AndroidHealthClinic

Mannen Oh Oh Cherso worden helden

wacht wacht wacht, ze krijgen een dik betaald contract bij de zender, en gaan dan een kinderziekenhuis opfleuren (terwijl ze er dus voor betaald worden) en dan noemen ze dat helden..
Zal meevallen. Deze gasten worden het harst leeg gezogen van heel showbizz Nederland.

ze worden betaald om geen knijt te doen, leeg gezogen zou ik dat niet willen noemen
de eerste 2 seizoenen werden ze sowieso niet betaald.
derde seizoen kregen ze 500 euro per aflevering ofzo.

slechte deal voor een leven lang potentieel werkeloos te zijn

• Topic Starter Topic Starter
Sniper eruit.. aaaaaaaaaaaaawwwwwwwwww yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dat vond ik zo'n popie jopie

Sniper eruit.. aaaaaaaaaaaaawwwwwwwwww yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dat vond ik zo'n popie jopie

houdt je waffel
sniper is een echte man, kijk naar zijn tietjes jonguh, hij ken ze late stuiteruh en die omgekeerde ingeslikte winkelhaak :o

hij is geen popie jopie, jij snapt hem gewoon niet.

denk ik, of ik snap hem niet of wacht ff......

ik weet het niet meer.

human centipad :roflol:

houdt je waffel
sniper is een echte man, kijk naar zijn tietjes jonguh, hij ken ze late stuiteruh en die omgekeerde ingeslikte winkelhaak :o

hij is geen popie jopie, jij snapt hem gewoon niet.

denk ik, of ik snap hem niet of wacht ff......

ik weet het niet meer.

Hij kon zijn t**ten laten stuiteren ja.. thats it. Hij zat altijd bij die graflelijke bish van hem genaamd little princess (:roflol:). Verder geen echte toevoeging van het programma vond ik.. hij was niet grappig/oerdom ofzo

Alleen die buurman dennis was wel grappig (mede omdat het en zwak begaafde idioot is). Maar sterretje is helemaal een over het paard getilde fantast met een ego ter grote van een walrus.

Zeker weten van wel, dit soort programma's trekt gewoon veel volk, mede omdat zij juist lekker de hele avond commentaar kunnen leveren. Daarom is Patty Brard ook zo populair.

Ja schreef een beetje onhandig bedoelde meer dat het een flut programmatie wordt.
Half Nederland komt hersencellen tekort dus dit zal inderdaad de eerste paar afleveringen wel aanslaan.

Terug
Naar boven