HerBaszdmeg
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
15k vernken aan een auto op je 18e is wel het domste wat je kunt doen. Of je moet echt al een miljoen op je bank hebben.
True that.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15k vernken aan een auto op je 18e is wel het domste wat je kunt doen. Of je moet echt al een miljoen op je bank hebben.
Of koop een paard, 1pk en gaat zeker wel een paar jaar mee. Zo niet heb je toch eiwitrijk vlees.

Dus geloof mij NEEM EEN PAARD
Stalling: Een golf4 heeft ook parkeer ruimte nodig, gewoon in de garage met dat beest.
voedsel: Wat kost nou een pak havermout? Diesel is duurder.
dierenarts: Een echte DBB'er zet zijn injects gewoon zelf, en heeft de kast wel vol paarden middelen liggen, dus dat hoeft niet.
hoefsmid: Dat is dan het enigst wat je moet betalen aan onderhoud.
Geloof me, je kan beter een golfje kopen dan een paard.

Een paard heeft zoveel meer voordelen, en jij weet dat zelf ook wel.Dierenartsen doen meer dan injects zetten..
Daarnaast hoeft een golf niet op stro te staan wat elke dag vervangen moet worden.
En een paard heeft wel wat meer ruimte nodig als een golf, of je moet een klein paard kopen.
Dus nee neem geen paard![]()
Een paard heeft zoveel meer voordelen, en jij weet dat zelf ook wel.
En nieuw stro? Vriend wie gebruikt er tegenwoordig nog stro? Gewoon een grasmat in de schuur leggen, wc in de schuur en klaar.
Onkosten heb je er echt zo uit hoor.
Paarden zijn 1 van de meest oneconomische manieren van voortbewegen. turken bmw
of die nieuwe type kopen of helemaal niet.
Met die nieuwe bedoel ik met die andere achter lichten. vanaf 2007 volgens mij.