XXL Nutrition

Ohja hoorrrrr..daar is ze weer!!!Taïda strikes back!!!

Bezoekers in dit topic

Ano_80

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
14.299
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
Taïda Pasic wil in Leiden studeren

Uitgegeven: 1 juni 2006 18:09
Laatst gewijzigd: 1 juni 2006 18:18

LEIDEN - Taïda Pasic wil rechten studeren aan de Universiteit Leiden. Ze heeft dat te kennen gegeven aan de onderwijsinstelling, die inmiddels een dossier heeft aangelegd. De Kosovaarse moet wel eerst haar vwo-diploma halen, voordat de universiteit een studentenvisum voor haar aanvraagt.

Taïda, die van de rechter Nederland moest verlaten, komt waarschijnlijk deze zomer terug naar Nederland als ze wordt toegelaten.


Dat hebben ingewijden aan het ANP gemeld. Het nieuwe collegejaar begint op 4 september. Het is onduidelijk of de 18-jarige Taïda bij andere universiteiten aanvragen heeft lopen.

Taïda heeft haar serieuze interesse al een maand of twee geleden aan de universiteit laten weten, nog voor haar vertrek eind april uit Nederland. Taïda is nu in Sarajevo bezig met haar vwo-examen.

Studentenvisum

Als ze slaagt en nog steeds in Leiden wil studeren, zal de universiteit bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) een procedure beginnen om een studentenvisum voor haar te krijgen.

Volgens ingewijden levert dat vrijwel nooit problemen op. Taïda krijgt de examenuitslag op 15 juni te horen. Voor de visumaanvraag moet de Kosovaarse aantonen dat ze over voldoende geld beschikt om in Nederland te komen wonen en studeren. Dat is een gebruikelijke procedure. De IND wilde donderdag niet ingaan op de eventuele aanvraag.

Taïda heeft Nederland eind april vrijwillig verlaten en is naar Bosnië gegaan. Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) had aangekondigd haar het land uit te zetten wegens illegaal verblijf. De rechter bepaalde medio april dat de Kosovaarse onrechtmatig in Nederland was.

Toen ze Nederland verliet, stond ze op het punt haar vwo-examen af te leggen. Ze heeft van de onderwijsinspectie echter ontheffing gekregen om op de ambassade in Sarajevo het examen af te leggen. Ze krijgt begeleiding van een medewerker van de ambassade.

bron:nu.nl | Het laatste nieuws lees je het eerst op NU.nl
 
Oh oh die Taida toch! :D
 
Taaie Taida vs. ijzeren Rita.
 
eigenlijk is ze nog niet eens zo gaar:D
ik zal dr s palen als ik dr tegenkom op de uni in Leiden:p

:hornyna:
 
Wat mensen allemaal niet verzinnen om Nl maar binnen te geraken.
 
Ik hoop, dat ze haar dat studentenvisum weigeren en als ze een voet binnen Nederland zet meteen wordt opgepakt. Iemand, die zo weinig respect heeft voor beleid hier, hoeft hier ook niet te verblijven, vind ik.
Ik vind het zelfs belachelijk, dat een universiteit haar de mogelijkheid biedt om wederom misbruik te maken van ons systeem.
 
Ze moeten gewoon snel een wet aannemen dat wanneer iemand de staat/wet heeft misbruikt hier niks meer te zoeken heeft!!

Alleen al voor die kloot Taida!
 
Heeft die k*thoer geen trots? Jezus ey... Als er ook maar speculatie's waren over dat ik NL uit gezet zou worden zou ik zelf weggaan... jezus gaar Kosovaars wijf.
 
wees blij dat ze geen politicologie gaat studeren.........en lid word van de VVD !!!


;)
 
klusmier zei:
wees blij dat ze geen politicologie gaat studeren.........en lid word van de VVD !!!


;)

:shake:
 
Homer17 zei:
Heeft die k*thoer geen trots? Jezus ey... Als er ook maar speculatie's waren over dat ik NL uit gezet zou worden zou ik zelf weggaan... jezus gaar Kosovaars wijf.


Inderdaad, eerloos wijf
Ze weet dat ze hier uitgekots wordt en ze blijft het proberen
Mocht ik in zo een situatie zijn had ik ze deze aan de nederlandse regering gegeven [Afbeelding niet meer beschikbaar]
En verkassen naar een ander welvarend land want er zijn er meeer dan genoeg die opzoek zijn vooral hoogopgeleide
Your loss :p
 
Lijkt wel een strijd tussen sommige leden en mods hier :D
 
Oh god, laat haar sterven.
 
Taida veel succes met je studie! :thumbup:
 
Bravo2 zei:
na dat ik met haar gekrikt heb en hosper jij mag na mij

Waarom wil je ook eerst hosper pakken voor hij haar mag :(
 
Angerfist zei:
Waarom wil je ook eerst hosper pakken voor hij haar mag :(

IK was het eerst:D daarna mag de rest alles met dr doen waar je zin in heb:p
 
Rrrrrrrape time!
 
Back
Naar boven