AndroidHealthClinic

Offerfeest

Zal ik jou even offeren? Vind je dat leuk? :) Is een gift voor m'n ouders.

:roflol:

Zat al de hele tijd met een norse kop achter de laptop, maar hier hield ik het niet meer.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 00:44 ----------

Niet geschikt voor de gevoelige kijker:
http://www.youtube.com/watch?v=myyJMEWU5SM

Als je zo met dieren omgaat ben je zelf ook een beest en mag je wat mij betreft hetzelfde lot ondergaan. Het zijn overigens niet alleen de moslims die dit doen, joden flikken precies hetzelfde.

Gast, als jij crasht in een ver land en honger hebt ga je ook gewoon een dier doden zonder verdoving.

After all zijn dieren gemaakt om op te eten en groeien er geen spuiten met verdovingsbende aan de boom.

het offerfeest, gewoon een excuus om schapen te nken

lijkt me alleszins leuker dan zo'n gesluierde patattenzak, de meeste lijken ook wel manwijven. snap echt niet hoe je daar kan opkruipen :-/

boerka-blog.jpg

Je weet wat wij met kippen doen? Imo is het belangrijker hoe die dieren hebben geleefd dan hoe ze doodgaan.

Eens.

Gaan klagen over onverdoofd slachten als je weet hoe in nederland dieren worden gehouden, is nogal hypocriet.

Al vind ik thuis slachten wel echt te ver gaan.

Over de wenselijkheid van al dan niet verdoofd slachten spreek ik me niet uit. Wat ik wel schandalig vind is dat er voor een wettelijke uitzondering wordt gemaakt voor een RELIGIE.

Steel een schaap; haal het acht uur journaal.

Zat al de hele tijd met een norse kop achter de laptop, maar hier hield ik het niet meer.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 00:44 ----------

Gast, als jij crasht in een ver land en honger hebt ga je ook gewoon een dier doden zonder verdoving.

After all zijn dieren gemaakt om op te eten en groeien er geen spuiten met verdovingsbende aan de boom.

:roflol: Je kan dieren ook op andere manieren doodmaken dan door ze leeg te laten bloeden hoor.. Normaal worden dieren ook zonder verdoving geslacht, krijgen apparaat tegen hun kop aan wat een pin door hun schedel ramt waardoor ze in 1x dood zijn.

Ritueel slachten slaat nergens op maar goed, er zit wel meer zooi in die Islam zooi wat nergens op slaat.

Bij alle geloven overigens :o

Lol, DBB de wereld van alpha-males maar een schaap slachten gaat te ver.

Eens.

Gaan klagen over onverdoofd slachten als je weet hoe in nederland dieren worden gehouden, is nogal hypocriet.

Al vind ik thuis slachten wel echt te ver gaan.

Ik eet vlees van de slager die het weg haalt bij boerderijen waar ze wel normale leefomstandigheden hebben.

Dus heb ik dan wel het recht om te klagen?

Daarnaast zou ik liever in een klein hokje zitten en snel dood gaan dan in een klein hokje zitten om vervolgens nog ff dood te bloeden..

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 14:37 ----------

Lol, DBB de wereld van alpha-males maar een schaap slachten gaat te ver.

De manier waarop is gewoon triest.

Je gaat toch geen dieren onnodig laten leiden voor 1 of ander kansloos argument?

Zou wat zijn als iemand een geloof opricht waar in staat dat je mensen die ritueel geslacht vlees eten voor hun muil mag slaan. Krijgen die mensen dan ook een uitzondering voor hun geloof?

Net als hoofddoekjes in de klas mag wel.. Maar een pet of muts mag niet, over discriminatie gesproken..

Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen hoe een dier geslacht wordt, maar ik geef de voorkeur aan efficiëntie (en daarmee de besparing van tijd) boven het urenlang laten doodbloeden van een beest.

Het zal mij eerlijk gezegd een worst wezen hoe een dier geslacht wordt, maar ik geef de voorkeur aan efficiëntie (en daarmee de besparing van tijd) boven het urenlang laten doodbloeden van een beest.

Dit ja, veel meer woorden moeten er hier niet meer aan vuilgemaakt worden.

Gesluierde patattenzak? Waarom zo neerbuigend?

niet neerbuigend, ik beschrijf gewoon wat ik bijv. in Antwerpen zie als ik over straat loop, de meesten zijn gewoon lelijk en vet. snap dat gearrangeerd huwelijk nu wel, anders raakt niemand van hen van straat :D

niet neerbuigend, ik beschrijf gewoon wat ik bijv. in Antwerpen zie als ik over straat loop, de meesten zijn gewoon lelijk en vet. snap dat gearrangeerd huwelijk nu wel, anders raakt niemand van hen van straat :D

Misschien had het een andere reden dan schoonheid dat ze de burka bedachten

• Topic Starter Topic Starter
Wat een discussie weer zeg, En ik wou alleen maar een schaap kopen:yell:

• Topic Starter Topic Starter
Nee is vader van Xyzyx

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

:trollface:

Wat kinderachtig

Mijn ma een kerel noemen

Terug
Naar boven