Fitness Seller

Om de paparazzi tevreden te stellen, alvast wat foto's.

Buffe triceps.

Flinke massa! Ziet er massief uit voor iemand van 2 m! :thumbs:

Schouders zouden wat voller mogen, onderarmen mogen imo ook wat groter! Vet% is denk ik wel hoger dan 11. Maar al met al een hele mooie verbetering met je vorige pics!

Ben nu wel benieuwd naar de benen!

Netjes bro:thumbs:
Boom van een kerel:D

Goed massief, ik mis alleen de scherpte. Bijv bij back double biceps zie je dat je schouders en biceps op min of meer eenzelfde lijn liggen zonder dat daar echt dalen tussenin zitten. Het is allemaal vrij rechtlijnig. Denk dat het te maken heeft met dat je schouders vrij klein zijn in verhouding, en je de bicepspiek mist. Probeer je schouders en armen goed bij elkaar in verhouding te krijgen zodat je mooi 2 echte bergen ziet lopen in die pose.

Ziet er goed uit maar tevreden zijn mag je nooit.. ;)

Wat is je doel trouwens? Ooit wedstrijden doen of gewoon een beetje voor de fun?

Goede massa! Schouders zou ik aan werken want je tri's staan veel meer naar buiten ten opzichte van je delts. Gewoon doorknallen tot volgende zomer en de nadruk leggen op rug en schouders, iets lager in 't vet en dan ziet het er super uit.

he hightower goed vooruit gegaan man:D

valt me op dat iedereen elkaar hier zo snel napraat maar goed..

ik vind dat je voorkant schouders goed zijn en de achterkant wel meer mag.
traps zijn ook goed man!

je lats moeten wel meer naar buiten komen, misschien meer chin ups doen :D

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Ziet er goed uit maar tevreden zijn mag je nooit.. ;)

Wat is je doel trouwens? Ooit wedstrijden doen of gewoon een beetje voor de fun?

Ik heb geen wedstrijd ambities, daar ben ik al te oud voor. Ik ben al 29 jaar:eek:

johndope zei:
he hightower goed vooruit gegaan man:D

valt me op dat iedereen elkaar hier zo snel napraat maar goed..

ik vind dat je voorkant schouders goed zijn en de achterkant wel meer mag.
traps zijn ook goed man!

je lats moeten wel meer naar buiten komen, misschien meer chin ups doen :D

Hi Johndope,

Ik hoop aankomende zomer er als een beest uit te zien.
Inderdaad die chin ups.
Het nadeel hiervan is dat ik gelijk met 115 kilo aan het chinnen ben. Daarom heb ik de neiging om hem over te slaan.
Mischien komt er in januari een toestel dat je je eigen gewicht kan reguleren.
Ik heb er vroeger wel mee getraind(ook van techno gym).

Je bent zelf ook behoorlijk droog geworden, daarbij je niet tot niet veel kracht verloren bent.
Grote klasse.

Ik schrijf me trouwens deze week in, Stef heeft me overgehaald.

Greetz, Roy

er vroeg iemand naar je kuur ;)

Roy.Rademaker zei:
Hi Johndope,

Ik hoop aankomende zomer er als een beest uit te zien.
Inderdaad die chin ups.
Het nadeel hiervan is dat ik gelijk met 115 kilo aan het chinnen ben. Daarom heb ik de neiging om hem over te slaan.
Is het niet de bedoeling dat je ongeacht je eigen gewicht dan toch wel een stuk of 7 keer minimaal kunt chinnen? Met zulke armen en rug mag je er toch wel vanuit gaan dat dat lukt, ook al weeg je 115kg?

Je mag tevreden zijn, als dat je training niet in de weg gaat zitten. Ga zo door!!

benchMarc zei:
Is het niet de bedoeling dat je ongeacht je eigen gewicht dan toch wel een stuk of 7 keer minimaal kunt chinnen? Met zulke armen en rug mag je er toch wel vanuit gaan dat dat lukt, ook al weeg je 115kg?

Als je goed had gelezen kan je er op uit maken dat ik liever opbouwend train.
Als ik benchpres doet begin ik ook niet gelijk met 170 kilo maar dan begin ik met 100 kilo opbouwend naar de 170 kilo.
Dit gaat met chinnen niet op.
Ik kan wel 8x chinnen, maar dan worden mijn sets anders dan dat ik normaal train. En hoe ik normaal train dat werkt het best voor mij.
Maar toch ga ik het vast in mijn schema gooien.
Kijk als ik met mijn kracht ga chinnen en ook net zoals jij 77 kilo weeg dan lukt het me wel 30 x.
Ik denk dat mensen van mij gewicht het wel begrijpen dat ik hem wel eens oversla.

Greetz, Roy
Dus

Massief maar wel degelijk meer dan 11% op de foto te zien. Als ik opbouwende kritiek mag geven, misschien een paar maanden serieus cutten en naar de 8-9% gaan anders wordt het te...

zeker nog 4 jaar werk aan.... is mijn mening.
Wees eens eerlijk met jezelf.... BEN JE NU AL TEVREDEN ????
je spieren beginnen te komen maar er ontbreken rondingen.
zeker wel goed op weg..
succes met de cut kerel en vergeet dan de foto's niet.

Nee ik zou niet cutten.
gok ook dat je op ongeveer 13% zit.
zo ziet het er redelijk netjes uit
Gewoon bij dit vetpercentage door blijven trainen en groeien.

Terug
Naar boven