AndroidHealthClinic

Ohja hoorrrrr..daar is ze weer!!!Taïda strikes back!!!

laat dat kind asjeblieft wegblijven

Die wet is er al, ongewenste vreemdeling wordt je dan.

In een land waar de regering zwicht voor Hirsi Magan, de dochter van Ali, Ali de zoon van Isse etc etc moet je het echter wel bont maken wil je verklaard worden tot ongewenste vreemdeling.

Welkom Taida! Studder ze! :p

Kan iemand mij uitleggen waarom het zo verschrikkelijk is dat ze terug komt?

boerenkool zei:
Nee. Ze wil lekker studeren, dus wat is daar op tegen?

Ja inderdaad, laat dit mens gewoon. Misschien dat ik verkeerd denk, maar laat dit meisje erin en gooi 1 of andere drugs dealende allochtoon het land uit ter compensatie.

boogie zei:
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo verschrikkelijk is dat ze terug komt?
Nou, het merendeel van dit board heeft liever een criminele marokkaan. Het liefst nog eentje die hun persoonlijk komt overvallen en de hele familie kapotdoet. Deze mensen, die zijn geliefd. Want we kunnen ze dan de grond in schoppen met onze woorden! We kunnen dan gaan zeuren over allochtonen! We kunnen ons geld geven aan hun verblijf in de gevangenis! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liever een criminele k*t allochtoon in nederland, dan eentje die naar nederland komt om te studeren op de uni. Pfff, wat moet je met school :rolleyes: school is voor mietjes!:rolleyes:

Sage, is het de warmte die je parten speelt? ;)

EricR zei:
Sage, is het de warmte die je parten speelt? ;)
ahahahah nee.. ik heb mijn tentamens verdoet.. niet dat het zo erg is maar had ze liever gehaald. Nu moet ik volgend jaar inde eerste periode alles weer gaan doen.

Een beetje sarcasme kan geen kwaad toch eric;)

Ik vind het juist goed dat ze naar Nederland komt. Wij hebben meer mensen met een doctorale studie nodig. Laatse hoorde ik nog dat meer dan de helft van de Nederlandse scholieren examen doen in de vmbo.

Laat haar maar wegblijven de trol!
We hebben meer mensen met een hoge opleiding? Mensen doen misschien wel examen op vmbo maar gaan echt niet werken. Meeste die doen niks of studeren door.
Gingen die 16 jarige maar werken (zoals vroeger) in de bouw enzo, dan gingen de kosten van huizen en dergelijke flink omlaag. Lagere lonen enz. enz. Alles is nu te duur omdat niemand meer met de handen wil werken en dat 90% van de werknemers boven de 35 jaar is.

lol wat een k*tpost richard. ik snap er geen reet van en het is totaal niet onderbouwd.

Nee :(
Taida moet verwerkt worden in de bouw:)

Er komt steeds het tegen argument van: slimme alochtonen willen we niet, maar wel de criminele wel.

Daarna kwam het argument dat er zoveel laagopgeleiden zijn.
Maar ik zie het probleem wat sommige hebben m.b.t. mensen die een lage opleiding hebben niet zo.

Als er meer jongeren na het vmbo het bedrijfsleven induiken, zouden bepaalde sectoren niet kampen met een tekort aan werkkrachten. Zou ook het e.e.a. betaalbaarder worden.

Dus ik zeg, laat haar maar wegblijven.
Nu duidelijk ;)

Taida heeft de boel geflesd en daarom is ze niet welkom...

Terug
Naar boven