AndroidHealthClinic

occasion 10-15000 euro

ik wou net een hele preek geven over schandalig engels, maar googlede toen toch maar just in case, bespaart me dat ff grote schande :o

k*tfrans :rolleyes:

nope een vriend van mij verkoopt en rijdt de audi rs5. Hij krijgt 20% korting van audi als hij er een stuk of 10 afneemt. Terwijl bmw en mercedes deze kortingen niet geven. Volgens hem is de bmw ook van betere kwaliteit.

Wist ik trouwens zelf ook niet, kwam die laatst opeens mee. Ik dacht dat die 3 merken ongeveer gelijkwaardig waren.

Denk dat ze alle 3 wel even betrouwbaar zijn...

geen idee, ben er niet echt diep op ingegaan. Het was volgens mij iets met de carrosserie.

Maar die rs5 is wel bruut.

De carrosserie is wel t laatste wat kapot gaat aan die auto's.. Denk eerder dat bij de audi de turbo t begeeft :p

En true, al blijft de rs6 nadat hij door mtm onder handen is genomen 1 van de meest brute auto's. Je rijd de meeste sportauto's er mee uit op de sprint en topsnelheid.

De carrosserie is wel t laatste wat kapot gaat aan die auto's.

bij mercedes is dit niet het geval. de nieuwere uitvoeringen zijn wel (veel) verbeterd. maar de oude type's van mercedes roesten verrekes. (wielkasten,kofferdeksel en bodem)

golf

Gwn een golf gti 2dehands kopen.. zijn toffe autos en zijn kwalitatief goed.

De carrosserie is wel t laatste wat kapot gaat aan die auto's.. Denk eerder dat bij de audi de turbo t begeeft :p

En true, al blijft de rs6 nadat hij door mtm onder handen is genomen 1 van de meest brute auto's. Je rijd de meeste sportauto's er mee uit op de sprint en topsnelheid.

heb er 2 weken terug weer genoeg gezien. Blijven uber bakken.

Hier een filmpje die ik gemaakt heb. Ook mtm maar dan rs4.

http://www.youtube.com/watch?v=zwPdhOzQfUg&feature=BFa&list=HL1348947615

Haha audi meet ofzo? :P

Nice :p

Ook een rs6 gezien met 2.0 tdi op de achterkant en blauwrode leds onder dakrand en achter de grille? Ken de eigenaar daarvan :p

was ie daar dan? Is me iig niet opgevallen. Maargoed waren 265 auto's en 500 man, dan zie je ook niet alles. Als ie ook op de strip reed moet ik em wel gezien hebben aangezien ik bij veel groepen het startsein stond te geven. Ik reed zelf ook 2 heats dus heb niet alles gezien.

was ie daar dan? Is me iig niet opgevallen. Maargoed waren 265 auto's en 500 man, dan zie je ook niet alles. Als ie ook op de strip reed moet ik em wel gezien hebben aangezien ik bij veel groepen het startsein stond te geven. Ik reed zelf ook 2 heats dus heb niet alles gezien.

Geen idee, had hem al tijdje niet gesproken. Meestal gaat hij wel naar die dingen. Ze hebben rs6-r en een standaard s4 cabrio (en een bentley flying spur speed en hun zoon rijd m5). Zijn wel echt van die tokkies op de weg :roflol:

Meestal heeft hij bij die meets wel die leds aan staan dus was t vast wel op gevallen..

Geen idee, had hem al tijdje niet gesproken. Meestal gaat hij wel naar die dingen. Ze hebben rs6-r en een standaard s4 cabrio (en een bentley flying spur speed en hun zoon rijd m5). Zijn wel echt van die tokkies op de weg :roflol:

Meestal heeft hij bij die meets wel die leds aan staan dus was t vast wel op gevallen..

nee is me niet opgevallen iig

Ja heel leuk zo'n afgetrapte bmw/audi/mb, maar dan is er ook nog belasting, verzekering, benzine en bij die KM stand zeker ook reparaties.

Terug
Naar boven