Fitness Seller

occasion 10-15000 euro

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet vernken en ik haal hem niet op me 18e. Wil mij echter al wat orienteren"! Verder heb ik er het geld voor en zal niet alles in de auto steken.

Een nieuwe auto in het b-segment is ook wel haalbaar. Leuke acties met 5 jaar garantie en gratis onderhoud. Geen gezeik met stukken. Nieuwe kia rio bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Qua wat ik zoek ben ik nog niet erg over uit! Vandaar mijn topic. Iig geen station of hele grote autos. Het liefste dus een model als een golf 5, leon, a3

Koop een fiets

Wat voor soort auto wil je?

Als je geen bakken met geld hebt zou ik een toyota yaris t sport kopen.. Snel autootje, zuinig en weinig onderhoud.

Maar goed, wil je echt 15.000 uitgeven kun je eigenlijk beter voor a4 gaan dan a3.. A3 is leuk maar het gewicht is behoorlijk hoog. Kun je belasting technisch eigenlijk net zo goed een a4 nemen.

Of als je echt in stijl wilt rijden.. Een lexus. Vriend van mij rijd ook lexus en heeft echt nooit problemen er mee gehad. Zijn kwa kwaliteit net zo goed als toyota welke, als je ze goed onderhoud, makkelijk 4 ton kunnen halen.

http://link.marktplaats.nl/599840368

Of koop een paard, 1pk en gaat zeker wel een paar jaar mee. Zo niet heb je toch eiwitrijk vlees.

:roflol:

Stalling: Een golf4 heeft ook parkeer ruimte nodig, gewoon in de garage met dat beest.
voedsel: Wat kost nou een pak havermout? Diesel is duurder.
dierenarts: Een echte DBB'er zet zijn injects gewoon zelf, en heeft de kast wel vol paarden middelen liggen, dus dat hoeft niet.
hoefsmid: Dat is dan het enigst wat je moet betalen aan onderhoud.

Geloof me, je kan beter een golfje kopen dan een paard.
Dus geloof mij NEEM EEN PAARD

Dus geloof mij NEEM EEN PAARD

Dierenartsen doen meer dan injects zetten..
Daarnaast hoeft een golf niet op stro te staan wat elke dag vervangen moet worden.
En een paard heeft wel wat meer ruimte nodig als een golf, of je moet een klein paard kopen.

Dus nee neem geen paard :o

Dierenartsen doen meer dan injects zetten..
Daarnaast hoeft een golf niet op stro te staan wat elke dag vervangen moet worden.
En een paard heeft wel wat meer ruimte nodig als een golf, of je moet een klein paard kopen.

Dus nee neem geen paard :o
Een paard heeft zoveel meer voordelen, en jij weet dat zelf ook wel.
En nieuw stro? Vriend wie gebruikt er tegenwoordig nog stro? Gewoon een grasmat in de schuur leggen, wc in de schuur en klaar.
Onkosten heb je er echt zo uit hoor.

Een paard heeft zoveel meer voordelen, en jij weet dat zelf ook wel.
En nieuw stro? Vriend wie gebruikt er tegenwoordig nog stro? Gewoon een grasmat in de schuur leggen, wc in de schuur en klaar.
Onkosten heb je er echt zo uit hoor.

:roflol: Paarden zijn 1 van de meest oneconomische manieren van voortbewegen.

Maar goed, goed kunnen paardrijden als jongen zorgt wel voor alternatieve dingen om op te rijden.

Koop een nieuwe Mazda 2 of Toyota. Of een Peugeot 208 met alles erop en eraan.

Laatst bewerkt:
Newsflash je wordt getrollt

15k is poverty

spaar nog even door of koop iets goedkoops.

Kwam hier een dikke Audi S3 (210 pk) tegen met alle opties voor 7.950,-
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

turken bmw

of die nieuwe type kopen of helemaal niet.

Met die nieuwe bedoel ik met die andere achter lichten. vanaf 2007 volgens mij.

Vriend van mij heeft die m5 :o

Best wel apart, heb het idee dat die m5 ontzettend snel afgeschreven is terwijl een audi rs6 veel meer zijn waarde houd..

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 20:59 ----------

Oh, faal :o

Zie net dat het geen echte m5 is maar een nepperd :roflol:

Terug
Naar boven