- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koetjeeeeeeeeeeeee..kom gauw kijkenRob G zei:

RobertHosper zei:
.met Taïda?Jinsu zei:

RichardV zei:Ze moeten gewoon snel een wet aannemen dat wanneer iemand de staat/wet heeft misbruikt hier niks meer te zoeken heeft!!
Alleen al voor die kloot Taida!

boogie zei:Kan iemand mij uitleggen waarom het zo verschrikkelijk is dat ze terug komt?
boerenkool zei:Nee. Ze wil lekker studeren, dus wat is daar op tegen?
Nou, het merendeel van dit board heeft liever een criminele marokkaan. Het liefst nog eentje die hun persoonlijk komt overvallen en de hele familie kapotdoet. Deze mensen, die zijn geliefd. Want we kunnen ze dan de grond in schoppen met onze woorden! We kunnen dan gaan zeuren over allochtonen! We kunnen ons geld geven aan hun verblijf in de gevangenis! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liever een criminele k*t allochtoon in nederland, dan eentje die naar nederland komt om te studeren op de uni. Pfff, wat moet je met schoolboogie zei:Kan iemand mij uitleggen waarom het zo verschrikkelijk is dat ze terug komt?
school is voor mietjes!
ahahahah nee.. ik heb mijn tentamens verdoet.. niet dat het zo erg is maar had ze liever gehaald. Nu moet ik volgend jaar inde eerste periode alles weer gaan doen.EricR zei:

gast21 zei:Ik vind het juist goed dat ze naar Nederland komt. Wij hebben meer mensen met een doctorale studie nodig. Laatse hoorde ik nog dat meer dan de helft van de Nederlandse scholieren examen doen in de vmbo.
boogie zei:lol wat een k*tpost richard. ik snap er geen reet van en het is totaal niet onderbouwd.