Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Hehe, wel een hele lekkere zoete rijstwafel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik een MBO opleiding van 4 jaar ni 2 jaar afgrond, eergister bericht gehad dat ik geslaagd was lol. Opzich is het makkelijk als je je hersens een beetje mee hebt. Maar er zitten types op... zo dom als een kurk.
Wel vaker gehoord, leuke is helemaal als mboers gelijk denken dat ze hbo aankunnen.
I lolled in my class
Wel vaker gehoord, leuke is helemaal als mboers gelijk denken dat ze hbo aankunnen.
I lolled in my class
Grappig, dus je hebt 3 jaar stage, wat je loopt op de meeste MBO opleidingen in 2 jaar hebt gedaan + alle theorie .. hmm nice
I lolled in my class

Beroepsmogelijkheden
Werkzaam zijn als assisterende/leidinggevende in de facilitaire dienst van hotels, cateringbedrijven, schoonmaakbedrijven, verpleeg- en zorginstellingen en binnen facilitaire bedrijven. Je stuurt als leidinggevende medewerkers aan die een veelheid aan ondersteunende diensten verlenen, zoals beveiliging, catering, gebouwenbeheer, organiseren van evenementen, enz. De facilitair leidinggevende heeft veel kennis van zaken en is op veel terreinen inzetbaar
Al zal Jokertje wel lekker verdienen als hij bv een leidinggevende funcite binnen een hotel heeft etc. Dus ik snap sommige reacties hier niet.. Wss gaat hij meer verdienen dan 65% van DBB (srs).

Al zal Jokertje wel lekker verdienen als hij bv een leidinggevende funcite binnen een hotel heeft etc. Dus ik snap sommige reacties hier niet.. Wss gaat hij meer verdienen dan 65% van DBB (srs).
Al ben je drs. als je net begint mag je blij zijn met 1600 netto. Maar deze kerel pakt wel een paar K voor avondje handjes schudden en blije opmerkingen maken. Ik zou wat van die knaken sparen voor me mezelf beginnen.
(DBB mad)Al ben je drs. als je net begint mag je blij zijn met 1600 netto. Maar deze kerel pakt wel een paar K voor avondje handjes schudden en blije opmerkingen maken. Ik zou wat van die knaken sparen voor me mezelf beginnen.