Fitness Seller

okee mijn kuur om me bf naarbeneden te krijgen

RIDDICK

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
okee dit is me nieuwe kuur
helois /injects
clen/ 2on2off
t3 /4 d 0,25mcg 4d 0,50mcg 4d 0,75mcg dan 2weken 1,00mcg en dan weer afbouwen
en voor spierbehoud dianabol 30mg per dag

nou kom maar op wat vinden jullie ervan bedoeling is zeker 10%bf naar beneden te krijgen stats nu 103 kilo 19% bf bijna allemaal bij me buik me bovenlichaam is redelijk droog

cutten met dianabol?? is dat weer iets nieuws??? je kan zo'n beetje alles pakken maar pak geen dbol vriend! denk eerder aan tren of desnoods winstrol als eiwitspaarder.

heb je al geprobeerd te cutten met een goed dieet en trainingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
cutten met dianabol?? is dat weer iets nieuws??? je kan zo'n beetje alles pakken maar pak geen dbol vriend! denk eerder aan tren of desnoods winstrol als eiwitspaarder.

heb je al geprobeerd te cutten met een goed dieet en trainingsschema?
ik had dbol erin omdat t3 een heel sterk middel is zat idd eerst te denken aan winny maar dat werd me afgeraden

Misschien wat cardio?? en dieet aanpassingen??

Dit soort middeltjes haal je aan als je ver beneden de 10% wilt komen.

Ik zou die eerste 10% gewoon dmv voeding/cardio eraf halen. En dan pas je middeltjes uit de kast trekken.

Anders verlies je wat vet en gegarandeerd dat je ze erna in notime weer terug hebt.

helios inject ..is dat die van GS...tijd geleden keertje geprobeerd hield er van die onderhuidse bulten van over...gingen heel langzaam weg...niet echt leuk voor in de zomer:)...als ik jouw was zou ik eerst tijdje proberen te cutten zonder as misschien alleen ephedrine..

Laatst bewerkt:
ik heb dieet streng volgehouden cardio doe ik elke dag 1uur mijn voeding si echt wel inorde ik ben ook wel redelijk droog op me boven lichaam en me benen alleen me buik gaat niet weg en ben er nu al tijden meebezig alleen ik dacht dat ze dat probleem met die bulten hadden verholpen bij gs

Je kan makkelijk richting de 10 a 12% bf zonder AAS hoor.

Voeding, cardio en legale vetburners zullen hier je uitgangspunt moeten zijn.

Niet clen, helios, T3 (!) en dboll. Want sorry, die combi slaat als een lul op een drumstel. :)

Navy zei:
Heel deze kuur slaat nergens op!!
Weet je wel wat Helios is?

Helios bestaat uit: yohimbine, clenbuterol, sodium liothyonine=T3.

Dus ja hoor, neem er gerust nog wat extra clen en T3 bij, ik zie je vanzelf wel hier langs stuiteren.
Denk dat je even verder moet verdiepen in de materie voordaat je jezelf gaat vergiftigen.

greetz
in die van gs zit geen t3

die van gs d8ik niet omdat ze ervan uitgaan dat die t3 in praktijd oraal wordt ingenomen...zie:
[Link niet meer beschikbaar]

zit wel t3 in alleen nemen de meeste mensen t3 oraal, en gebruiken dus maar 1 fles.
misschien ook goed voordat je dingen keihard beweert dat je eens kijkt sinds wanneer bodypage voor het laatst "vernieuwd"is (voorzover vernieuwd hier op zijn plaats is).

mzzl d

nouja dit wordt hem dus:
helois/t3/winny elke dag smorgens 2 uur cardio en savonds kracht

t3 ed wordt opgebouwt tot max 75 mcg

helois ed begin met 0,5 en als dat niet de gewenste efect heeft door tot max 1.5

winny ed 30 mg

en dit voor 6 week
nu vraag ik puur voor advies over de dosering en niet hoe slecht t3 en helois wel niet is.
en wil graag weten van hoe je het beste helois kan verdeelen tijdens de inject. aangezien dat ik overal lees dat je helois moet verdeelen over zon grootmogelijke opervlakte

dennis999 zei:
zit wel t3 in alleen nemen de meeste mensen t3 oraal, en gebruiken dus maar 1 fles.
misschien ook goed voordat je dingen keihard beweert dat je eens kijkt sinds wanneer bodypage voor het laatst "vernieuwd"is (voorzover vernieuwd hier op zijn plaats is).

mzzl d

Helios van GS komt in een 50ml vial en bevat alleen yohimbine HCl en clen.

Laatst bewerkt:
RIDDICK zei:
nouja dit wordt hem dus:

helois ed begin met 0,5 en als dat niet de gewenste efect heeft door tot max 1.5

winny ed 30 mg

en dit voor 6 week
nu vraag ik puur voor advies over de dosering en niet hoe slecht t3 en helois wel niet is.
en wil graag weten van hoe je het beste helois kan verdeelen tijdens de inject. aangezien dat ik overal lees dat je helois moet verdeelen over zon grootmogelijke opervlakte
zou 0.5ml per keer zette verdeeld over de dag...

RIDDICK zei:
nouja dit wordt hem dus:

winny ed 30 mg

en dit voor 6 week

Als je toch gewoon schijt hebt aan alle adviezen die niet in je straatje passen (niet kuren) wat wil je dan horen?

Wil je alleen bevestiging ofzo?

Wanneer je PERSE iets wilt gebruiken omdat je het gevoel hebt dat je dat nodig hebt, zou ik ALLEEN winstrol gebruiken voor spierbehoud. En zelfs dat is bij een vetpercentage boven de 12% niet echt nodig.

Ik ben bang dat de enige manier om blijvend gewicht te verliezen zal zijn door een gedisciplineerd (weet het, is een vies woord) cut- en cardioschema. De rest van je verlanglijstje is veel te zwaar.

gedisciplineerd dieet en cardio doe ik al tijden (3jaar) alleen zit nu echt op een dood punt. dus voor de laaste beetje grijp ik idd op extreme middelen. maarja das een keus waar ik lang over heb nagedacht en heel zeker weet dat dat de enige mogelijkheid is.

stats 2000 lengte 183 bf% zo ongeveer een 35%tot 45% gewicht rond de 125 kilo kan ook 130 zijn geweest maar weegschaal ging niet veder.
dus vertel mij niet over gedisciplineerd dieet ik weet als geen ander hoe moeilijk het is je aan een dieet te houden en het ook vol te houden ik neem aan dat jullie nooit echt super dik zijn geweest. anders begreep je wel waarom voor iemand die ooit 3 onderkinnen had het zo belangrijk is dat laaste beetje eraf te halen . en dan grijp je naar alles wat je maar kan krijgen want het ligt nu al een jaar stil met me vetvermindering terwijl ik nog steeds dieet en cardio doe .want wie van jullie hier zit 6dagen per week twee keer per dag in de sportschool smorgens cardio en savonds kracht zullen wel enkelen zijn maarja ik hoop dat jullie nu begrijpen waarom ik deze middelen neem.

dude...heb je wel eens ephedrine geprobeert?? zoniet echt probeer gewoon eerst dit anders ffies...ik vind die shit echt mega goed...lijkt me zelf echt wat beter om eerst de wat lichtere goodies geprobeerd te hebben voordat je stuff als T3 gaat nemen....just give it a try....

Vergis je niet, 2 maal daags trainen waarvan 1 x cardio en 1 x kracht hoort gewoon bij cutten.
En zolang je meer calorien verbruikt dan dat je inneemt verbrand je vet. Waar moet die extra energie anders vandaan komen?
Gedisciplineerd dieet hoort erbij. Ik denk dat je gewoon nog steeds te hoog in de kcal zit als je geen vet verbrand.
Als je dan per se vetveranders wilt gebruiken gebruikt dan alleen clen, maar de t3 zou ik toch echt laten staan. Daar zou je nog wel eens echt spijt van kunnen krijgen.

Oke je moet het uiteindelijk zelf weten natuurlijk, maar het lijkt mij dat je nu wel genoeg gewaarschuwd bent.

@ Riddick,
Allereerst RESPECT voor wat je bereikt hebt, dat is niet makkelijk geweest. Om richting de 10% te gaan zal waarschijnlijk nog moeilijker worden dan de eerste 20% eraf, omdat je lichaam zal proberen alles vast te houden. Om je daar te houden zal ook niet makkelijk worden. Vetcellen hebben een soort "geheugen" dat vrij lang aanhoudt.

Wellicht zelfs dat je meer gaat bereiken met minder training, 's ochtends én 's avonds is al snel te veel. Gooi je schema eens om, bijv. naar HIT en beperk je tot twee zware intervaltrainingen in de week voor de cardio.

Wanneer je er dan nog wat ephedrine en caffeine bij neemt moet je wel verder komen. De T3 kun je echt beter voor later bewaren. Bijv. in een echte cuttingkuur met Tren/Winstrol. Dan heb je er ook meer rendement van.

Succes

Terug
Naar boven