Fitness Seller

oefeningen voor vrouwen

Mastoz

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
106kg
Vetpercentage
14%
Kunnen vrouwen eigenlijk wel hetzelfde oefeningen als mannen doen? bijvoorbeeld: T bar row, dumbell row, wide lat pull down en bent over Barbell Row?

Mijn vriendin wil wat krachttraining doen en gespierd worden in rug,benen, armen buik, dus ik vroeg me af of ze mn schema gewoon kan volgen ?

Dat kan zeker.

Gelukkig wel ja :D

Ja, kijk maar in de vrouwen logs. De meeste doen het zelfde als de mannen

Natuurlijk, het zijn ook mensen, die hetzelfde bewegen. Ze zullen misschien sommige bewegingen beter kunnen maar compounds zijn gebasseerd op dagelijkse bewegingen. Ik zag laatst nog een meisje pull ups doen, tbar rows, squats enz. Dus waarom niet?

Ik merk wel dat vrouwen / meisjes sneller opgeven bij compounds omdat het enger is dan een dumbbelltje. Maar dat is iets mentaals waar ze van af moeten stappen.

Qua oefeningen kan het wel, maar volume (en gewicht duh) zal aangepast moeten worden. Een beginner starten op het schema van een gevorderde is vragen om problemen. De beginner zal in het begin drukker bezig zijn met het goed leren uitvoeren van de bewegingen dan daadwerkelijk hard kunnen trainen.

Ik doe dezelfde oefeningen als m'n vriend. Het enige waar ik soms mee zit is dat je t**ten in de weg zitten bij sommige apparaten waar je met de borst ergens tegenaan leunt. Maar das een ander verhaal.

Juist leuk toch! Kun je samen trainen!

Vrouwen kunnen zeker hetzelfde doen!

Je ziet het bij ons in de sportschool alleen niet, meesten staan op de cardioapparaten.

Idd wat moess zegt, leuk samen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Vrouwen kunnen zeker hetzelfde doen!

Je ziet het bij ons in de sportschool alleen niet, meesten staan op de cardioapparaten.

Idd wat moess zegt, leuk samen trainen.

dat is precies waarom ik me afvroeg of mn vriendin ook mee kon trainen aangezien al die wijven cardio doen ;p

dat is precies waarom ik me afvroeg of mn vriendin ook mee kon trainen aangezien al die wijven cardio doen ;p

Gewoon mee laten trainen, of het echt handig is om samen te trainen is wel de vraag.
Kwa gewichten etc bedoel ik dan. Schijven erop en eraf etc, maar dat is gewoon een kwestie van proberen.

Maar gezellig mee laten doen!! Veel plezier vast.

Terug
Naar boven