Fitness Seller

Oh Oh Jokertje geslaagd

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
AMSTERDAM - De soms onverstaanbare Jokertje uit de serie Oh Oh Cherso heeft zijn mbo-diploma binnen.
jokertje_jpg_800545d.jpg

Dit meldt RTL Boulevard donderdag. De dagen als vakkenvuller lijken geteld voor de Haagse relschopper, die slaagde voor zijn mbo-opleiding Facilitair Leidinggevende.

De gangmaker van het stelletje ongeregeld uit Den Haag kan zijn examenfeest hierdoor lekker in de warme Griekse zon vieren. Samen met zijn vrienden zal Jokertje namelijk het Griekse Chersonissos ook deze zomer weer onveilig maken.

Telegraaf.nl

Gefeliciteerd knul!! :thumbs:

Komt in de buurt van een reden om taart te junken. Toch maar wachten op nieuws wat nog beter is!

bye bye job als vakkenvuller
hello job als aanvulmanager

mbo-opleiding Facilitair Leidinggevende

Toemaar, verantwoordelijke baan voor die jonge .. kan die chef vakkenvuller worden

zo zo :clap:

aan wat staat mbo gelijk??
je gaat mij toch niet zeggen dat die een bachelor heeft?

Is dit nieuws? Waarom willen we dit weten?

Maar hij heeft wel money G

hij hebt geen les meer G

Handig...een leidinggevende die je niet kan verstaan..Ben trouwens benieuwd welke ondernemer het aandurft om iemand als jokertje een leidinggevende baan aan te bieden.:roflol:

Is dit ook al nieuwswaardig tegenwoordig :(

Ik een MBO opleiding van 4 jaar ni 2 jaar afgrond, eergister bericht gehad dat ik geslaagd was lol. Opzich is het makkelijk als je je hersens een beetje mee hebt. Maar er zitten types op... zo dom als een kurk.

Wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar!

Terug
Naar boven