- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er gaat zoveel geld in om dat hier niets aan gedaan wordt. Daarom geloof ik ook niet in dit systeem en mag er gerust wat vaker naar alternatieven manieren van genezen worden gekeken i.p.v. van constant naar medicijnen.Zoiets zou de staat toch aan banden moeten leggen? Of zal de staat ook haar belangen hebben in dit verhaal? Ik heb me hier een tijdje terug al eens in verdiept en vind het echt te gek voor woorden dat het zakken vullen voor voor het welzijn gaat. Heel cru gezegd word je bewust ziek gehouden/gemaakt omwille van de economie.
Er gaat zoveel geld in om dat hier niets aan gedaan wordt. Daarom geloof ik ook niet in dit systeem en mag er gerust wat vaker naar alternatieven manieren van genezen worden gekeken i.p.v. van constant naar medicijnen.
Tegenwoordig worden medicijnen voor het minste geringste uitgeschreven, met als gevolg dat tegenwoordig heel veel bacteriën bijvoorbeeld resistent zijn tegen antibiotica.
Het is een hele slecht zaak maar wat doe je er tegen.
. Met alternatieve geneeswijzen bedoel ik dan ook niet waarzeggersHelaas is er maar weinig controle op alternatieve geneeswijzes, ook de reden dat er veel kwakzalvers zijn met broscience.
Ik sta er altijd weer van te kijken dat er zelfs academici zijn die waarzegsters geloven... Weliswaar niet in een betarichting afgestudeerd, maar toch... meerendeel zijn wel allochtonen, die zijn over het algemeen wat bijgeloviger.
Dus als waarzegsters al veel krediet krijgen, dan moet het voor kwakzalvers met een broscience diploma koek en ei zijn.
. Kbedoel meer kruiden/planten/vitamines, hetgeen veel medicijnen op gebaseerd zijn.Daar heb je compleet gelijk in, maar helaas is de realiteit het tegenovergestelde.
Gemiddeld kost het 15 jaar en 1,5 miljard euro om een medicijn op de markt te brengen. Dat geld moet worden terugverdient natuurlijk. Het is daarom o.a. ook zo dat een remmend medicijn meer geld zal opleveren dan een genezend medicijn, hetgeen dan ook de reden is dat die eerder worden ontwikkeld.
De farmaceutische industrie geeft geen **** om jouw welzijn, zolang de eigen zakken maar worden gevuld is alles goed.
Dit was dan ook de voornaamste reden voor mij om geen studie voor deze sector te kiezen.
gaat iedereen weer huilen omdat er niet significante hoeveelheden vervuiling in ons drinkwater zit.
Media..... Smedia.
Beiden. Kosten zou nou ook eenmaal duur omdat er vele jaren getest moet worden voordat een medicijn op de markt komt.En wiens schuld is dat? De farmaceutische industrie of de regelgeving daaromtrent? Het is niet de vrije markt maar de beperkingen van de machthebbende organen die monopolies in de hand werken door torenhoge proceskosten.
Gaat iedereen weer huilen omdat er niet significante hoeveelheden vervuiling in ons drinkwater zit.
Media..... smedia.
Hoe weet je dat het niet significant is?Gaat iedereen weer huilen omdat er niet significante hoeveelheden vervuiling in ons drinkwater zit.
Media..... smedia.
Ja wat zeiken wy nou weer.
In de achterbuurten van ethiopieen bestaat geen eens drink water & die mensen hoor je toch ook nooit.
Ben ik nou zo slim of.......ben jy nou zo oncreatief??
Zit je tampon verkeerd ofzo? Chill out