Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K wou net zeggen net alsof je die 1 zoveel per maand wat boeit, als je maar schoon drinkwater krijgt.die 18 euro maakt mij niet veel uit, als ze er maar voor zorgen dat het water van goede kwaliteit is.
K wou net zeggen net alsof je die 1 zoveel per maand wat boeit, als je maar schoon drinkwater krijgt.
die 18 euro maakt mij niet veel uit, als ze er maar voor zorgen dat het water van goede kwaliteit is.
Nou mij wel betaal al bijna 500 euro per jaar rioleringskosten. Moet niet gekker worden. En die 18 euro is per inwoner berekend. Dus de aantal inwoners per regio wordt door de aantal huishoudens gedeelt. Wat dus betekent dat je per huishouden op 3 of 4x dat bedrag komt per jaar. En zoals ik al zei er wordt zeker misbruik van gemaakt anders was de verontreiniging bij nu al een ramp. Dus beetje oneerlijk of niet dat wij straks 60 tot 80 euro per jaar mischien meer gaan betalen.
De oplossing is niet om steeds geld bij de burger te plukken. Het blijft steeds doorgaan. En morgen is weer stof x die eruit moet en weer 20euro erbij moet. Fijn is dat de westerse samenleving. De groep mensen die het goed hebben krijgen het alleen beter de andsere gaan er alleen achteruit op elk jaar.
En zo wordt de middenklasse ook weer beetje armer. Want de groep die uitkering krijgt hoeft dat weer niet te betalen. Het gaat niet om die paar tientjes extras het gaat erom dat het kaal plukken van de burger met belastingen een keer moet ophouden. We worden steeds armer.
Hormoonstoffen is toch niets nieuws? Diclofenac daarintegen is wel iets wat door elke docter en ziekenhuis voor bijna alles word voorgeschreven de laatste tijd. Misschien eens onder de loep nemen waarom iedereen aan de Diclofenac moet?
Eens, ook op mijn werk zie ik het zo vaak voorgeschreven worden (verpleeghuis) En het is vooral voor de maag zo'n rot middel.
Maar wat ik zo dubbel vind aan deze discussie is dat iedereen zonder nadenken zelf diclofenac neemt en die dosis daar mag je aardig wat water voor drinken voor je 1 tablet binnen hebt. De pil; veilig bevonden voor menselijk gebruik en oestrogenen via onze "kuurtjes" krijgen we indirect een veelvoud aan oestrogeen binnen.....dan is het geen enkel probleem. Maar zodra het in het water zit in een dosis wat lager is dan we goed kunnen detecteren is het plotseling een groot gevaar. Nogal inconsequent.
Nederlands water is en blijft van een kwaliteit die je nergens anders vind, zogenaamd bronwater is vaak van inferieure kwaliteit.
Omdat de farmaceutische industrie geld nodig heeft.Hormoonstoffen is toch niets nieuws? Diclofenac daarintegen is wel iets wat door elke docter en ziekenhuis voor bijna alles word voorgeschreven de laatste tijd. Misschien eens onder de loep nemen waarom iedereen aan de Diclofenac moet?
Eens, ook op mijn werk zie ik het zo vaak voorgeschreven worden (verpleeghuis) En het is vooral voor de maag zo'n rot middel.
Maar wat ik zo dubbel vind aan deze discussie is dat iedereen zonder nadenken zelf diclofenac neemt en die dosis daar mag je aardig wat water voor drinken voor je 1 tablet binnen hebt. De pil; veilig bevonden voor menselijk gebruik en oestrogenen onze "kuurtjes" "kuurtjeet geen enkel probleem. Maar zodra het in het water zit in een dosis wat lager is dan we goed kunnen detecteren is het plotseling een groot gevaar. Nogal inconsequent.
Nederlands water is en blijft van een kwaliteit die je nergens anders vind, zogenaamd bronwater is vaak van inferieure kwaliteit.

Omdat de farmaceutische industrie geld nodig heeft.
Nou mij wel betaal al bijna 500 euro per jaar rioleringskosten. Moet niet gekker worden.

Maar wat ik zo dubbel vind aan deze discussie is dat iedereen zonder nadenken zelf diclofenac neemt en die dosis daar mag je aardig wat water voor drinken voor je 1 tablet binnen hebt. De pil; veilig bevonden voor menselijk gebruik en oestrogenen via onze "kuurtjes" krijgen we indirect een veelvoud aan oestrogeen binnen.....dan is het geen enkel probleem. Maar zodra het in het water zit in een dosis wat lager is dan we goed kunnen detecteren is het plotseling een groot gevaar. Nogal inconsequent.
Ben eigenlyk wel benieuwd naar wat de gemiddelde Dbb gebruiker wegpist??
Daar heb je compleet gelijk in, maar helaas is de realiteit het tegenovergestelde.Streven van farmaceutische industrie zou zou de welzijn van de mens moeten zijn dan, en niet het binnenharken van giga orders veelal gebaseerd op winstbejag en niet altijd zozeer op de welzijn van de mens.
Daar heb je compleet gelijk in, maar helaas is de realiteit het tegenovergestelde.
Gemiddeld kost het 15 jaar en 1,5 miljard euro om een medicijn op de markt te brengen. Dat geld moet worden terugverdient natuurlijk. Het is daarom o.a. ook zo dat een remmend medicijn meer geld zal opleveren dan een genezend medicijn, hetgeen dan ook de reden is dat die eerder worden ontwikkeld.
De farmaceutische industrie geeft geen **** om jouw welzijn, zolang de eigen zakken maar worden gevuld is alles goed.
Dit was dan ook de voornaamste reden voor mij om geen studie voor deze sector te kiezen.