- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan hoef je daarna in ieder geval niet meer de sauna in.Cardio pakken tijdens een trenbolone kuur helpt dat niet je conditie te behouden?
Stunna is een eerste klas a**hole met een gevoel voor humor.
Hij is zijn eigen karikatuur
Het forum zou een stuk saaier zijn zonder hem.
Ontopic: 2 jaar geleden begon je met 500mg test only en nu zit je al op deze doseringen?
Somehow denk ik dat het met een kleinere opbouw ook gekund had.
Over de kcals.. tja ik heb ooit gebulkt op 7000kcals voor een half jaar toen ik nog geen 80 woog.
Nu kan ik bulken op 4500 terwijl ik 90+ weeg...
Kwestie van jezelf wat metabolic damage aandoen soms.
Althans, ik doe het expres zodat ik niet zoveel hoef te eten, maar dan verlies ik wel heel even wat extra gewicht, met oog op een makkelijkere toekomst qua eten![]()
Cardio pakken tijdens een trenbolone kuur helpt dat niet je conditie te behouden?

Cardio pakken tijdens een trenbolone kuur helpt dat niet je conditie te behouden?
Ja okay, die test verhoging valt nog mee dan.Ik begon idd op 500mg test only, maar ben nooit af gegaan he, altijd gecruised op 250mg test...dus mijn hormoonhuishouding heeft wat tolerantie opgebouwd.
400mg deca heb ik al eerder gedaan, dus dat is geen verhoging, en de hoogste dosis test tot nu to was 900mg per week.
Dus de Test gaat een klein beetje omhoog, maar het is vooral de mast die het hem doet, heb alleen maar mast gedaan op 200mg bij de tren kuur.
Maar aangezien Mast eigenlijk vrij mild is maak ik me over 600mg per week niet zo'n zorgen.

Ja okay, die test verhoging valt nog mee dan.
Neemt niet weg dat je misschien een tolerantie hebt om het mentaal te verdragen, maar het blijft altijd nog zwaar op je lichaam qua stoffen he.
Mentaal denk ik dat ik alles kan verdragen.. van tren werd ik rustig en toen ik een weekje 1000mg test zat voelde ik me heerlijk.
Persoonlijk gaat het me meer om dat ik mijn lichaam niet al teveel verneuk op lange termijn.
Maar dat is jouw zorg![]()

Kijk, hier kan ik wat mee....namelijk stellen dat ieder lichaam anders is. Ik reageer extreem goed op relatief weinig calorieeen.... vrienden van mij die vergelijkbare cycles doen als ik, hebben vaak veel meer nodig.
Als ik 3500kcal eet waarvan het grootste deel carbs is, bloat ik als een gek en kom ik bakken met water aan.....als ik 4000kcal eet aan proteine en vet, met zeer beperkte carbs, kom ik BAKKEN massa aan, met amper bloat en weinig sides, sterker nog, op high-test verbrand ik vet.....
Jou enige onderbouwing is hoe JOUW lichaam werkt, maar vervolgens geloven dat iemand anders een ander type lichaam heeft, dat anders werkt, dat kan niet? Niet echt logisch he, niet iedereen is hetzelfde.
Iedereen is anders, ieder lichaam reageert anders. En met een actief levenspatroon bedoel ik dat ik dagelijks 2-3 uur lange trainings sessies heb. Ik heb het dus niet perse over hardcore cardio, integendeel, ik lift 2-3 uur per dag, en dat gaat mij goed af...
Ik snap wel waarom je sceptisch bent, maar 5 kilo massa bouwen en 1-1,5 kilo vet verliezen op 3800kcal met 2,5g gear is echt niet een onhaalbaar doel hoor.....GENETICS enzo
Overigens, het idee dat alle pro's 10+ gram wegduwen is insane, en is zo ontzettend achterhaald. De realiteit is, dat jij en ik allebei niet weten wat pro's doen. Zo simpel is het toch?
Vind je 2 liter melk per dag niet een beetje veel? Je hoort steeds vaker dat melk niet zo gezond is he
Verder respect voor je en veel succes met het bereiken van je doelen!
Ik vind 2 liter melk per dag veel.....
deze sectie blijft me verbazenSimpel antwoord....JA!Ik vind 2 liter melk per dag veel.....
En of het gezond is...ach...waarschijnlijk niet, maar 2,5 gram AAS per week is ook niet gezond
Ik eet verder zo schoon dat ik mij niet echt zorgen maak over de melk, weet je wat het is, melk is een makkelijke manier om permanent voeding door het systeem te jagen... in een relatief goede verhouding van eiwit/carbs/vet.
Het is 60gram extra proteine per dag en ik vind het makkelijker weg te krijgen dan alleen maar water.
Ik drink geen enkele vorm van frisdrank, light of normaal, dus melk is het enige wat ik drink (naast water).
Wat al eerder heb gezegd, als mijn bloedwerk 4 weken na de blast goed is, is er niet echt een risico.
Nope, dan zou ik het gehele jaar HCG moeten runnen, aangezien ik nooit off ga (cruise op 250mg) en dat is mij te duur en daarbij staat het potentiele gains in de weg...
HCG is iets wat ik pas ga doen als ik OFF ga, waarschijnlijk rond september van dit jaar...en dan zien we wel wat er van de vruchtbaarheid is overgebleven.
Mocht er niets meer te redden zijn is dat OK, daar heb ik mijzelf mentaal op voorbereid, en mijn vriendin is er ook OK mee....
FF mijn post aangepast, zie nu pas dat je een stuk had ge-highlight.
15 euro per maand als je 2x500iu per week zet.
En ik ben bijzonder dankbaar dat het gewoon op de natuurlijke manier kon, want geloof me, vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen een lange en mentaal verschrikkelijke lijdensweg zijn.15 euro per maand als je 2x500iu per week zet.
Van de laatste 5 jaar ben ik er ongeveer 4 on, en ik heb de zaadkwaliteit van het top 10 percentiel. Niet slecht voor een 35-jarige, al zeg ik het zelf.
Toen ik 30 was, was er geen haar op mijn hoofd - toen nog behoorlijk veel :-) - dat er aan dacht om aan kinderen te beginnen, en op mijn 32ste was ik papa...
Het kan rap gaan hoorEn ik ben bijzonder dankbaar dat het gewoon op de natiuurlijke manier kan, want geloof me, vruchtbaarheidsbehandelingen kunnen een lange en mentaal verschrikkelijle lijdensweg zijn.
Maar misschien is er absoluut geen probleem bij jou hoor, maar zaad eens laten testen (ja, een potje neuken!! :-) ) kan nooit kwaad, zo weet je ineens waar je staat...

Als je vrouw daar ook zo over denkt, is daar natuurlijk niks mis mee. Al verandert dat geslacht wel eens vaker van mening over zo'n dingen als de 40 nadertIk snap je volledig, maar zoals ik al aangaf, ik denk er al 10 jaar hetzelfde over...mijn hart breekt als ik mij besef hoeveel kids er zijn zonder ouders, en ik lever liever mijn bijdrage aan de wereld door een kind te adopteren (veel gedoe, kost een hoop, ik weet het).
Zelf maken snap ik wel, maar is ergens ook vooral omdat je graag een kloontje van jezelf wilt toch? Ergens zit daar wat ego in...daar is niets mis mee, ik zit alleen anders in elkaar.
Ik wil GRAAG een kind later in mijn leven, maar zelf maken is niet de enige optie![]()