontevreden reacties.ik las ook dat er iemand dreigde met gerechtelijke stappen,en dat ze ineens reageerde,awel heb het zelfde gedaan en kreeg ineens deze mail:

Ten eerste wil ik je mededelen dat een mailtje meer dan genoeg is voor een antwoord!

Ten tweede: de betalingen zijn nog niet verwerkt omdat wij vandaag niet bij de rekening konden.
De laatste check is op vrijdag geweest en toen is de betaling nog niet binnen gekomen.

Op dbb forum staat inderdaad een topic over een aantal klanten die problemen hebben gehad.
Helaas worden de andere honderden positieve klanten niet gehoord.

Wij snappen natuurlijk dat je graag wilt weten wat de status van je bestelling is maar meteen dreigen met gerechtelijke stappen,
voordat je ook maar een reactie hebt ontvangen gaat zelfs ons te ver. U krijgt nog een bericht wanneer de betaling verwerkt is.

Met vriendelijke groet,

J. Scholten
Support Nutri-Shop.nl

amai:eek:,als ik over het gerecht begin,dan is er warempel reactie,en nog in een super snel tempo.hier heb ik een week op moeten wachten.dankzij dit forum ben ik weer maar eens geholpen.ene goede raad,laat ze maar zijn die van nutrishop,ander en beter!:D:D:D

And the story continues..

Beste ***,

Ik heb het een en ander voor je uitgezocht.

Het is inderdaad erg vervelend dat je zo lang moet wachten op je
bestelling, dit kan ik dus zeker begrijpen. Normaal gesproken moet een
bestelling veel sneller geleverd worden.

Wat ik heb begrepen is dat een gedeelte al is verzonden en dat je die als
het goed is al moet hebben ontvangen. Daar kun je dus al mee zien dat
Nutri-Shop.nl zeker geen oplichters zijn.
De andere bestelling moest ook al binnen zijn en daarvoor heb ik gebeld.
Ze hebben mij toegezegd dat deze uiterlijk morgen geleverd moet zijn. Laat
even weten of alles goed is gekomen!

Onze excuses voor het ongemak.

??? moetje hier nou mee?

Tot op heden heb ik nog helemaal niks ontvangen en
krijg je dit soort lulkoek. Is toch om wild van te worden.

Heb ook geen briefjes in de bus gehad van de pakketbezorger.
Geloof er helemaal geen fuk van dat mij al iets gestuurd.

Dat ik nu pas antwoord krijg na het versturen van deze mail
Hallo,
>>
>> Tot nu toe ben ik zeer coulant geweest inzake mijn bestelling.
>> Ik heb mijn uiterste best gedaan via verschillende wegen contact te
>> zoeken met nutrishop.
>>
>> Zelfs op mijn laatste dringende oproep per mail krijg ik geen antwoord.
>> Nutrishop blijkt telefonisch niet bereikbaar.
>>
>> ik krijg de indruk dat ik met een oplichter te maken heb.
>> Als ik binnen 48u geen fatsoenlijke reactie kreeg, doe ik aangifte.
>>
>> Voor tekst en uitleg verwijs ik naar mijn reeds verstuurde mails.
>>
>> mvg,

Nutri shop bezoekt dit forum onder deze account. Dit is mij per e-mail bevestigd.

,

Jeffrey Scholten schreef:
Beste Trista,
Dit is inderdaad zo. Is er een vraag mbt Nutri-Shop.nl?

Hallo,
Bent u toevallig een medewerker van nutrishop?
Gezien je post geschiedenis lijkt dat er namelijk wel op.
mvg,

ja hoor,heb hier hetzelfde aan de hand.heb morgen al een week geleden,besteld en betaald,omdat rembours naar belgie niet kon.nu had ik nog altijd geen mail of niks ter registratie dat ze m'n geld hebben gehad (wat bij bardolino en nutriplaza wel gebeurd)ik begon me toch af te vragen als ze al wat gekregen hadden,en ik krijg gewoon geen antwoord,al een hele week niks.ik heb denk ik een stuk of 5 mails gestuurd en geen reactie(zonder mijn telefoons meegerekend naar een onbestaand nr en ne voicemail)(het gaat toch over zo'n 170euro).en vandaag dacht ik van eens te kijken op dit forum omdat er mss iets van "nutrishop" te lezen zou staan.en ja hoor;"NUTRISHOP"stond ineens op mijn scherm na het zoeken en las de vele ontevreden reacties.ik las ook dat er iemand dreigde met gerechtelijke stappen,en dat ze ineens reageerde,awel heb het zelfde gedaan en kreeg ineens deze mail:

Ten eerste wil ik je mededelen dat een mailtje meer dan genoeg is voor een antwoord!

Ten tweede: de betalingen zijn nog niet verwerkt omdat wij vandaag niet bij de rekening konden.
De laatste check is op vrijdag geweest en toen is de betaling nog niet binnen gekomen.

Op dbb forum staat inderdaad een topic over een aantal klanten die problemen hebben gehad.
Helaas worden de andere honderden positieve klanten niet gehoord.

Wij snappen natuurlijk dat je graag wilt weten wat de status van je bestelling is maar meteen dreigen met gerechtelijke stappen,
voordat je ook maar een reactie hebt ontvangen gaat zelfs ons te ver. U krijgt nog een bericht wanneer de betaling verwerkt is.

Naar mijn mening kan je dit zo niet zeggen naar klanten toe, als ik dit zo stuur als het lang duurd heb ik ook zo een topic :P

Terug
Naar boven