XXL Nutrition

Om de paparazzi tevreden te stellen, alvast wat foto's.

Ziet er flin kuit kerel. Schouders mogen imo wat voller, als ik zo naar die most muscular kijk. Maar verder goede prestatie :thumbup:

Ziet er goed uit, nog wel wat werk aan je rug denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
lionel zei:
Ziet er flin kuit kerel. Schouders mogen imo wat voller, als ik zo naar die most muscular kijk. Maar verder goede prestatie :thumbup:

Als ik nu naar mijn foto's kijkt en op mijn schouders let dan kunnen ze inderdaad iets voller. Maar als mijn schouders weer voller zijn dan is het net alsof mijn triceps weer achterlopen of anders mijn biceps. Vroeger waren mijn schouders voller tegenover mijn triceps, dus ben ik mijn schouders hetzelfde blijven trainen, en extra mijn triceps en biceps. Het is moeilijk om de balans te vinden.
Hoe dan ook ik ga er gelijk aan werken.
Zijkant schouders wel te verstaan.

Bedankt voor de positieve kritiek en complimenten.

Greetz, Roy

eduardjanssen zei:
Ziet er goed uit, nog wel wat werk aan je rug denk ik.

Mijn rug is in het laatste halfjaar heel erg vooruit gegaan. Als mijn taille nog wat smaller wordt dan komt mijn rug nog veel beter uit.
Ik moet nog gaan cutten.
Bij mijn taille blijft de meeste vocht en vet achter, vandaar.

greetz Roy

top man , doe zo voort , aardig wat massa daar vind ikzelf ;)
zeker met je 2m is het een goeie prestatie ! :thumbs:

Hoe meer lengte des te meer werk.

Kzou toch wel echt je bloeddruk in de gaten houden want je ziet er niet zo gezond uit imo !

Ja het ziet er wel wat opge****ed uit, je bent zo rood als de kont van een baviaan??? Maar misschien omdat je hard je best doet om aan te spannen?

Je vetpercentage ligt denk ik iets hoger, meer 13%.

Verder knappe prestatie om 10 kilo te gainen zonder vetter te worden.

Alles is ook aardig in proportie, netjes hoor!!

ziet er netjes uit, maar inderdaad rode gloed over t geheel
(beetje een rode hulk zeg maar);)

Goede massa en inderdaad je schouders ogen wat kleiner.

Deze foto's zijn gemaakt met een telefoon vandaar de slechte kleuren/kwaliteit, zelfs als ik op de wc zit te schijten wordt ik niet zo rood. Binnenkort maak ik met een betere fototoestel met de juiste achtergrond nog wat meer foto's.

Bedankt voor de reacties, moet er wel om lachen.

dit is geen 11% ;) Wel wat hoger..

Bij de back-bicep pose springen de triceps eruit. Die lopen flink voor.

Zijkant schouders loopt flink achter imo, voor de rest top.

Beetje last van puffy nipples trouwens?

Ik meen me jou vorige foto's wel te herinneren en dit is idd een heel goede vooruitgang.

Sow ****ing grote gast! Zeker aangezien je 2 meter lang bent, dan is het wel wat moeilijker om die massieve look te krijgen, wat je toch zekers goed gelukt is. Vooral die most musculair achtige foto's zijn erg vet, zeer netjes! :thumbs:

ja denk toch rond de 12-14% en wat is je kuur eigenlijk?

ziet er goed uit kerel ga zo door alleen je schouders lijken wat achter te lopen. voor de rest toppie.

Terug
Naar boven