Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen idee, ben er niet echt diep op ingegaan. Het was volgens mij iets met de carrosserie.
Maar die rs5 is wel bruut.

De carrosserie is wel t laatste wat kapot gaat aan die auto's.
bij mercedes is dit niet het geval. de nieuwere uitvoeringen zijn wel (veel) verbeterd. maar de oude type's van mercedes roesten verrekes. (wielkasten,kofferdeksel en bodem)

''van de tijd'' mercedes A klasse van 2002 roest ook nog gewoon goed door hoor![]()

De carrosserie is wel t laatste wat kapot gaat aan die auto's.. Denk eerder dat bij de audi de turbo t begeeft
En true, al blijft de rs6 nadat hij door mtm onder handen is genomen 1 van de meest brute auto's. Je rijd de meeste sportauto's er mee uit op de sprint en topsnelheid.

Nice
Ook een rs6 gezien met 2.0 tdi op de achterkant en blauwrode leds onder dakrand en achter de grille? Ken de eigenaar daarvan![]()
was ie daar dan? Is me iig niet opgevallen. Maargoed waren 265 auto's en 500 man, dan zie je ook niet alles. Als ie ook op de strip reed moet ik em wel gezien hebben aangezien ik bij veel groepen het startsein stond te geven. Ik reed zelf ook 2 heats dus heb niet alles gezien.

Geen idee, had hem al tijdje niet gesproken. Meestal gaat hij wel naar die dingen. Ze hebben rs6-r en een standaard s4 cabrio (en een bentley flying spur speed en hun zoon rijd m5). Zijn wel echt van die tokkies op de weg
Meestal heeft hij bij die meets wel die leds aan staan dus was t vast wel op gevallen..