AndroidHealthClinic

Oh Oh Jokertje geslaagd

Soms? Die jongen moet drastisch naar een logopedist.

Ik een MBO opleiding van 4 jaar ni 2 jaar afgrond, eergister bericht gehad dat ik geslaagd was lol. Opzich is het makkelijk als je je hersens een beetje mee hebt. Maar er zitten types op... zo dom als een kurk.

Grappig, dus je hebt 3 jaar stage, wat je loopt op de meeste MBO opleidingen in 2 jaar hebt gedaan + alle theorie .. hmm nice

Wel vaker gehoord, leuke is helemaal als mboers gelijk denken dat ze hbo aankunnen.

I lolled in my class

Proficiat!

wtf... gaan ze nog een oh oh cherso maken? my god

Wel vaker gehoord, leuke is helemaal als mboers gelijk denken dat ze hbo aankunnen.

I lolled in my class

Als je MBO4 gedaan hebt is dit wel mogelijk. Vriend van me heeft het ook gedaan en heeft nu net ook HBO afgerond... het duurt wat langer, maar is mogelijk

Grappig, dus je hebt 3 jaar stage, wat je loopt op de meeste MBO opleidingen in 2 jaar hebt gedaan + alle theorie .. hmm nice

Ja, het is oorspronkelijk een mbo opleiding die 4 jaar duurde. Is ingekort tot 3jaar, omdat ik na 6maanden les zo zo easy aan m'n punten kwam mocht ik gelijk door naar het volgende jaar. Was toen wel ff moeilijk om alles in te halen, maar toch gelukt. Heb uiteindelijk 1,5jaar les gehad en 6 maanden een eind stage. TADA Zo is het me gelukt, na de vakantie op naar het HBO.

En het was overigens een Niveau 4, Dus geen niveau 2 waar je 2 draden aan elkaar leert maken en je schoenveters leert strikken.

Laatst bewerkt:

I lolled in my class

Facilitair Leidinggevende is mbo niv 4, dat staat zowat gelijk aan havo hoor. Je kan dus met niv 4 makkelijk doorstroman naar HBO :o

Handig zo'n leidinggevende die je niet verstaat.

Beroepsmogelijkheden
Werkzaam zijn als assisterende/leidinggevende in de facilitaire dienst van hotels, cateringbedrijven, schoonmaakbedrijven, verpleeg- en zorginstellingen en binnen facilitaire bedrijven. Je stuurt als leidinggevende medewerkers aan die een veelheid aan ondersteunende diensten verlenen, zoals beveiliging, catering, gebouwenbeheer, organiseren van evenementen, enz. De facilitair leidinggevende heeft veel kennis van zaken en is op veel terreinen inzetbaar

In veel van deze sectoren ga je niet zomaar beginnen leidinggeven. Dit wordt dus opwerken..

Laatst bewerkt:
Al zal Jokertje wel lekker verdienen als hij bv een leidinggevende funcite binnen een hotel heeft etc. Dus ik snap sommige reacties hier niet.. Wss gaat hij meer verdienen dan 65% van DBB (srs).

Al zal Jokertje wel lekker verdienen als hij bv een leidinggevende funcite binnen een hotel heeft etc. Dus ik snap sommige reacties hier niet.. Wss gaat hij meer verdienen dan 65% van DBB (srs).

Daar zijn weer speciale opleidingen voor Herr Hoody. Hogere hotelschool enz. ;)
Met alleen je Mbo-opleiding voor leidinggevende ga je er niet komen. Die Joker mag nu leiding geven aan vakkenvullers. Maar bij een hotel kom je niet zomaar als leidinggevende aan de slag.

• Topic Starter Topic Starter

Wat een gelul, dus volgens jou heeft 65% van DBB minder compententies dan onze joker, en al had ie zn HBO, echt een representatief figuur is het ook niet.

Wel mooie vriendin opzich

media_xl_618361.jpg

Al ben je drs. als je net begint mag je blij zijn met 1600 netto. Maar deze kerel pakt wel een paar K voor avondje handjes schudden en blije opmerkingen maken. Ik zou wat van die knaken sparen voor me mezelf beginnen.

Al ben je drs. als je net begint mag je blij zijn met 1600 netto. Maar deze kerel pakt wel een paar K voor avondje handjes schudden en blije opmerkingen maken. Ik zou wat van die knaken sparen voor me mezelf beginnen.

Idd, Jokertje is hoe dan ook rijker dan 90% van DBB. Alleen jammer dat hij niet serieus traint.. Hij heeft wel aanleg :) (DBB mad)

Terug
Naar boven