AndroidHealthClinic

Omerta - Massive Multiplayer Online Role Playing Game

zo jongens, gaat hard zo he? Respect absolutely dat je weer overnieuw begint. Ik heb er geen zin meer in iig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Absolutely zei:
JOW !! hoop poen man !! hahah.. weet je wie nu ??

Ik heb uiteindelijk 140k betaald voor die verklaring. Zoals ik al dacht is het weer zo'n mofo van de Messina familie :( Ik ga strax ff aan de top3 van mijn familie toestemming vragen om hem af te maken. Maar ik denk eerlijk gezegt dat het r niet in zin :(

yeah, m'n eerste auto gejat :):D 13.000 :D:D

Zodan ... eindelijk een keer oogetuige :D maar een miljoen gevraagd .. kan ik weer een stukje verder !!

Zie weer nieuwe optie... Die is wel erg leuk .. Donate+ Maar eens over nadenken .. :rolleyes:

Zelda zei:
zo jongens, gaat hard zo he? Respect absolutely dat je weer overnieuw begint. Ik heb er geen zin meer in iig.

Hmm .. jammer man .. gewoon doen !! Word steeds leuker.. Zolang je niet gekilled word :(

• #2.246
Nieuwe optie in het spel:

Route 66 Overval

Wanhopig in je zoektocht besluiten jij en je maat om de wildernis in te gaan, een afgelegen plekje te zoeken en het eerste voertuig te kapen die jullie tegenkomen. Je hebt een wagen, een (namaak) geweer en een heleboel stalen zenuwen en lef nodig….
Leider:
Bestuurder:
Wapen: Nep Tommy ($0)Tommy Gun ($36.000)
Kogels: [0-50]

Tof! Strax ff proberen thuis :)

dat spel bevat denk ik nog gewoon wat bugs. 1 goed voorbeeld is dus dat je zo kan worden gekilled ondanks dat je maximale security hebt.. en zo kunnen nieuwkomers nooit meer hogerop komen omdat de mensen die als eerste hoog gekomen zijn de andere afmaakt.

RobG je moet je pm box leeg maken :D

Frenkpie zei:
dat spel bevat denk ik nog gewoon wat bugs. 1 goed voorbeeld is dus dat je zo kan worden gekilled ondanks dat je maximale security hebt.. en zo kunnen nieuwkomers nooit meer hogerop komen omdat de mensen die als eerste hoog gekomen zijn de andere afmaakt.
Juist, en daarom begin ik niet meer opnieuw. :)

• #2.250
Tja als iemand 10.000 kogels op je af vuurt is dat niet echt een bug als je dan afgemaakt wordt :)

Zojuist 1,110,000 met een OC binnen gehaald :D

Succes: je hebt een Packard gestolen met 33 procent schade
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[$ 20,200]
:D:D jippiee :) komt toch nog wel goed...

Rob G je staat er alleen voor jongen, I'm ****ing DEAD :mad: :mad:

• #2.254
Toon bericht:

Verzender: Notificatie
Tijd: 14-01 @ 10:51:27
Onderwerp: Condoleances Bennyt

Bennyt is overleden. Nadat zijn testament was gelezen werd duidelijk dat hij je 40% van $0 achter heeft gelaten. Je ontvangt dus $0 . Hoewel dit natuurlijk niet het verdriet van het overlijden van Bennyt opvult, zal het jou je leven wat makkelijker maken.

Pfff wat een stelletje rukkers zeg...

Rob G zei:
Toon bericht:

Verzender: Notificatie
Tijd: 14-01 @ 10:51:27
Onderwerp: Condoleances Bennyt

Bennyt is overleden. Nadat zijn testament was gelezen werd duidelijk dat hij je 40% van $0 achter heeft gelaten. Je ontvangt dus $0 . Hoewel dit natuurlijk niet het verdriet van het overlijden van Bennyt opvult, zal het jou je leven wat makkelijker maken.

Pfff wat een stelletje rukkers zeg...

k*tSPEL!!! :mad: :mad:

Ik leef nog :D

• #2.258
Zojuist weer 2 Chief's afgemaakt uit de familie. 2 gasten die er mee wilde stoppen en voor de gein een chief van Messina af wilde maken. Ze schieten allebei 60.000 kogels op die gast en die gast leeft nog. Hun zijn nu wel allebei dood :(

Eerder deze week ook al 2 chiefs afgemaakt door geouwehoer met de messina familie. Nu is r nog maar 1 chief in de familie. Whaha gaat lekker...

Rob G zei:
Zojuist weer 2 Chief's afgemaakt uit de familie. 2 gasten die er mee wilde stoppen en voor de gein een chief van Messina af wilde maken. Ze schieten allebei 60.000 kogels op die gast en die gast leeft nog. Hun zijn nu wel allebei dood :(

Eerder deze week ook al 2 chiefs afgemaakt door geouwehoer met de messina familie. Nu is r nog maar 1 chief in de familie. Whaha gaat lekker...

Voor de zoveelste keer was gewoon op de .com versie gebleven ;) ik leef nog altijd, en heb $12,428,633 :)

:mad: :mad: :mad: Rob ook al doowd !! DaMN !! Alle grote worden afgemaakt nu geloof ik . :(

Terug
Naar boven