- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absolutely zei:
Ik ga strax ff aan de top3 van mijn familie toestemming vragen om hem af te maken. Maar ik denk eerlijk gezegt dat het r niet in zin 
Zelda zei:zo jongens, gaat hard zo he? Respect absolutely dat je weer overnieuw begint. Ik heb er geen zin meer in iig.

Juist, en daarom begin ik niet meer opnieuw.Frenkpie zei:dat spel bevat denk ik nog gewoon wat bugs. 1 goed voorbeeld is dus dat je zo kan worden gekilled ondanks dat je maximale security hebt.. en zo kunnen nieuwkomers nooit meer hogerop komen omdat de mensen die als eerste hoog gekomen zijn de andere afmaakt.

benny205 zei:Rob G je staat er alleen voor jongen, I'm ****ing DEAD![]()

Rob G zei:Toon bericht:
Verzender: Notificatie
Tijd: 14-01 @ 10:51:27
Onderwerp: Condoleances Bennyt
Bennyt is overleden. Nadat zijn testament was gelezen werd duidelijk dat hij je 40% van $0 achter heeft gelaten. Je ontvangt dus $0 . Hoewel dit natuurlijk niet het verdriet van het overlijden van Bennyt opvult, zal het jou je leven wat makkelijker maken.
Pfff wat een stelletje rukkers zeg...

Extend zei:

Rob G zei:Zojuist weer 2 Chief's afgemaakt uit de familie. 2 gasten die er mee wilde stoppen en voor de gein een chief van Messina af wilde maken. Ze schieten allebei 60.000 kogels op die gast en die gast leeft nog. Hun zijn nu wel allebei dood
Eerder deze week ook al 2 chiefs afgemaakt door geouwehoer met de messina familie. Nu is r nog maar 1 chief in de familie. Whaha gaat lekker...
ik leef nog altijd, en heb $12,428,633